OBSERWATORZY

poniedziałek, 15 maja 2017

Serwetki frywolitkowe.

Dzisiaj pokażę mało zdjęć,  Robiłam głównie serwetki frywolitkowe, a są one bardzo pracochłonne. Większa serwetka kosztowała mnie  dużo nerwów. Ma 37 cm średnicy. Nici Muza20. Schemat pochodzi z któregoś "Kramu z  robótkami". Staram się najczęściej sama wymyślać wzory frywolitkowe a jeżeli nie, a dotyczy to głownie serwetek, to najczęściej wykorzystywałam schematy  Renulka. Perfekcyjne schematy, co mogą potwierdzić osoby z nich korzystające. Tym razem nie było tak różowo. Nic mi nie pasowało, aż w końcu zrezygnowałam z tego gotowca w gazetce i trzy ostatnie rzadki wymyśliłam sama. Efekt jest taki
Male serwetki to środek ktorejs serwetki Renulka
Oprócz dłubania serwetek zrobiłam w tym tygodniu  naszyjnik z siatki jubilerskiej wypełniony kryształkami. Ten prezent będzie można nosić także jako bransoletkę.
Już dawno nie było u mnie takiego krótkiego posta. Zastanawiałam się nawet czy warto go publikować ale wiem, ze trochę osób czeka na mój poniedziałek post i nie chcę ich zawieść..
Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Następny post będzie nosił numer 500 i ogłoszę w nim szybką rozdawajkę..
Natalia F  ciasto z poprzedniego posta to snickers a jego przepis znajduje się na pasku bocznym w mojej książce kucharskiej
Dana M.  te male różyczki w bukiecie ślubnym z poprzedniego posta ,to niestety nie moje dzieło. Kupuje je bo szkoda mi czasu. Większe robię sama.
bozenas  kotki są na razie cztery ale nadal intensywnie dla malucha szukamy domu

Za oknem nareszcie prawdziwa ciepla wiosna. Myślę, że wszyscy się z tego cieszymy, chociaz pracy więcej. Udanego tygodnia życzę i zmykam. Pozdrowionka.

22 komentarze:

  1. Gdybym mieszkała bliżej to bym go zabrała:)))
    Piękne serwetki:))ech ja to się chyba nigdy nie nauczę frywolitki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycona jestem tą serwetką - dla mnie to mistrzostwo tworzyć coś tak pięknego:)
    Mam nadzieję, że dla kotka szybko znajdzie się domek....my mamy kociak od blisko 3 lat - dzieci znalazły takiego małego, porzuconego zaraz po urodzeniu. Przyniosły do domu i nie było opcji, żeby z nami nie został:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od zawsze zachwycam się frywolitką i wiem na pewno, że nigdy w tym temacie nic nie zdziałam:-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. tak na szybko wpadam się przywitać i uśmiech zostawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te frywolitki nigdy nie przestaną mnie zachwycać.
    Miłego wiosennego tygodnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam serdecznie.
    Frywolitka to n ie moja bajka, dlatego też podziwiam szczerze każdą pani pracę

    OdpowiedzUsuń
  7. Janeczko, piękne prace jak zwykle! pozdrawiam ciepło i udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam talent, umiejętności ... serwetki i naszyjnik są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko serwetki są przepiękne!!! Podziwiam Twój talent ale i cierpliwość (o wzroku już nie wspomnę). Pozdrawiam serdecznie i cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  10. Janeczko, serwetki i naszyjnik przepiękne! Twoje prace zawsze zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ długi ten sznur!
    Twoje serwetkisą niepowtarzalne i przypuszczam, że w Twoim przypadku przejście na wlasny wzrór tylko na dobre im wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobieto za te serwetki to Cię podziwiam :* frywolisz przepięknie i te wszystkie petelki i zawijaski są idealne. Naszyjnik cudeńko :* miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne serwetki!! warte zachodu :)
    a co do posta - ja w każdy poniedziałek wchodzę na bloggera i z niecierpliwością patrzę czy Twój post już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Frywolitka mnie zawsze zachwyca,serwetki są piękne:)
    Naszyjnik ślicznie się prezentuje.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne frywolitki. Cudeńka. Cudnie błyszczy biżuteria. Faktycznie krótki post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne w swej delikatności;)

    OdpowiedzUsuń
  17. twoja wersja serwetki bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne, misternie wykonane dzieła !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wróciłam z wakacji i bardzo mi miło, że mogę znów do Ciebie wpaść :-) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serwetki to prawdziwe cudeńka! Naszyjnik marzenie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)