OBSERWATORZY

czwartek, 10 maja 2012

Cudny maj

Uwielbiam ten miesiąc. Maj kojarzy mi się z pięknymi zapachami konwalii i bzu. Nie da się ukryć, że zaraz po wzroku to zmysł węchu ma u mnie znaczenie. Jak rano wstanę, tak jak dzisiaj np i wyjdę przed dom, to wdychając rześkie powietrze i słuchając śpiewu ptaków czuję, że jestem częścią tych wspaniałości natury, że żyję i cieszę się tym. Nawet myśl o kłopotach chowa się wtedy w najdalsze zakamarki .
W tym tygodniu znowu miałam przemiłą wizytę. Odwiedziła mnie Alicja, która zamówiła u mnie kolczyki.
Ala to wspaniała młoda osoba z pasją. Piękna, młoda dziewczyna której się chce. Jak wpada do mnie, bo to przeważnie krótkie wizyty to czuję od niej wspaniałą energię i świeżość  młodości. Alu dziękuję za zamówienie i wiedz, że Twoje wizyty są dla mnie zawsze wielką przyjemnością.
Miałam też inne małe zamówienie komunijne.
Pod poprzednim postem został napisany mój 8000 komentarz. Jego autorką jest Joanka. Prezent za ten za komentarz już do niej dotarł, bo włożyłam go razem z prezentami wymiankowymi  z Mamusiowej wymianki, w której właśnie Joanka jest moją parą.

Zaoszczędziłam więc na przesyłce. A oszczędzać niestety muszę bardzo. Jestem wdzięczna za każde najmniejsze zamówienie. Tak się niestety złożyło, że muszę spłacać nie swoje zobowiązania i każdy grosz się przyda. Dlatego serdecznie zapraszam do zamawiania u mnie. Z wielką radością zrobię coś dla Was.
Ponieważ jednak na razie mam wolną rękę do tworzenia więc powstało trochę biżuterii do szuflady. Pierwszym jest naszyjnik frywolitkowy 3D, który chodził za mną od dawna i jakoś nie miałam odwagi wsiąść za taką pracę. Podziwiałam frywolitki Maranty, ale miałam obawy czy podołam.  Zawzięłam się jednak i powstał ten naszyjnik. W planach już następny w zielonościach. Wczoraj otrzymałam zamówione potrzebne koraliki, które są lekkie i będę mogła zastosować moją ulubioną Aidę20. Zauważyłam u siebie, że z czasem we frywolitkach zaczynam lubić coraz cieńsze niteczki a w koralikowaniu coraz mniejsze koraliki.
Do kompletu powstały też kolczyki
Inna moja praca to też naszyjnik ale koralikowy. Odkąd zobaczyłam i kupiłam pewien kaboszon co jakiś czas w mojej głowie pojawiała się myśl "Zrób mnie". I tu znowu tak jak z biżuterią  frywolitkową 3D miałam obawy czy dam radę. W materii koralików jestem prawie całkiem zielona. Brakuje mi znajomości techniki i wszystko prawie robię" na czuja". Chociaż przecież to dla mnie normalne, że wszystko robię po swojemu. Mam wątpliwości czy ktoś to będzie chciał nosić ale po prostu musiałam go zrobić.
I to na razie wszystko co mam do pokazania. Nie lubię mieć zaległości, bo potem zapominam co zrobiłam, ale ostatnio brałam udział w kilku wymiankach i wykonanych na ich rzecz prezentów na mogę pokazać. Jeszcze mam do zrobienia jeden prezent wymiankowy.. Potem jeżeli nie pojawią się zamówienia to dalej będę szaleć z biżuterią aby mieć co pokazać na spotkaniu robótkowym maranciaków w Gdańsku 20 maja na które się wybieram. Zamówiłam także kordonek na nowy ciuszek dla mnie i koraliki na torebkę ale zobaczymy jak to będzie z realizacją planów.

Oto obiecany przepis na Ciasto snickers
Składniki na ciasto
20 dkg margaryny
20 dkg cukru
3 jajka
3 szklanki mąki
4 łyżki miodu (ja daję więcej)
1 łyżeczka sody
1 łyżeczka proszku do pieczenia2 łyżki mleka
Wyrabiamy ciasto i dzielimy je na 2 części. Jedną pieczemy bez dodatków 15-20 min w 180 stopniach  a na drugą cześć wykładamy masę orzechową i pieczemy tak samo jak pierwszy placek .
Masa orzechowa
30 dkg orzeszków ziemnych (mogą być solone ale trzeba je przepłukać z soli)
12 dkg masła
10 dkg cukru
2 łyżki miodu
Wszystko rozpuścić razem. dodać Pokrojone orzechy(ja nie kroję) i gotować co najmniej 5 min. gorącą masę wyłożyć na drugą część ciasta i upiec
Krem
0,5 litra mleka
0,5 szklanki cukru
25dkg margaryny
1 budyń śmietankowy
1 łyżka mąki
Z mleka, budyniu, cukru i maki ugotować gęsty budyń. Do gorącego budyniu dodać margarynę i mieszać aż się rozpuści. Na upieczony placek miodowy wylać krem i przykryć plackiem z orzechami. Ponieważ moi panowie lubią dużo kremu, więc ja robię podwójną jego ilość i ciasto wygląda tak
-placek miodowy bez dodatków
-krem
-placek miodowy z orzechami
-krem
-polewa
Ciasto najlepsze jest następnego dnia

A teraz bardzo, bardzo dziękuję za komentarze pod poprzednim postem. Ta ilość pochwał jest niesamowita. Naprawdę nie myślałam, że tak Wam się spodobają moje torty. To że torty były udane i smaczne mogłam się domyślić jak zobaczyłam ile było zjedzone, ale specjalnie nikt się nimi nie zachwycał. Normalność.

Serdecznie zapraszam na wciąż trwające moje Rocznicowe Potrójne Candy.

Witam także nowych obserwatorów i wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny. Komentarze cieszą mnie jednak najbardziej
Lidzia  bardzo chętnie przyjmę każde Twoje zamówienie
kasia gdybyś kiedyś była na Kaszubach to zaproszenie jest zawsze aktualne
Anna torty są całkowicie wymyślone przeze mnie Niczym się nie inspirowałam
Ulka50 serdecznie zapraszam
zmorka krokodyl został pokrojony jako pierwszy bo dzieci były ciekawe co miał w środku i chyba im najbardziej smakował bo to była rolada z kremem czekoladowym
ewanka tak łuski krokodyla to rodzynki 
KamilaG  otwarty  pysk krokodyla to po prostu przekrojona na pół rolada,  dla podtrzymania otwartego pyska włożona piętka od chleba odpowiednio przycięta i posmarowana kremem dla niepoznaki

Zapowiada się dzisiaj nareszcie piękny i ciepły dzień. Cieszę się bardzo.  Za chwilę zrobię kawkę dla siebie i męża. Może ktoś ma ochotę??  Kawa pomarańczowa wypita na powietrzu to jest to co uwielbiam. Ślę pozdrowienia i uściski.

76 komentarzy:

  1. Jeneczko, znowu same piękności pokazujesz. Jestem zauroczona wszystkim, co tworzysz. A gdybym nosiła naszyjniki to zamówiłabym u Ciebie taką piękność. Niestety nie lubię na sobie nic oprócz ubrań. ;) Ale zawsze chętnie pooglądam. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet frywolitkowy 3D jest absolutnie cuuuuudny!
    Twoje pomysły i wyjątkowy, twórczy sposób ich realizacji zasługuje na najwyższe odznaczenia i pochwały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko, naszyjnik 3D po prostu powalił mnie na kolana. Pop prostu jest nieziemski. Ponieważ u mnie za rok Pierwsza komunia już możesz się przygotować na zamówienie, na wianuszek, które niewątpliwie u Ciebie złoże :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem obydwu naszyjników! Ten frywolitkowy jest niesamowity, zaś ten z pajączkami oryginalny i z humorem. Jestem pewna, że znajdą się chętni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zazdroszczę! Byłam kilka lat temu w podobnej sytuacji, musieliśmy nieźle zaciskać pasa.
    Naszyjnik 3D z kolczykami przepiękny!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :-)
    Nie będę oryginalna - mnie też powalił naszyjnik 3D :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaaaaaa! ten frywolitkowy komplet jest po prostu GENIALNY!!
    A naszyjnik z pajęczyną - brawo za pomysł i wykonanie. Oby znalazła się jakaś pozytywna i odważna czarowniczka która zechce go nosić :D
    ps. bloga Ali odwiedziłam i jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maj to najpiękniejszy miesiąc jaki jest wśród tych 12, chociaż dla mnie jest bardzo uciążliwy (finansowo) bo grono moich najbliższych właśnie w maju ma urodziny, imieniny .. ale co tam trzeba się cieszyć każdym tak pięknym dniem. Biżutki śliczne i bardzo pomysłowe:) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace bardzo mi się podobają, ale te pajączki na naszyjniku strasznie mnie rozczuliły :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudności zrobiłaś. Bardzo mi się podobają te pierwsze kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie wszystko piękne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle wszystko cudne, a naszyjnik frywolitkowy jest fantastyczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie maj jest cudny tylko twoje prace;-))))komplet 3D...wow, wow..wow...boski!!!oj zakochałam się w nim.
    p.s. mam pytanie czym usztywniasz frywolitkę?kończę serwetke i nie chce jej zepsuć...może masz jakąś dobrą metodę?pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Janeczko, jak miło że tak optymistycznie dziś piszesz, powiem Ci że Twój dobry nastrój mnie nieco zaraził- to będzie dobry dzień... ;)
    Frywolitki cudowne- komplet 3D fantastyczny!:D
    Plecione kolczyki i reszta również bardzo, bardzo!:)))
    Wielu zamówień życzę - powodzenia!:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo się cieszę,że trafiłam tu do Ciebie bo dzięki temu mogę podziwiać tak wspaniałe prace,masz niesamowity talent.Nie zazdroszczę sytuacji w jakiej się znalazłaś,miałam z taką sytuacją do czynienia.Zyczę Ci by jak najszybciej zniknęły wszystkie problemy.Maj to cudowny miesiąc,uwielbiam konwalie a tylko wtedy kwitną.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. biżuteria zapiera dech!!!
    nawet ta z pająkiem(brrr..)
    o zamówieniu pomyślę później. też teraz kiepsko;(
    pozdrawiam i życzę smacznej kawy. pierwszy raz słyszę o pomarańczowej....

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne prace naszyjnik z perelkami cudo!
    Janeczko wszelkiej pieknosci zycze!
    bedzie dobrze ,zobaczysz bo nie moze byc zle tym co umieja sie cieszyc podziwiac spiew ptakow...
    erdecznosci

    OdpowiedzUsuń
  19. Frywolitkowy naszyjnik i kolczyki cudne,też uwielbiam maj wszystko kwitnie i wspaniale pachnie ,pozdrawiam majowo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekna bizuteria :)
    A co do tortow, to pewnie nie bylo zachwytow z zazdrosci, malo kto zrobilby takie wspanialosci :) Pozdrawiam i milego dnia zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Janeczko czy Ty sypiasz? Śliczności wymodziłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Janeczko, jak zwykle podziwiam Twoje prace i Twój zapał.
    Zachycają.... no i próby w 3D bardzo udane.
    Trzymam mocno za Ciebie kciuki, życzę przypływu finansów i rozwiązania powoli wszystkich kłopotów. Doskonale Cię rozumiem, mam podobnie.
    Ale jest maj, i mniejmy nadzieję, że wszystko będzie szło ku lepszemu.
    Przesyłam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Janeczko, teraz już nie jesteś taką sama Janeczką...
    Teraz jesteś artystycznym projektantem biżuterii.
    Naszyjnik powala, choć mam arachnofobię, to te Twoje kabaszony, zaplątane w sieć, robią powalające wrażenie.
    Gratuluję pomysłu.

    Tak wogóle to własnie z powodu sieci... mam problemy. Sieci internetowej...
    Problem na tyle poważny,że jak sie nie rozwiąże,moje dziecko, może nie dostać do średniej szkoły...
    Ot, technika właśnie...
    Janeczko jesteś cudotwórczynią...
    może znajdziesz sposób, jak odmienić złą passę?

    Gorąco pozdrawiam i życzę cudownych majowych dni.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej,Janeczko:
    Przepiekne te biale kolczyki-koleczka.Misternie zrobione i piekny pomysl.
    Takze frywolitkowy komplet z naszynikiem i kolczykami,ozdobiony perelkami pre$entuje sie doskonale a 'pajaczki' baaardzo oryginalne:-)
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne są te kolczyki białe :) Nie mogę się napatrzeć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Naszyjnik frywolitkowy bardzo zmyslowy i delikatny wyszedl. natomiast na widok pajeczego naszyjnika szczeka mi opadla. Coz za wspanialy pomysl! Napatrzec sie nie moge:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne spineczki i powalający naszyjnik. Osiągnęłaś mistrzostwo w frywolitkach.
    Pozdrawiam serdecznie
    Makneta

    OdpowiedzUsuń
  28. Janeczko... ten rodzaj frywolitki jest moim chyba największym marzeniem... aby to umieć! Ale juz sobie odpuściłam... nie najsprawniej idzie mi zwykła a co dopiero 3D!
    Twoja praca jest po prostu rewelacyjna, rób je dalej, a ja będę podziwiała.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne rzeczy tworzysz!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Janeczko! puki jeszcze mogę to zaklepuję sobie ten naszyjnik z pajęczynką!!! jest boski i bardzo oryginalny! świetny pomysł! ja dziś dostałam upatrzony prezent urodzinowy (choć to jeszcze wcześnie) od mojego Szczęścia i to w czerwieni, więc będzie pasowało jak ulał!!!! a 3D normalnie powaliło mnie na zabój!
    Tak więc zaklepuję!
    i wpraszam się do Was na kawę na świeżym powietrzu. Poproszę jak zawsze czarną. Miłego dnia:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zapach konwalii to wspomnienie i tęsknota za moją mamą. Na swoje imieniny , czyli Zofii, zawsze dostawała ogromny bukiet konwaliowy.

      Usuń
  31. O! ja kawkę poproszę! Leje u nas jak nie wiem, az się nie chce nosa wychylac, a i tak właśnie wróciłam i się suszę właśnie... Piękna biżuteria! Naszyjnik pająkowy jest super! Może trafi się osoba, która sprosta mu posturą - bo ja np to za mała jestem na takie duże naszyjniki. ALe kolorystyka i pomysl i kamień są naprawde bardzo ciekawe! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiesz, bardzo podziwiam cię za to, że w każdej technice dążysz do doskonałości/ perfekcji :)
    Frywolitki w 3D są zachwycające!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne prace jak zawsze:-) Biżuteria 3D to moje wielkie marzenie tylko czasu brak żeby przysiąść i się nauczyć...:-D

    OdpowiedzUsuń
  34. Przesliczne prace Janeczko jak zawsze a naszyjnik frywolitkowy w 3D jest rewelacyjny az słów braknie. Kobieto Ty to masz talent, czas i pomysły :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny komplet, jak nastój który tu dzisiaj zawitał

    OdpowiedzUsuń
  36. Tyle przemiłych słów... czyż nie za dużo? I to ja bardzo dziękuję za kolczyki:) Do tego w tak szybkim tempie zrobione. Tylko podziwiać. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak dobrze jest u Ciebie, a kolczyki śliczne :))
    Frywolitkowy naszyjnik przecudny i królewski :)
    Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczności!!! Od jakiegoś czasu przyglądam się Twoim pracom i nie moge się nadziwić. Cudeńka... Była bym zainteresowana naszyjnikiem frywolitkowym. Czy mogę otrzymać jakieś informację co do ceny? Mój adres kasiablond@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Naszyjnik 3D jest cudny, nie mogę się na niego napatrzeć, naprawdę cudo :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Naszyjnik 3d ...zaczęłam pisać i okazało się,że chcę napisać dokładnie to samo, co napisała Dotk@ ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Naszyjnik 3D jest cudowny !!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne prace,a białe kolczyki cudo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak sobie czasem tu zaglądam i podziwiam jakie piękności pani robi.
    Szkoda ze tak daleko mieszkam (okolice Rzeszowa) bo bym wpadła na kawkę:(
    Mam pytanie po ile aniołki pani sprzedaje np. takie jak ten z niebieskim?
    Pozdrawiam Ela .

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam nadzieję,Janeczko, że kłopoty wkrótce miną. Robisz piękne rzeczy, więc nabywcy się na pewno znajdą. Trzymam za Ciebie mocno kciuki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Same śliczności na Twoim blogu :) pierwsze kolczyki cudne a komplet 3d powalający :) serdeczne pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Janeczko kolejne piękne prace w Twoim wykonaniu. Komplet frywolitkowy zwalił mnie z nóg. Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  47. Janeczko jesteś wielka a Twoje prace są powalające :) pozdrawiam serdecznie Jadzia:)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja już nie wiem co pisać.. za każdym razem jak zaglądam do ciebie to potem musze szczeke zbierac z podłogi :p\cuda normalnie same cuda :D a komplet frywolitkowy to już MEGA niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  49. Janeczko biżuteria boska:)Bardzo dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Janeczko cudny ten komplet frywolitkowy. Białe kolczyki przepiękne . Za pająkami nie przepadam ale pomysł podoba mi się. Zapraszam na candy do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. A mój adres ignise@wp.pl
    Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  52. Zaszalałaś z nowymi naszyjnikami, co jeden to piękniejszy. Koralikowy eksperyment bardzo mi się podoba, a drobiazgi komunijne urocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ u Pani cuda!!! Niesamowite! Chylę czoła przed Panią !!
    W wolnej chwili serdecznie zapraszam w moje skromne progi:)
    http://soutache-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Janeczko kochana! Ale cuda zrobiłaś, przepiękne! I te torty z poprzedniego posta - jeju.. Twoje dłonie to prawdziwe skarby! Dziękuję za cieplutki i optymistyczny dzisiejszy post - po przeczytaniu poczułam się tak, jakbyś przykleiła plasterek na moje różne bolączki:) Jutro będzie dobry dzień!
    Serdeczności dla Ciebie i Wszystkich u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Komplecik frywolitkowy budzi moje porządanie. Jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  56. Dobrze, że jesteś Janeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Janeczko glowa do gory zamowienia napewno beda sie pojawiac bo tworzysz cudnosci. pajaczkowy naszyjnik rewelka. gdyby nie to,ze moj mlodszak na widok robaczkow pod kazda postacia wola "boje sie" :P to bym odrazu go wziela :P

    OdpowiedzUsuń
  58. Same cudowności :) naszyjnik frywolitkowo-koralikowy zapiera dech, piękny!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. komplecik jest po prostu cudny!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne rzeczy robisz.Ten naszyjnik z kolczykami piękny.

    OdpowiedzUsuń
  61. wiadomo, komunijny zestaw to cudeńko, ale frywolitkowy komplecik, to już nie wiem jak nazwać.

    OdpowiedzUsuń
  62. Janeczko, jestem szczęśliwą posiadaczką Twojego wspaniałego aniołka i ciągle spoglądam na niego myśląc o Tobie i Twej dobroci:) Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne prace ;) aż nie mogę oderwać wzroku ;)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękny naszyjnik - świetny -ale masz rączki super !

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny ten frywolitkowy naszyjnik! Zrób, proszę, jeszcze jeden i zabierz ze sobą do Gdańska na spotkanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Prześliczna frywolitka :) woow!

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapomniałam :P
    Gdzie można kupić takiego manekina do zdjęć?

    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękny naszyjnik i prześliczne komunijne wianuszki.Szkoda, że moja córcia już miała Komunię w zeszłym roku.Moja frywolitka jest niestety na ocenę ndst.:)W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga-dopiero co powstał.
    maratonszydelkowy.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Janeczko ten frywolitkowy naszyjnik jest cudny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  70. Ach jaka zdolniacha z Ciebie :) Cudny ten naszyjnik,kolczyki ,aniołek...wszystko co tylko zrobisz jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Szczęka , opada za każdym razem kiedy tu wchodzę.
    Te pracki są mega cudowne.
    Dzisiaj nareszcie sprawa logowania się, do nowej szkoły,wreszcie się wyjaśniła.
    Na osobisty pesel mojego dziecka, zalogowała się nauczycielka, ze szpitala ,w którym niedawno była córka.
    Tylko kto zapłaci za nerwy mojego dziecka...oraz niezliczoną już, ilość telefonów, jakie musiałam wykonać...?
    Z utęsknieniem czekam Janeczko, na Twój nowy wpis.
    Wtedy ,aż chce się żyć.

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Biżuteria jest prześliczna, a frywolitkowy komplet 3D to coś niezwykłego, szczerze podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  73. Jakie niesamowite rzeczy tworzysz, jestem zauroczona naszyjnikiem ,że nie wspomnę o pozostałych cudach.

    OdpowiedzUsuń
  74. Janeczko, Twoje frywolitki mnie rozbrajają:) Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)