OBSERWATORZY

niedziela, 21 maja 2017

500 post

Zanim o rocznicach to pokażę Wam co powstało w  minionym tygodniu. Najwięcej wykonałam prac szydełkowych.
Zacznę od najbardziej pracochłonnej  Maryi zrobionej filetem z białych nici Muza 20 szydełkiem 0,85. rozmiar około 50x60 cm
Zaczęłam od najbardziej pracochłonnej to teraz największa. Serweta okrągła wykonana z białych nici Muza10 szydelkiem 1,1. Średnica 100 cm    
I jeszcze dwie mniejsze serwetki, bo pierwsza o średnicy 30cm a druga ok 40cm. Obie z białych nici Muza10 szydełkiem 1,1
Tyle szydełkowania. Zrobiłam też trzy kartki "książkowe".
Pierwsza na Dzień Matki
 Dwie następne urodzinowe
Powstały też kolejne bransoletki z siatki jubilerskiej. Tym razem na fioletowo.
I na koniec znowu koszyczek z różyczkami z krepiny.
Tyle o tym co zrobiłam. 

Ten post nosi numer 500 a pod koniec maja mija 7 lat mojego blogowania. Nie będę robić podsumowań. O jednym jednak muszę napisać. Gdyby nie "Janeczkowo" to nie poznałabym tak wielu wspaniałych osób. To uważam za największe bogactwo. Najwięcej osób to po prostu fajni ludzie z  sieci, ale poznałam też kilkanaście osób w realu i w kilku przypadkach nawiązały się prawdziwe przyjaźnie Wszystkim, którzy do mnie zaglądają z serca dziękuję. Jest więc powód do świętowania. Ogłaszam małą i szybką rozdawajkę. Nie mam żadnych wymagań. Wystarczy zapisać się pod tym postem na początku dodając kolejny numer. Osoby, które chcą tylko skomentować post nie musza tego robić.  Aha i jeszcze osoby anonimowe dodatkowo proszę o podanie adresu mailowego. Wyniki ogłoszę w poniedziałek 5 czerwca. Nie wiem ile osób obdaruję. Będzie to zależało od ilości chętnych i mojego wolnego czasu. Prezenty postaram się dostosować do osób, które zostaną wylosowane. 

Tyle na dzisiaj. Po prawdziwie letnich dniach mocno się ochłodziło. Szkoda, bo już nie da się od rana  robótkować na moich schodach. Udanego tygodnia życzę i pozdrawiam serdecznie.    

92 komentarze:

  1. 1. U Ciebie jak zawsze twórczo :) Piękne prace szydełkowe :)
    Gratuluję rocznicy blogowania oraz 500 posta!
    Zgłaszam się :) jakoś tak mi wychodzi, że ciągle jestem w takich zabawach pierwsza... no i znowu jestem pierwsza...

    OdpowiedzUsuń
  2. 2.
    Janeczko, odkąd Cię poznałam, to szczerze nie mogę wyjść z podziwu nsd Twoim zorganizowaniem i pracowitoscią. W ciagu tygodnia tworzysz tyle prac, ile niejedni nie są w stanie w ciagu miesiąca. Wielki szacunek za tegotygodniowy dorobek. Chetnie przygarnę cokolwiek, jeśli szczodry los i Twoje serduszko pozwoli 😁
    Gratuluję dorobku Janeczkowa. Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam techniki filet ale Maryja jest przecudna wszystkie prace zawsze podziwiam bo zagladam na bloga gratulacje rocznicy !!! Mysle ze jeszcze bede ogladac wiele wspanialosci z pani rak pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. 3.Jestem regularnie w każdy poniedziałek od pewnego czasu,wszechstronnie uzdolniona kobieta,cukierniczka,kucharka,ogrodniczka,żona ,matka.Życzę co najmniej kilka tysięcy postów.

    OdpowiedzUsuń
  5. 4.
    Maryja piękna. Serweta okrągła skradła moje serce. I karteczki też cudne. A teraz najważniejsze -gratulacje z okazji 500-nego postu i zbliżającej się tak poważnej rocznicy blogowania! Dobrze, że jesteś tu z nami, Janeczko i mama nadzieję, że tak będzie przez wiele kolejnych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 5. Gratuluje 7 lat blogowania, rany mam nadzieje że i ja tyle wytrzymam o ile moje dziecię 15-to miesięczne i drugie w drodze mi na to pozwolą ;) Bo na razie kiepsko mi idzie kończenie czegokolwiek z dzieckiem uczepionym spódnicy. Każdy drut i każdy motek ją interesują. Rękodzielniczka mi rośnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. 6. Gratuluję i życzę sto lat w robótkowaniu ;) Wielu twórczych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  8. 7. Kochana Janeczko! Gratuluję tak wielu lat w blogosferze :) Życzę wielu chęci do działania i sił do dalszego tworzenia :)
    Twoje prace jak zwykle piękne - jestem pod szczególnym wrażeniem serwetki 100 cm - ten wzór mi się niesamowicie podoba :)
    Mam nadzieję, że nr 7 przyniesie mi szczęście i kolejny już raz będę mogła się cieszyć jakimś cudnym prezentem od Ciebie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 8. choć nie wszystkie Panie wstawiły numerki:-)
    Kochana Janeczko,post jest 500- setny, ale prac jest tysiące i każda z nich przecudna. Szczerze Cię podziwiam, Twój talent, pracowitość i szczodrość.Bywanie u Ciebie to zawsze uczta. Szkoda, że mieszkasz tak daleko, bo chętnie posiedziałabym obok Ciebie i popatrzyła jak rodzą się prawdziwe dzieła. Wielokrotnie mnie obdarowałaś, za każdy razem Twój dar był bezinteresowny i sprawiał mi wielką radość- dziękuję Ci za to i zapewniam, że wszystkie prezenty są w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...należytym poszanowaniu i wykorzystaniu. Komputer płata mi figle na starość i dlatego piszę w odcinkach- wybacz.

      Usuń
    2. I dużo zdrowia Ci życzę i radości wynikającej z dzielenia się z nami swoimi talentami:-)

      Usuń
    3. Maryjka prześliczna.

      Usuń
  10. 9. Te serwety są prześliczne;) Gratulacje;) Długo już tutaj jesteś;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 10. Janeczko, Maryja jest przepiękna. Jeszcze nie widziałam czegoś taj pięknego. I to filetem - to już w ogóle nie wiem do to jest. U Ciebie zawsze jest dużo pięknych tworków dlatego lubię tu zaglądać :) gratuluję 500 postów i 7 lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 11. I ja też zaglądam co tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  13. 12. Aż trudno uwierzyć, że te wszystkie piękne i jakże pracochłonne dzieła powstały w zaledwie tydzień :) Jesteś pracowita jak mróweczka Janeczko :) Podziwiać Twoje prace w realu tu byłoby coś :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 13. Maryja cudna! Pozostałym serwetkom i serwecie oczywiście też nic nie brakuje. Pozdrawiam i może do zobaczenia wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Janeczko robótki Twoje to mistrzostwo,niepowtarzalne,precyzyjnie wykonane.Poznać Ciebie osobiście to szczęście ,którego doświadczyłam.Pozdrawiam!Edzia322

    OdpowiedzUsuń
  16. 12.Janeczko, przede wszystkim serdecznie gratuluję i życzę Ci wielu kolejnych lat blogowania. Twoje prace zawsze ogladam z przyjemnością.Wciąż zastanawiam się jak Ty to robisz,że powstaje tyle różnorodnych rzeczy. Masz chyba jakiś dodatkowy limit czasu;)
    Pozdrawiam ciepluteńko i oczywiście zmiłą chęcią zapisuję się na niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14. Zanim opublikowałam kolejka się powiększyła;)

      Usuń
  17. 14. Wielkie gratulacje, 500-setny post, to jest coś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 15. gratulacje rocznicowe i życzenia weny twórczej na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  19. 16. Gratulacje!! 7 lat minęło jak z bicza ...!!! I ja też od tylu lat podglądam :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. 17. Janeczko! Gratuluję Ci tych siedmiu lat blogowania i tego 500 - setnego Posta, życzę Ci dalszych wspaniałych lat, Serwetki są przepiękne szczególnie ta z Maryją Karteczki też są urocze a koszyczek z kwiatkami jest piękny - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. 18. Zapisuję się i ja na Twoją rozdawajkę:)
    Gratuluję rocznicy, tak wielu postów i przede wszystkim ogromnej ilości fascynujących prac:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. 20 chyba jak dobrze policzyłam :)
    Janeczko gratuluję rocznicy,mam nadzieję że jeszcze długo będziesz tutaj z nami i będziemy mogli nadal podziwiać Twoje cudne prace. Wszystkie dzisiejsze prace sa super (jak zawsze), najładniejsza zaś jest ta serweta z Maryją. I super kartki pudełkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 21. Może będę miała oczko:))))) Ale najważniejsze , To to, że zasługujesz tylko na pochwały. Pracowita jak mróweczka Jesteś Janeczko, ale to wiesz. Z praca nie nie rozstajesz. I pięknie Ci to idzie. Podziwiam, za pomysły, wytrwałość i szacunek do ludzi. Za to Cie kochamy. Twój blog jest wyjątkowy i bogaty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hearty Congratulations :-)))
    I am always inspired with all your lovely creatiions and in so many crafts! I admire your artistry.
    Cheers :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. 22.
    Janeczko gratuluje 500 posta i tylu lat w blogosferze:) życzę Ci jeszcze wielu wielu wielu lat twórczych :)
    Twoje serwetki mają prześliczne wzorki:) Piękny filet:) Tak naprawdę to w poście same cuda zaprezentowałaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy i pięćsetnego posta.
    Jak co tydzień podziwiam twoje prace. Jesteś ogromnie pracowita, tyle prac w ciągu tygodnia i jeszcze twoje normalne obowiązki. Mam Twoje prace, niech teraz inne się cieszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. 23:))Janeczko kochana:)gratuluję rocznicy i cieszę się,że tyle czasu już się "znamy":)))
    Przepiękne serwety zrobiłaś:))jak poczytałam rozmiar nici i szydełka to wymiękłam:))0,8 to nie na moje oczy:)tym bardziej podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. 24 :) . Anna z podkarpackiego (anna.oooo@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano udało mi się tylko parę słów napisać. Wyrzucało mnie wielokrotnie. Z okazji rocznicy i okrągłej liczby postów życzę 100 lat blogowania i następnych "pięćsetek". Z zazdrością obserwuję ilość przepięknych i różnorodnych rzeczy, które potrafisz wykonać przez tydzień!!!! Sypiasz w ogóle? Ilościowo (o jakości nie dyskutujemy) tyle robię przez około rok.

      Pozdrawiam serdecznie z Podkarpacia Anna (złapałam swego czasu licznik i mam piękną kolię frywolitkową od Ciebie)

      Usuń
  29. 25 Dwie pierwsze prace mnie szczególnie zachwyciły. jesteś ogromnie pracowita i robótki są Twoim żywiołem, więc czekamy na więcej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. 26. Twoje wszystkie prace to po prostu mistrzostwo świata.Brawo.
    Gratulacje z okazji 500 postu i 7 lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  31. 26 Dzięki że Jesteś !!!!! Cudne serwety.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  32. 27. Janeczko, ta Madonna jest przecudna! To znaczy wszystko jest śliczne, ale Ona najładniejsza. Podziwiam Twoją pracowitość i wydajność, czy Ty w ogóle kiedyś śpisz? Bo tempo masz zabójcze.
    Gratuluję wszystkich jubileuszy: 7 lat i 500 postów to naprawdę niezły dorobek :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. 28. Gratuluję Ci Janeczko jubileuszu i ogromnej liczby fanek. Imponujesz wszystkim swoim talentem,pracowitością i wielkim sercem. Zachwycająca Madonna ma być serwetką,czy obrazkiem na ścianie? Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna serwetka z Marią,cudna jest.Pozostałe prace też śliczne.Gratuluję rocznicy blogowania i życzę następnych 500 postów,które zawsze czytam i oglądam z ogromną przyjemnością.Pozdrawiam serdecznie i dużo słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  35. 29.Gratuluję, oby tych rocznic było jak najwięcej!:) Serwetki są szczególnie zachwycające, a i kartki robią wrażenie. Na rozdawajkę u ciebie zawsze jestem chętna.:)

    OdpowiedzUsuń
  36. 30. Jubileuszowe gratulacje! To ogromna przyjemność móc zaglądać do Ciebie i cieszyć serce rękodziełem w Twoim wykonaniu i nie tylko rękodziełem, jesteś dla mnie wzorem pracowitości i serdeczności.
    Jeszcze raz gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. 31. Janeczko, piękne prace, wszystkie bez wyjątku. Zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem ile cudowności może wyjść spod rąk jednej osoby! Gratuluję pięknego Jubileuszu i życzę kolejnych owocnych prac! pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  38. Janeczko, przede wszystkim życzę nieustającej weny i jeszcze wielu, wielu wspaniałych lat blogowania razem z nami. Poza tym wielki podziw dla Twoich prac, z których parę cieszy moje oczy w realu. Zatem innym pozostawiam szansę na ich "zdobycie" Serdeczności posyłam. Ps. także niezmiernie się cieszę z Naszej znajomości i wiem, jakie to jest ważne dla nas, blogowiczek :) <3

    OdpowiedzUsuń
  39. 29.Gratuluję rocznicy ;) Miło zaglądać co poniedziałek i podziwiać przepiękne prace , serwetki cudne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. 32 Moje gratulacje i wielki podziw dla Twoich prac, pomysłowości i pracowitości. Jestem wielką fanką Twojej frywolitki i prac szydelkowych. Muszę poszukać o technice, którą zrobiłaś Maryję,jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  41. 32 Pięknie i po mistrzowsku, jak zwykle.
    bsemaria@op.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ponieważ 32 wpadł wcześniej, zmieniam nr na 33

    OdpowiedzUsuń
  43. nr 34. Gratulacje z okazji napisania już 500 posta, a przede wszystkim gratulacje i podziękowania, że dzielisz się swoimi pięknymi pracami na blogu!!! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy! Pozdrawiam i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. 34 Jak to, to wszystko zrobiłaś w tydzień????? Z prędkością światła robisz na szydełku czy dźwięku? Janeczko praca pali Ci się w rękach i jeszcze wszystko takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z okazji 7 rocznicy blogowania oraz 500 posta życzę wielu kolejnych lat blogowania i zachwycania nas własnymi dziełami.
    Pozdrawiam.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  46. 36 Podziwiam Cię za ogrom pracy , każda jest wyjątkowa i pracochłonna :0
    Teraz zachwycam się Maryją - przecudnej urody :)
    Masz rację dzięki blogowi można poznać wspaniałych ludzi !
    Gratuluję 500- go postu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pozdrawiam serdecznie Janeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. 39. Prześliczne prace:)
    Wielskie gratulacje!!!

    Pozdrawiam Lorena

    OdpowiedzUsuń
  49. 40. Nie wiem jak Ty to robisz Janeczko, ale ilość prac jakie tworzysz w tygodniu jest dla mnie niepojęta. Szczerze podziwiam talent, perfekcję wykonania i pracowitość. Z okazji 500 postu jak i zbliżającej się rocznicy życzę Ci kochana wiele energii i sił do tworzenia, ciągłych inspiracji, radości z samego faktu tworzenia jak i blogowania. Ściskam wirtulanie

    OdpowiedzUsuń
  50. 41. Janeczko jesteś niesamowita, Twoje prace są przepiękne, Maryjka jest cudna!!! pozdrawiam serdecznie... Gośka

    OdpowiedzUsuń
  51. 42. Zadziwiające ile w tydzień jesteś w stanie wydziergać! Szczerze podziwiam i zawsze wyczekuję poniedziałku :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  52. 43
    500 to świetny wynik
    Maryja jest przepiękna,a ja nie zalogowałam się
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  53. Janeczko to piękny wynik. Zawsze podziwiam Ciebie za pracowitość , dokładność i próbowanie różnych rzeczy. Zaglądam do Ciebie , ale rzadko piszę komentarz. Życzę Ci dalszych pięknych wpisów . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  54. 44 malgorzata751@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj ,jestem zachwycona Maryją!!!!!!Mega pracowita z Ciebie osóbka,gratuluje i życzę owocnego blogowania!!!!!
    Chyba 45 jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  56. 46 i ja stanę tu tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ustawiam się w kolejce,życzę ci samych wspaniałych pomysłów i dziękuję że jesteś z nami

    OdpowiedzUsuń
  58. Zakładam, że jestem numerem 48.
    Niesamowite ile rzeczy stworzyłaś w ciągu jednego tygodnia, nie mogę w to uwierzyć, że tak się da :) Kartki jestem w stanie zrozumieć, ale Maryja i duża serweta? Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. 49! Od dawna obserwuję Pani blog i za każdym razem czerpie z niego jakąś inspirację. Jest to dla mnie jedyne pocieszenie w poniedziałek. ;) bardzo Panią podziwiam i mam nadzieję ze będzie z nami Pani jeszcze długo długo <3

    OdpowiedzUsuń
  60. 50 ;)
    Gratuluję bloga, ale przede wszystkim zgromadzenia tak wielu osób. To Twoja zasługa - bo jesteś niezwykłą osobą.

    POdzie=wiam najbardzije te szydełkowe prace - coś pięknego. Podziwiam też Twoja wytrwałosć i pracowitość. Mnóstwo serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  61. 51
    Gratuluję i życzę wielu kolejnych lat blogowania!!!Cudowne prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  62. Janeczko ,jak zwykle prześliczne prace.Bardzo podobają mi się te serwetki:)Karteluszki to mistrzostwo swiata,sama uwielbiam scrapbooking i w każdej wolnej chwili sobie scrapuję.Wyroby biżuteryjne takze prześliczne ,jak Ty to robisz że masz tyle prac tak pracochłonnych w tak krótkim czasie- to do dziżdla mnie jest zagadką:)A przedewszystkim chciałabym Ci pogratulować siedmiu latek w blogowym świecie i życzyć wielu kolejnych:)Jesteś nam niezbędna do szczęscia Janeczko:)Na rozdawajkę nieśmiało i ja się zapisuję.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  63. 53:-)
    Moje najszczersze gratulacje z okazji obu rocznic,
    taki wynik to już coś:-)
    Serwetki są cudne, a karteczki zachwycające!!! Kwiatki jak żywe.
    Podziwiam Twoje prace od niedawna, ale posiadanie takiego cudeńka to wielki zaszczyt, więc nieśmiało się zapisuję.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  64. 54
    Gratuluję arcyciekawego bloga i ustawiam się w kolejce. Mój mail: rozmaryn16@interia.pl
    Pozdrawiam,Beata

    OdpowiedzUsuń
  65. 55
    Ale mam numerek:)
    Janeczko podziwiam Twoje prace, Twój trud i szybkość tworzenia. Ja choćbym nie spała, to nie daję rady. Praca zawodowa kradnie mój nawet "wolny czas". Gratuluję rocznic i gigantycznego uroczego Rękodzieła w Twoim wydaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  66. cześć Janeczko...
    7 lat na blogu to dużo... jeszcze trochę i u mnie strzeli rocznica o której każdego roku zapominam :)
    piękne prace :)
    buziam

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszystkiego najlepszego i wspaniałych 100 lat, życzę Ci z całego serca, Droga Janeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  68. 56
    Droga Pani Janeczko jestem pod wielkim wrażeniem, tworzy Pani same cuda, w wielu technikach. Wydaje mi się, że wszystko za co się Pani zabiera wychodzi perfekcyjnie. Na Pani blog natrafiłam 3 miesiące temu i przez pierwsze 2 tygodnie każdą wolną chwilę spędzałam na czytaniu archiwalnych wpisów. Podziwiam Panią, jako artystkę ale i jako mamę, żonę, córkę i przyjaciółkę. Ma Pani dobre serduszko i wielką, życiową mądrość. Proszę nie zamykać tego bloga, nawet gdy ma Pani czasem wątpliwości. Myślę że prócz osób,które regularnie tutaj komentują, są też pewnie takie, jak ja, które nie ujawniają się, ale poniedziałek zaczynają od lektury Janeczkowa. Pozdrawiam!
    Halina
    haltol@Interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. 57.
    Janeczko, nie wiem, jak Ty to robisz, ale Twoja doba jest dużo dłuższa niż moja 😉 Tyle pięknych prac w tydzień?! Najbardziej zachwyciły mnie serwetki.
    Gratuluję Ci tylu lat w blogosferze i takiej ilości regularnych postów. Życzę Ci niesłabnącej pasji i kolejnych czytelników. Pozdrawiam serdecznie i z przyjemnością dołączam do zabawy 😊
    Ściskam, Agnieszka
    kulkiniesiulki.blogospot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. 58
    Janeczko od dawna czytam chyba kazdy post na Twoim blogu, ale mało piszę.
    Bardzo Cię podziwiam za Twoją kreatywnośc i zorganizowanie, czasem kiedy mam problemy z mobilizacją to zaglądam na Twojego bloga i zaraz lepiej wszystko mi sie składa i praca lepiej idzie
    Miło by było mieć jakiś drobiazg zrobiony rękami mistrzyni wszelkich technik
    Pozdrawiam serdecznie Bozena
    bslotnicka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. 59
    Janeczko pamięam jak zajrzałam do Ciebie po raz pierwszy ponad dwa lata temu.Zwabiła mnie wtedy w Twoje blogowe progi pięknie wykonana bombka ze św rodziną w środku, później podziwiałam Twoje piękne szydełkowe anioły , frywolitkową biżuterię oraz Twoją wszechstronność . Za każdym razem gdy u Ciebie jestem Twoje prace mnie zaskakują , życzę ci kolejnych wielu kreatywnych i twórczych dni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)