OBSERWATORZY

poniedziałek, 29 maja 2017

Kolejny poniedziałek

Dzisiaj znowu zbyt wiele nie mam do pokazania ale ten tydzień upłynął mi w większości przy pielęgnowaniu roślin, bo w końcu i u nas jest piękna pogoda  i przy pracy w kuchni  a nie na robótkowaniu.
Zrobiłam jedynie na drutach wełniany  komplet czyli czapkę i szalik. Calikiem nietypowo  jak na maj ale zamówienie to zamówienie. Użyta włoczka to Lanagold. Za tydzień pokażę - mam nadzieję resztę kompletu czyli skarpetki i rękawiczki oraz męską karteczkę do tego.
Z potrzeby chwili powstały też bransoletka i naszyjnik z siatki jubilerskiej.
A teraz czas na podziękowania. Bardzo mi milo że  o mnie pamiętałyście.
Z serca dziękuję Oli z Katowic
Dziękuję Beatce. Niteczki oczywiście się przydadzą ale ja mam ciągle nadzieje, że jeszcze wrócisz do blogowania.
Marzenko Ciebie tez mam ochotę uściskać i podziękować. Słoiczek jest cudny
Zobacz do czego mi posłużył. Angelo czarownico kochana dziękuję za te cudne tulipany dostarczone przez pocztę kwiatową
Dziękuję też Beatce z mojej rodzinnej Oruni w Gdańsku.
Słodkości czyli częściowy efekt mojej pracy w kuchni.  Jeszcze sporo zostało więc zapraszam serdecznie do częstowania się .
Dziękuję za wszystkie życzenia przesłane różnymi drogami. Najwięcej ich było na fb. Mam nadzieję, że chociaż część ich się spełni. Życzę Wam udanego tygodnia i nadal zapraszam na moją rozdawajke, która potrwa jeszcze przez tydzień. Ja uciekam bo dzisiaj pewnie nadal będę przyjmować gości. Pozdrawiam więc serdecznie i jeszcze raz dziękuję za wszystkie mile słowa.

24 komentarze:

  1. Czapeczka ma śliczny wzorek, sama chętnie bym taką nosiła:) zima oczywiście he he
    Przepiękne prezenty otrzymałaś:)
    A na słodkości to, aż ślinka leci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba obliżę ekran monitora:)takie pyszności podałaś:))
    pozdrawiam i ściskam mocno:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Janeczko, moje bzy dopiero wyschły:-) mam nadzieję, że w najbliższych dniach dotrą do Ciebie. Niech Ci przypominają zawsze maj, a Ty zawsze bądź szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, wszystkiego co najlepsze! Duuużo zdrowia, sił i energii! Żeby się chciało, żeby się mogło. Zamówienie faktycznie dość nie typowe jak na tę porę roku ale... w tym momencie realizuję zamówienie na... bombki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny komplet,same pyszności, i żeby te życzenia w całości Ci się spełniły!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin,dużo zdrówka i samych radosnych dni życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie zawsze coś pysznego i miłego dla oczu.
    Powodzenia, niech się spełnią wszystkie życzenia, dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 lat Janeczko. Łasuchom tak apetycznych słodkości lepiej nie pokazywać, bo nie wytrzymują i w pośpiechu kupują lub pieką. Rękodzieło bardzo udane i wcale nie jest tego mało,jak na tydzień.Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat :)
    I jakie pyszności!
    To nie jest mało - a jeszcze te wszystkie prace w ogrodzie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Najlepszego Janeczko :) Dużo zdrówka i sił do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszności!!!Jeszcze raz wszystkiego naj, naj, Naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplet super ale te ciasta urodzinowe aż ślinka leci,

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Janeczko wszystkiego naj, naj , najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczko! Wszystkiego Najlepszego! Komplet piękny, Prezenty bardzo ładne dostałaś,A Ciasto Smakowite - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten męski komplet jest niesamowity!Prezenty świetne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Janeczko wszystkiego co najlepsze Ci życzę. o rany jak zobaczyłam te słodkości to aż mi ślinka pociekła. Tam chyba nawet widzę blok czekoladowy? Mniam mniam.
    Super komplecik czapka z szalikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak się cieszę Janeczko, że wazonik Ci przypadł do gustu i pasuje idealnie do ślicznych tulipanów. Uściski serdeczne, Kochana :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. No, posiadacza czapki i szalika zima pewnością nie zaskoczy, będzie już przygotowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. co to za pyszności na trzecim i czwartym zdjęciu? Można prosić o przepis? Renata

    OdpowiedzUsuń
  20. You are most creative and all the work is wonderful wish I could drop by your house and see all this in person and eat all your lovely food ❤️😄❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Janeczko, jeszcze raz wszystkiego najlepszego:)Prześliczne prace ale ciacha to po prostu marzenie:)Ależ bym schrupała po kawałeczku każdego:)Cieszę się że pogoda dopisałai że możesz się cieszyć słoneczkiem:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Janeczko :)
    Piękne czapy i biżuteria :) Jak zawsze u Ciebie wszystko cudne i dopracowane :))
    Wszystkiego Najlepszego Kochana z okazji urodzin :)
    Strasznie się zgapiłam i wyszło mi z głowy,choć co roku zawsze pamiętam ... tym razem mniej mnie w sieci,to też nie miałam żadnej przypominajki :(
    Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze,zdrówka i szczęścia !!! Od razu składam na imieninki zbliżające się,bo jak znam życie znów przeoczę :(
    Pozdrowienia i moc buziaków :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego!! Jak zawsze zachwycające prace, a te słodkości... pysznie :-)
    http://zmannheim.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)