OBSERWATORZY

sobota, 23 października 2010

Prawie nierobótkowo

Bardzo wszystkim dziękuję za miłe słowa. Ja naprawdę myślałam, że jest tu nudno i nie była to żadna kokieteria. Dziękuję jednak także za wszystkie słowa oburzenia. Ja chyba wciąż nie potrafię docenić swojej pracy. Zawsze coś robótkowałam i było to takie zwyczajne, że wszyscy o tym wiedzieli ale nikt specjalnie się tym nie zachwycał. I teraz przez forum maranciaki i założenie bloga wszystko się zmieniło a mnie wciąż trudno uwierzyć, że to co robię naprawdę się podoba. I dlatego być może wciąż biorę za mało kasy za zrobione przedmioty. Oj dostaje mi się za to podczas spotkań robótkowych.  Obecnie przerwałam robienie ozdób, bo wykonywałam prace wymiankowe na Wymiankę świąteczną u Basi  . W poniedziałek będę mogła wysłać prezencik. Paczkę do Aty za 1000 komentarz już wysłałam. Dzisiaj zabieram się za prezent na Wymiankę świąteczną u Artnowa24 Może uda mi się ją  skończyć w weekend.  No bo po weekendzie dostanę adresy na następne wymianki.
Stan ozdób świątecznych obecnie wygląda tak


Wczoraj dostałam wspaniały prezent z "Podaj dalej". Wykonała go Kasia. Jestem nim wprost zachwycona. Zresztą oceńcie same.



Ostatnio dostałam zamówienia na dwie rzeczy drutowe. Jedna to sweterek dla w 2latka z krokodylem a drugie to kamizelka z okrągłym karczkiem dla starszej pani. Będę musiała się za to zabrać. Drutowanie to sama przyjemność, ale to wcześniejsze liczenie i przystosowywanie wzoru, to ech.....  

W tygodniu upiekłam ciasteczka z musli. Dobrze, ze od razu zrobiłam zdjęcia, bo obecnie prawie ich nie ma i muszę pomyśleć co nowego upiec na niedzielę.

Oto przepis
500g musli lub płatków owsianych (wtedy trzeba dodać bakalie)
125 g masła lub margaryny
3 duże jajka
2 łyżki mąki
pół łyżeczki proszku do pieczenia
Wszystko wymieszać żeby  bardzo dobrze się skleiło. Najlepiej ręką  Piekarnik rozgrzać do 160-170 st. Na blachę dużą łyżką kłaść kupki mieszaniny. One nie rosną więc odległości nie muszą być duże. Ciastka są upieczone gdy zezłocą się i po dotknięciu palcem nie kleją się.   Dobrze upieczone z wierzchu są chrupkie a w środku miękkie. Nie zdejmować z blachy zaraz po wyjęciu z piekarnika bo się pokruszą.


20 komentarzy:

  1. Janeczko Ty chyba masz 4 ręce - dwie gotują i zajmują się domem, a pozostałe dwie szydełkują. Niesamowite, jak znajdujesz czas na dom i robótki. Produkcja świąteczna wygląda wspaniale, a ciasteczka wręcz proszą się o schrupanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na twoje ozdóbki już chciałabym ubierać choinkę.
    Patrząc na ciasteczka mam na nie chrapkę;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, ozdóbki świąteczne pierwsza klasa, a ciastka też chętnie bym schrupała ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ozdoby prześliczne,a ciasteczka dziś takie będą bo biegnę po musli.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne rzeczy masz na swojej wystawie.
    Święta! Święta! Święta!
    Ty powinnaś już gdzieś w wygodnym fotelu zapaść i trochę wystrojona (ale tek, żeby Tobie było wygodnie) wypoczywać sobie, patrzeć z dumą na piękne wnętrze, cieszyć się rodzinką, stołem "i w ogóle"...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ozdoby swiateczne wygladaja wspaniale. A przepisem ciasteczkowym wlasnie sie poczestowalam.

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe ozdoby świąteczne ...
    a ciasteczka ... mniam ... jak widać pysznościowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się skuszę dzisiaj na te ciasteczka. Musli mam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko , ozdoby choinkowe i inne robótki na drutach w tak wielkich ilościach ? chyba masz maszynę do robienia tych cudów.
    W kuchni u Ciebie też ciągle coś się dzieje , przepis na ciasteczka z musli ściągam bez pytania , bardzo lubię takie "ptasie jedzenie", a śmietanowcem postanowiłam wszystkich zaskoczyć w niedzielę , nasza rodzina uwielbia serniki różnego rodzaju na zimno i pieczone , ostatnio robiłam tiramisu , teraz zrobię śmietanowca w/g przepisu od Ciebie .
    Dziękuje i pozdrawiam -Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny prezent i cała reszta też :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. oj pracowita z Ciebie osóbka:)))a ciasteczka wyglądają smakowicie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czeka Cię okres wytężonej pracy, ale, tak jak zawsze, poradzisz sobie doskonale.
    Patrząc na Twoje ozdoby ze zniecierpliwieniem wyczekuję świąt:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dobrze że to tylko zdjęcie... zjadlam wszystkie oczkami ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie smakowite ciasteczka mniam mniam.Ozdoby świąteczne się mnożą. Janeczko robisz rzeczy piękne i nie dziw, że się podobają. Nudno u Ciebie nigdy nie jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Janeczko, jak będziesz miała wolną chwilkę, to zapraszam do mnie, czeka na Ciebie niespodzianka - wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolekcja świąteczna okazała !

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesli Twoj blog jest "nudny", to ja poprosze abys "zanudzala" nas tak jak najczesciej! Twoje prace sa takie sliczne! Kolorowe, pomyslowe i dopracowane! Takich atrakcji nigdy dosc! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że już świątecznie się u Ciebie zrobiło, piękne prace, ciasteczka wyglądają na pyszne, ja tylko się zastanawiam skąd Ty na to wszystko bierzesz czas?

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja nie widzę zdjęć tylko logo imageshack :-((

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)