OBSERWATORZY

piątek, 3 września 2010

Zamówienia

Zrobiłam kolejne aniołki i szkatułkę i to jest koniec pewnego zamówienia. Wyślę je w poniedziałek. Każde zamówienie ma dla mnie duże znaczenie. Bardzo dziękuję wszystkim kupującym.
























A to część kolejnego zamówienia już świątecznego. Tak bym chciała aby chociaż cześć zamawiających moje robótki na Boże Narodzenie ujawniła się wcześniej. Ale to marzenie ściętej głowy. Pewnie wszystko będzie na raz. Dużo chętnych i przygotowania świąteczne













 
Ogórki nadal rosną w ogrodzie, więc dzisiaj zrobiłam Ogórki w zalewie miodowej po królewsku
2 kg ogórków dowolnie pokroić, posypać 2 łyżkami soli o odstawić na 3 godz
Przygotować zalewę.
1 szkl wody
1 szkl octu
2 szkl cukru
1 czubata łyżka miodu
Dodać koper, czosnek i gorczycę. Nakładać ogórki w słoiki, zalewać zalewą i pasteryzować 5 min.














I na koniec jedne z ostatnich kwiatów w jesiennym ogrodzie 



15 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita z tymi cudeńkami,a za przepisy dzieki wypróbowuje po kolei.
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy robisz.Szkatułka cudna a aniołki prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Nudna jestem,że aż przykro : cudeńka robisz!
    Śliczna szkatułka i anielskie aniołki.
    O przetworach pisać już nie będę - bo jeszcze mnie coś zeżre...:)))
    O matusiu - jaki piękny kwiatek !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne aniołki i szkatułka również.Ba z zamówieniami świątecznymi tak już jest ,że w ostatniej chwili najwięcej potrzeba uzbrój się w cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne aniołeczki. Postanowiłam sobie ze jak znajde wzor to sama spróbuje takiego zrobic. Moze frywolitkowy jakis znajde;).Pani aniolki sa naprawde rewelacyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne aniołeczki, naprawdę duże zamówienie;)
    Szkatułka cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bym chciała miec tyle zamówien . Niestety moje prace trafiaja do szuflady. Ciesz sie z zamówień

    OdpowiedzUsuń
  8. A co się dziwić, że wielu jest chętnych na Twoje śliczne prace :)
    Szkatułka wyjątkowa...ale najbardziej mi się spodobały "płaskie" anioły. Przypomniały mi, że powoli czas się zabrać za wyplatanki świąteczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tutaj, jak w bajce! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko, jak ja Ci zazdroszczę umiejętności robienia tych cudnych szkatułek

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piekne rzeczy u Ciebie znowu...A powiedz nie nudza Ciebie takie zamowienia, gdzie musisz wlasnie zrobic duzo tych samych rzeczy? Ja jakos nie znosze i nie potrafie sie zmusic do zrobienia wiekszej ilosci tego samego...
    Ale Tobie starsznie dokladnie i pieknie Ci to wychodzi...
    Pozdrawiam goraco xxx KAsik

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne szkatułki i ogórki smakowite:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne te aniołki:)ale dużo ich robisz:)pięknie musi wyglądac choinka ubrana w same takie aniołki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczko a ja mam pytanko odnośnie tych ogórków, czy obierać je ze skóry? i czy zalewa ma być ciepła czy zimna jak zalewasz ogórki?

    pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)