OBSERWATORZY

czwartek, 7 października 2010

Candy na pocieszenie

Chętnie zaglądam na Wasze blogi. Tych bardzo interesujących jest bardzo dużo. Ostatnio na wielu z nich pojawiły się niefajne wieści o chorobach, złym  samopoczuciu, braku pomysłów i po prostu o jesiennym smutku. Chciałbym każdemu pomóc, poradzić, może przytulic. Nie jest to jednak możliwe. Dlatego postanowiłam zorganizować Candy na pocieszenie.  Zasady są znane. Do wygrania jest mój duży anioł, bombka i dzwoneczki. Jeżeli będzie dużo chętnych to wymyślę coś jeszcze. Zapisywać się można do 25 listopada, żeby wygrana zdążyła dotrzeć przed mikołajkami.
 

U mnie ciągle to samo. Nadal robię przetwory w słoiki. Ostatnio znowu zamarynowałam dużo grzybów. Gotowa jest też nalewka z czarnej porzeczki, a malinowa robi się. Brakuje tylko degustujących, bo większość odwiedzających mój dom jest zmotoryzowana.


Upiekłam też dla moich łasuchów babkę. Wygląda tak, bo przecież ja zawsze muszę cos zmienić po swojemu.


Odpoczywam trochę od  szydełka, ale to chyba nie na długo. Wydziergałam czapkę i mitenki a wieczorkiem pewnie skończę też szalik. Zrobię jeszcze kilka rzeczy i wszystko wyslę w paczce dla powodzian. Czapkę i mitenki prezentuje Brysia, chociaż na nią ten rozniar jest sporo za duży. Nie mam jednak innego modela.


Jakiś czas temu brałam udział w candy u helksy . Nie miałam szczęścia dlatego zdziwiłam się, gdy dostałam maila z prośbą o adres i pytaniem czy chcę gazetki robótkowe. Oczywiście, że chciałam, bo papieru nigdy za dużo. Wczoraj dostałam przesyłkę. Były tam nie tylko gazetki, ale zobaczcie same. Karteczkami i aniołkami mam podzielić sie z Zulą i zrobię to jak do mnie wpadnie. Bardzo, bardzo dziękuję za prezenciki.


Przepraszam, że nie odpowiadam bieżąco na komentarze, ale postaram się to nadrobić wkrótce. Dzisiaj skończę szalik i szybciej się położę spać , bo na jutro planuję  duże porządki min mycie okien i pranie firan a dom jest duży, więc czasu i sił potrzeba dużo.

90 komentarzy:

  1. Robótki podziwiam, ale się nie zapisuję.
    Wyobraź sobie,że przypadkiem mam ten przepis na ciasto, z gazetki starej.I nawet robiłam!
    Czapeczka i mitenki ogromnie mi się spodobały!Śliczne!!!!!!!!
    Gratuluję wygranej! Aniołki -słodziaczki ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się zapiszę bo nie potrafię zrobić dzwonka i bombki, a moje aniołki są małe i beznadziejne ;-))
    zapraszam na moją już kończącą się powoli rozdawajkę ;-))
    Komplecik prezentowany przez Brysię rewelacyjny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko, Ty jesteś jak Anioł! Tyle w Tobie ciepła i dobra. Chętnie zapiszę się na "candy na pocieszenie". Faktycznie walczę z paskudnym przeziębieniem. Ale do 25 listopada powinno przejść. Pozdrawiam Cię serdecznie z Wieliczki.
    Oczywiście tradycyjnie umieszczam u siebie informację o pocieszajce dla wszystkich chorowitków i smutasków ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się z przyjemnością, bo cudne są Twoje prace, a pocieszenia trzeba, oj, trzeba...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zasad nie znam, a chciałabym się zapisać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja i podziwiam i się zapisuję;-)))
    Z przyjemnością powiesiła bym Twoje cacka na choince;-)
    Pozdrawiam bardzo cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek mnie zauroczył, a wizja choinki z nim kazała sie szybko zapisac

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja ustawię się w kolejce z wielką przyjemnością, bo nie szydełkowa jestem totalnie, a Twoje anioły podziwiam od dawna! Zresztą do kompletu zamówiłabym pewnie gwiazdę, która też jest przepiękna, a ja nie mogę dorobić się czubka na choinkę od 3 lat ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja w tym roku marzę o wielkiej choince... Więc przydało by się ją ustroić Twoimi wyrobami. Miło by było gdyby Twój Aniołek, bombki, dzwoneczki zagościły u mnie na święta.
    Piszę się obiema łapkami na candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie już dawno marzy sie Twój Anioł i z wielką ochotą ustawię sie do szczęścia.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję sie na to fantastyczne candy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cukierasy prześliczne! Już czuję jak mi katar mija! :) Zapisuję się oczywiście!
    www.airaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności te Twoje prace...
    A na Candy pewnie, że się zapisuję... Marzę o takim aniołku ale brak mi odwagi, żeby go wykonać. Może jakbym zobaczyła mistrzowską pracę na żywo wtedy bym miała inspirację... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Grzechem byłoby nie ustawić się w kolejce po te piękności:) Zapisuję się więc ja też:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również z przyjemnością zapiszę się do tego Candy :)
    Zapraszam do siebie ;)
    nevermorequeen.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak tu się nie skusić na takie prezenty. Zapisuję się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak jak pisałam w e-mailu. Obrazek sobie pożyczyłam od Ciebie i wstawiłam informację na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się na Twoje candy, pocieszajka cudna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne prace :)szczególnie czapka i mitenki, wyglądają bardzo oryginalnie, a ciasto pysznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne rzeczy robisz. Ciasto super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Komplet super wygląda :)
    Candy już jedno u Ciebie wygrałam, ale co tam, zapisuję się, pocieszenia nigdy dość :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tak ciągle podziwiam te Twoje anioły, dla tego też zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień Dobry

    Jako,że mam anielską duszę wpisać się muszę.


    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się po tak fajne fanty.
    Bardzo mi się podoba ten komplecik dla powodzian.
    A nalewki chętnie bym degustowała, bo lubię trunki własnego wyrobu i nie jestem zmotoryzowana. Szkoda, że daleko mieszkam i nie mogę wpaść z wizytką. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękności, też chciałabym być pocieszana takimi wspaniałościami
    www.agulka77.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. zapisuję się i ja, zwłaszcza że sama takich cudów nie potrafię i nie zapowiada się, żebym się nauczyła!:(
    a babka wygląda apetycznie i bardzo oryginalnie - widać w każdej dziedzinie jesteś kreatywna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. I jak tu się nie zapisać? :)) Bardzo chcę takiego anioła - wiesz ze mi się podobają twoje szydełciaki. Ciasto super kolorowe:), jak nasza jesień, piękna i słoneczna. Pozdrawiam serdecznie. Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kto by nie chciał takiego aniołka .
    Na pocieszenie przydałby mi się, nawet prawdziwy.
    Modelka piękna, chciałoby się mieć taką cerę.
    Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja nie wiem, czy mogę się w tej kolejce ustawiać...jakoś nie ma powodów (na szczęście) bym musiała byc pocieszana :)
    Ale takie cudowności kuszą bardzo więc się i ja zapisuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. proszę przekazać modelce,że znakomicie prezentuje Twoje wyroby !
    na piękności piszę się i ja

    OdpowiedzUsuń
  31. Mate velmi pekne vyrobky...prosim zapiste aj mna...Elina zo Slovenska

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie pocieszac nie trzeba, ale zapisuję się chetnie - twoj anioł jest niezmiernie urzekający!

    Pozdrawiam,
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje prace są cudne, a aniołki uwielbiam więc z chęcią i wielką nadzieją się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  34. To może i ja skromnie stanę w kolejce po cokolwiek,może i do mnie szczęście się wreszcie uśmiechnie.
    pola

    OdpowiedzUsuń
  35. O rany ! Znowu kolejka ... jak stąd do Chin. Ale wcale nie dziwię się i staję bo po takiego aniołka to i w dłuższej warto postać :)
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie! Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. zapisuję się z miłą chęcia z\na losowanie candy:):):0

    OdpowiedzUsuń
  38. witam:) zapisuje się z miłą checia do losowania candy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pocieszajka urocza tylko oby szczęście przy losowaniu dopisało...
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Janeczko! Nie mogłabym ominąć Twojego candy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również z miłą chęcią wezmę udział w Twoim candy. I muszę przyznać, że jest to moja pierwsza taka zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bloga nie mam na szydełku niestety też nie umiem, ale aniołkiem jestem zachwycona, pięknie by się prezentował na komódce u mojej mamy ;). Więc grzecznie ustawiam się w kolejeczce!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również w kolejce się ustawiam, bo na widok aniołka i dzwoneczków opadła mi koparka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, Janeczko. Dla Ciebie szydełko, to jak dodatkowy palec, z którym się urodziłaś. A poza tym tu zawsze tak apetycznie pachnie ciastem i innym przysmakami.
    Na candy oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ustawiam się w kolejce, może aniołek przyleci do mnie
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Podziwiam Twoje pracy z wielkim zachwytem w oczach. Szczególnie podobają mi sie anioły, a to z wiadomych względów, uwielbiam anioły. Też chce takiego mieć, dlatego zapisuje się na candy. A nuż mi sie uda
    Pozdrawiam
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też zapisuję się na Candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Janeczko i ja też grzecznie zapisuję się do kolejeczki po te cudowności.
    Pozdrawiam Danuta

    OdpowiedzUsuń
  49. Prześliczne,ustawiam się w kolejeczce,pozdrawiam!
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się. : ))


    Mój blog: zygata.blox.pl
    mój e-mail: agata79@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Tworzysz przepiekne prace,widac ze wkładasz duzo serca w kazda robótkę...ustawiam się w kolejke do losowania,aby ten piekny anioł stał sie posłancem Twoich umiejętności dla mnie...moze będe miała szczęście!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Здравствуйте,я из России.Вы очень талантливы.Красивый кружевной ангел.Может мне повезет и он поедет ко мне.
    http://wwwdomovenok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. To może i ja stanę w kolejce po prześlicznego aniołka.

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie wiem dlaczego jeszcze się na Twoje cudne candy nie zapisałam , przegapiłam.
    Naprawiam dziś-wpisz mnie proszę na listę do losowania;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Też się zapisuję :) Same śliczności pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  56. to wszystko przez tą weryfikację ...
    jestem pewna, że zamieszczałam komentarz pod tym postem ... dobrze, że w porę coś mnie tknęło ... a więc spieszę i ustawiam się
    w tej długiej kolejeczce , bo cukierasy Twoje kuszą i to jak :)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  57. jakie cuda, sama chyba tego nigdy nie zrobię
    dobrze ,że jest candy
    z pozdrowieniami
    Anima

    OdpowiedzUsuń
  58. To ja też się zgłaszam. Mariola

    OdpowiedzUsuń
  59. Ozdób świątecznych nigdy nie za wiele,a Twoje są piękne więc się zgłaszam;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny aniołek i dzwoneczki chętnie sie zapisze z czasem sprubuje zrobic takiego aniołka tylko musze pocwiczyc POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  61. Ło losie, ależ kolejka!!!
    Ustawiam się grzecznie w niej a może ten cudny anioł trafi do mnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ech dopiero teraz zauważyłami ledwo zdążyłam, że ofiarowujesz dla szczęściary Swego pięknego anioła. Ustawiam się w kolejce, może to ja ta szczęściara ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. zapisuję się te aniołki są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. piękny ten Aniołek i ja cichutko staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  65. It's a wonderful candy! Link is on the right bar

    http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Super :) Już staję w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Witaj imienniczko !!!!!
    To ja też wysyłam zgłoszenie...choć nigdy mi się nie udało jeszcze czegokolwiek wygrać ;((

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapisuje się:)
    Zapraszam również na Candy u mnie
    http://pracowniaalaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Oj, jaki piękny aniołek!
    A gdzie anioły tam różany...;)

    OdpowiedzUsuń
  70. uwielbiam aniołki...ustawiam się w kolejce :)

    pozdrowienia

    www.moniakombinuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. jeszcze ja! a jednak ...tak się zapierałam bo
    nie wierze w wygraną....

    OdpowiedzUsuń
  73. No to i ja się zapiszę skoro jeszcze nie jest za późno.

    OdpowiedzUsuń
  74. dołączam do grona zainteresowanych:) i poproszę o przepis na mitenki - wydziergam dla Córci:)podobają mi się też bardzo Twoje frywolitkowe gwaiazdki - te duże podkładkowe-gdby były biale..... ten komentarz już pisałam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Hejoo:) to i ja sie zapisuje niesmialo;) POZDRAWIAM!!!:) Basia- maurycjusz www.maurycjusz.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Your works very beautiful. I will participate With the great pleasure in candy draw.
    The reference to a blog http://mira-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja też sie zapisuję:) podgladam Twoje prace i choć wiem ze zazdrosc to brzydka cecha to jednak troszke zazdroszcze :) piekne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam sie :) tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Zapisuję się!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zapisuję się i ja :-)

    http://katarzynap.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  81. juz szybciutko sie zapisuje! mmm a te grzybki to chyba bym wszystkie na raz zjadla uwielbiam je !

    OdpowiedzUsuń
  82. Aniołek przecudny! Chętnie powiesiłabym go na swojej choince :-)
    Pozdrowienia
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  83. Chętnie się zapiszę, bo choć sama zaczęłam nieśmiałe próby tworzenia na szydełku, to jednak profesjonalny aniołek, to profesjonalny aniołek ;) No i dzwoneczki...
    Mitenki śliczne, czapeczka również.

    OdpowiedzUsuń
  84. O mały włos a pzregapiła bym szansę na wygraną tych cudeniek:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  85. I jeszcze ja na ostatnią chwilę... Piękne prace więc ciesze się, ze zdążyłam :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Przepiękne rzeczy tworzysz... Od razu robi się weselej w te pochmurne dni. Pozdrawiam ciepło. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  87. Ogromne serducho masz Janeczko! Pozdrawiam cieplutko :) Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)