OBSERWATORZY

środa, 15 października 2014

Świąteczna rozdawajka u Janeczki do 5 grudnia.

Nie mogę obdarować wszystkich, którzy chcieliby posiadać moje wytworki ale komuś jednak mogę sprawić trochę radości, dlatego ogłaszam świąteczną rozdawajkę . Prezentem będzie moja szydełkowa bombka ze św Rodziną. Oto ona.
Aby wziąć udział w zabawie należy tylko napisać komentarz pod tym postem z podaniem adresu mailowego do siebie. Nie trzeba być obserwatorem ani  zamieszczać banerka. Można się zapisywać do północy 5 grudnia aby w Mikołajki dowiedzieć się o wyniku losowania, aby prezent zdążył dolecieć do świąt. Bawić się może każdy ale niestety nie mogę na razie znieść blokady na komentowanie dla osób anonimowych, bo jestem zasypywana spamem i złośliwym oprogramowaniem. Dlatego osoby anonimowe aby uczestniczyć w losowaniu muszą się trochę bardziej postarać i po prostu zamiast komentarza napisać do mnie maila na adres janeczka33@wp.pl z chęcią uczestnictwa. Będę sama tworzyć i edytować listę chętnych i dopisywać także osoby anonimowe. Być może prezentów będzie więcej . Życzę miłej zabawy i pozdrawiam:)
Lista chętnych:
1.  Beata
2.  Dusia
3.  Alexandra
4.  ridos72
5.  Czarna dama
6.  Agnieszka Mat
7.  zlotaagnieszka81
8.  Jolanta R
9. 
Akrimeks 
10. Alicja
11. 3nereida
12.Joanna Mazurkiewicz
13.Promyk
14.Anula3333
15.Alis
16. sosnowygaik
17. Anna Ogorzałek
18. beata
19. Efka Raj
20. Maria Wicher
21. Agaja
22. 30-ileś
23. Kasia J.
24. ewa_m
25. Dorota ma Kota
26. ania b.
27. Kinga
28. Rose
29. Iwona Piotrowicz
30. ewcia24
31. Urszula
32.  eda-1
33. halszka
34. Aurelia
35. Donia
36. Mangosia
37. dorbry
38. Elżbieta K
39. Kinia
40. Monika Z
41. ma ra
42. KonKata
43. kgosia
44. tintalle00
45. Małgorzata z Poznania
46. AZALITKA
47. Iwona Zajdel
48. Ania siebusania
49. Joanna
50. Elunia
51. brisingr M
52. Jadzik
53. 5000lib
54. steneska
55. Kasia z Różności
56. Wioletta Nowik
57. Anna Makuch 
58. Mariola
59. Nitki A nitki
60. Lidia
61. Gośka
62. OxiGra
63. Dana
64. ania
65. Iza Dzierżanowska
66. nuta
67. MagdaSL
68. Lucyna
69. darakw
70. Wiola Gruszka
71. Trojanda
72. krzychkam
73. gosmar
74. Frika
75. Agnieszka Kamińska
76. rozaleczka
77. Natalia Stefaniak
78. Elżbieta Włośniewska
79. pomieszane-poplątane
80. Jadwiga Kluczyńska
81. Mulinka Kordonkowa
82. Teresa
83. Ewa Kwiatkowska
84. mebelina
85. Biebrzmilska Kraina
86. anette196
87. Roma Świerczek
88. Danusia
89. Wiktoria Kinga
90. Beata T
91. Marta mama Nikodema
92. Deco Wena
93. Dora
94. sandrynka
95. Natalia F
96. Monika
97. Haft i Patchwork
98. Iga Malikowska
99. hubka38
100. Katarzyna
101. Basia Z
102. Asia Nosal
103. pocopotka j
104. Konopek
105. kajka
106. zgraynka
107. Magda Wrona
108. Agnieszka - ABOKU
109. Iga
110. Mevosa
111. Iza kama
112. zmorka
113. Anna Gołąb
114. Sylwia
115. Arte by Ania
116. Zdzisława Imianowska
117. Jessi
118. MikaMila
119. Benia besia
120. Sylwia Bomba
121. Kasia
122. el
123. Baya
124. Aga Chmurka
125. Atramk
126. Damian
127. Paulina
128. Beata z Gliwic
129. Ania S
130. Kasia
131. Blanqueta de la col
132. Chaga
 

128 komentarzy:

  1. Janeczko, to szczęście już mnie spotkało, wiec życze powodzenia najszybszym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Staję w kolejce do rozdawajki. Nie mogę się oprzeć chęci posiadania tak pięknej i precyzyjnie wykonanej pracy.
    Pozdrawiam . Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. O takie cudo się pokuszę , biżutki mam, a ta bombeczka dopełniła by całości pozdrawiam dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również ustawiam się w kolejce do tej cudnej bombki. Z wielką przyjemnością podziwiam jakie dzieła wychodzą z pod twoich rąk. Pozdrawiam - Ola alexandra19811@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Myślałam, że serducho wystarczy bez słów....ale widzę, że nie ma mnie na liście więc napiszę słowami zamiast malować :) Marzę o takiej bombce i choć już mam od Ciebie Janeczko prezenty to nie mogę przejść obojętnie koło takiego cudeńka!
      Dawno oj bardzo dawno nie zapisywałam się po wszelakie piękne rękodzieła właściwie to już przestałam ale tym razem nie odpuszczę! ;) Ustawiam się w kolejce jeśli pozwolisz! ;)

      Usuń
  6. Chciałam wejść pochwalić pracę a tu rozdawajka -a dlaczego by nie wziąsć w zabawie udziału to się zapisuje-

    OdpowiedzUsuń
  7. Janeczko, Twoimi pracami zachwycam się od dawna, a taka bombka to dopiero cudeńko. Oczywiście chętnie się zapisuje z nadzieją, że może gdzieś tam jednak to marzenie się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po takie cudeńko ja też jestem chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiając Twoje cudne prace zapisuję się w kolejce po magiczną bombkę z Rodziną Świętą. Od dawna snuję marzenia o takiej prześlicznej bombce. Pozdrawiam cieplutko.
    mili.rybcia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja oczywiście też się dopisuję do listy chętnych na taką bombeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grzechem byłoby się nie zgłosić:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie tak ,grzechem byłoby :) 3majsie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak mogłabym odmówić sobie tej przyjemności? Nie mogłabym, no :D heurek@wp.pl
    Ostatnio z tą złośliwością na blogerze to masakra jest- oprócz zalewu spamu to jeszcze część blogów nie chce się odpalać, gdyż rzekomo jest zawirusowana. Po jakimś czasie nagle wszystko działa. Nie ogarniam tej sytuacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, Janeczko, na twoje candy to z zamkniętymi oczami! Zwłaszcza że od dawna marzę o tej bombce...:) Zapisuję się!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przepraszam, nie zamieściłam adresu:
      promyk2004@gmail.com
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Śliczna! Fajnie byłoby ją mieć :) dlatego staję w kolejce. anula3333@buziaczek.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli to świąteczna niespodzianka u mnie masz banerek, z przyjemnością zamieszczam, bo praca piękna. I życzę wielu chętnych na to cudo (chociaż chciałabym zgarnąć bombkę)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bombki ze św Rodziną podziwiam u Ciebie już od dawna. Oczywiście, że chciałabym mieć taką bombkę. Z wielką chęcią przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również przyłączam się do zabawy bo bombka jest prześliczna. Pozdrawiam serdecznie :) klimatybeaty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja żzapiszę się do zabawy po tak niepowtarzalne, jedyne i piękne rękodzieło :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejciu drogi taka cudna bombka - ja się zglaszam Janeczko do twojej zabawy razem z moją małą Zu - ale piękne święta bedzie mieć zwyciężczyni - a spamami się nie denerwuj - mialam ich obrzydliwych po dziesiat dziennie dlatego u mnie moderacja jet wlączona - buziaczki ślę i cichutko sobie będę marzyć o tej pięknej bombkowej szopce - Marii

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też, ja też. Śliczna bombka. Pokazywałam dziś zdjęcia Twoich prac mojej Mamie i zachwycała sie niezmiernie

    OdpowiedzUsuń
  22. oooo, to a bardzo chętnie się zapiszę :) konwalia14@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam się grzecznie w kolejce :-)
    katarin74@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nieśmiało ustawiam się w kolejkę choć niestety, mnie nagrody w rozdawajkach omijają szerokim łukiem :(
    Może tym razem mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam
    http://ewaem4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Och, na takie śliczności na pewno będzie "las rąk" chętnych
    ale jak tu nie spróbować :-)

    dziękuję Ci za zabawę
    pozdrawiam

    dorotamakota21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Staję do już dłuugachnej kolejki :)) a jestem pewna ,że będzie okrutnie długa :)) Piękny prezent nam uszykowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj
    cudowności, może to mnie się poszczęści.
    Ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam już Twoje wytworki i cały czas je podziwiam, aż żal by było nie zapisać się na takiego cukieraska :)
    Pozdrawiam, Iwona
    iwona232@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja z ogromną radością zapisuję się do kolejki :)
    Pozdrawiam Ewa
    ewik12332@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuje sie i ja na piekna bombke .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Janeczko, ja nigdy nie przejdę obok Twych pięknych prac obojętnie. Z wielką przyjemnością zapisuję się więc na tą rozdawajkę. Pozdrawiam serdecznie. Edyta
    ester1975@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie dzieło wygrać to moje marzenie .ustawiam się w kolejce. halszka_las@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapiszę się i ja na tka super zabawę.
    Bombka jest tak piękna, nie mam na cudne rękodzieło słów, by móc jej urodę opisać.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również ustawiam się w kolejce po Twoje cudeńko!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))
    donia67@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna i oryginalna bombka, chętnie powiesiłabym ją na swojej choince :-)
    mangosia07@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna jest ta bombka, od dawna podziwiam szydełkowe cudeńka. Kolejka długa ale ustawię się na końcu. Pozdrawiam dgor@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. wprawdzie szczęście mi nie sprzyja w żadnych losowaniach, ale co tam spróbuję elcja27@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam te Twoje bombki, jestem w nich wprost zakochana. Nie moge więc nie ustawić się w kolejce chętnych, a na pewno będzie ich sporo. Może będę mieć troszkę szczęścia :) kinia_1979@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Bombka jak zawsze piękna, więc ustawiam się w kolejce :-)
    monika.gazda@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie to śliczne!
    Zgłaszam się :)
    mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. w kolejce staję, linka zamieszczam

    OdpowiedzUsuń
  42. Od dawna podziwiam te bombki, więc biorę udział :) kgosia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. jak nie pomarzyć o takiej ślicznotce nienna@opczta. pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też! Jest piękna, marzę o takiej i oczywiście zapisuję się!! Twoje złote ręce robią takie arcydzieła! Pozdrawiam Gośka - malgorzata-chociaj@wp.pl
    Ps. Też wyskakuje mi złośliwe oprogramowanie ale chyba już jest dobrze

    OdpowiedzUsuń
  45. Może dopisze mi szczęście i Mikołaj uzna że byłam grzeczna :) Staje w kolejce :) azalitka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. sliczna bombeczka ja takiej nie umiem wiec tez staje w kolejeczce,
    sznurkiani@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Z chęcią przygarnę takie cudeńko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się po to cudeńko :)
    brisingrm18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo bym chciala wziąć udział w twojej rozdawajce...aga.por@wp.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. fantastycznie i bombowo, też taką chcę.Ale nie wiem, czy mając tyle chętnych nie żałujesz swojej decyzji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękna bombka,więc nieśmiało staję w kolejce.Miejsce na choince będzie miała honorowe. dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnych jak zwykle będzie dużo, duuużo więcej, ale kto nie daje szansy, ten nie wygrywa :) Z wielką przyjemnością stałabym się posiadaczką Twojej ślicznej bombeczki, zwłaszcza, że pięknie komponowałaby się na wigilijnym stole :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Prace podziwiam od dawna i tu i w innych możliwych miejscach... Święta Rodzinka w bombce cóż wielu chce a ja pragnę... wioletta.nowik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bombeczka jest tak prześliczna , że tylko jakiś niewrażliwiec może przejść obok obojętnie. No cóż ja do nich nie należę i bardzo chętnie zapiszę się po takie cudeńko. Mój adres: anna.ewa.makuch@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak zwykle przepięknie!!!!!ustawiam się w kolejce z wiarą:)pozdrawiam Cie serdecznie!!!!
    anita25@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna ozdoba świąteczna,nie mam szczęścia w losowaniach ale spróbuję.lidkakolbusz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. No to ja tez staję w kolejce po przepiękną ozdobę. Może akurat do mnie uśmiechnie sie szczęście?
    Pozdrawiam :)
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. jajajajajajajaaaaaaa też spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Już mam Twoją czarownicę to może i bombkę do kompletu dostanę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Dana.
    dana6@onet.eu
    PS
    Czy juz sobie poradziłaś ze spamem/ Jeżeli nie to zrub tak jak ja. W ustawieniach zzaznacz, że mogą komentować osoby z kontem google. I już odo długiego czasu śmieci nie mam w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  60. Od dłuższego czasu obserwuję podziwiam i cieszę oczy i serce pięknymi pracami dlatego i ja ustawiam się w kolejce a czy szczęście dopisze czas pokaże annabalik73@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Janeczko i ja się ustawiam w kolejce po bombeczkę, bo zawsze mi się podobają...kubusie3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam problemy z umieszczeniem komentarza.
    Może będę miała szczęście i wygram tą przecudną bombeczkę - szopeczkę.
    liwerscyop.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce, bo takiej bombki jeszcze nie mam. Adres mailowy znasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Jak zawsze spóźnialska... Ale jak bym mogła przegapić taką okazję? :) Janeczka, Twoich cudeniek nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Witaj chyba zapomnialas mie dopisac do listy .

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam :) Tak bombka to moje wielkie marzenie :)Więc spróbuję i ja :) Pozdrawiam cieplutko :) trojanda@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie ustawię się w kolejce - szopka piękna - bardzo oryginalna :D
    Pozdrawiam
    Krzysiek - Chainmaille.pl
    krzychkam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja również chętnie stanę w kolejkę. Życzę wszystkim powodzenia i pozdrawiam. Małgośka. gosmar97@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam, przepiękna szopka, cudownie zaskakująca :-) więc i ja ustawię się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Cóż za imponująca lista chętnych :) Ponieważ kocham Twoje prace, też się zapiszę do zabawy :) Piękna nagroda!!!!
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka
    aga-daj@tlen.pl
    http://kulkiniesiulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. witaj. wspaniała ozdoba, pięknie i starannie wykonana a na prawdziwość mych słów zostawiam zgłoszenie do candy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Z wielką przyjemnością stanę do kolejki po takie cudeńko wykonane Twoimi rączkami Janeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Przepiękna bombka, aż się pragnie ją mieć ;) Staję w kolejce po to cudo:
    http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com
    jadwigakluczynska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetna bombka. Pozdrawiam serdecznie i oczywiście zgłaszam się .
    mulinka5656@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuję się z miłą chęcią, bombka piękna :)
    twasylow@wp.pl zapraszam na mój blog
    http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudowna bombka :) Jestem pod wrażeniem, aż chciałoby się taką mieć :)
    Tak wiec grzecznie ustawiam się w kolejce po to CUDO :)
    Zapraszam do siebie: http://evebellart.blogspot.com
    e-mail: eva.kwiatkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. no oczywiscie nie może mnie tu zabraknąć:) podziwiam i uwielbiam Twoje bombki i jak wiele osób o nich marze wiec staje z nadzieją w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudna ta bombka swoim blaskiem rozjaśni każde swięta i uczyni je jeszcze piękniejszymi staję w ogonku licząc na odrobinę szczęścia i gratuluję wielkiego talentu banerek na blogu Biebrzmilska Kraina

    OdpowiedzUsuń
  79. Ach mieć trochę szczęścia i wygrać :) Co tu pisać będę - bombka cudna Rodzina super czyli prezent świetny :)
    Dziękuję za dobre słowa i wsparcie

    OdpowiedzUsuń
  80. Ojej jakie cudowności staje chętnie w kolejce;)

    Mój mail misiekboss89@op.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Marzy mi się to cudeńko od dawna. Z nadzieją ... ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękna! Biorę udział :)
    baner na http://fabulous-christmas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Może i do ostatnich szczęście się uśmiechnie - z miłą chęcią się zapisuję po tak cudną bombkę :)

    OdpowiedzUsuń
  84. A ja banerek zamieściłam tutaj:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    I zapisuję się po cudo piękne :)
    martakoscik@onet.eu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Witaj. Cuda wychodzą z Twoich rąk. Byłabym szczęśliwa gdybym mogła posiadać jedno z nich. Dlatego ustawiam się w kolejce z nadzieją na odrobinę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  86. Oj, chyba musiała mnie zaćmić "pomroczność jasna", że o mało nie przegapiłabym tak cudnej rozdawajki u Ciebie Janeczko.
    Już się poprawiam i staję grzecznie w kolejce :)
    Pozdrawiam Dorota - Dora

    OdpowiedzUsuń
  87. staję w kolejce!
    sandrynka.blogspot.com

    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje sówkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  88. przecudna nagroda:) jaka precyzyjna praca:) Chętnie wezmę udział w zabawie:) zdjęcie umieściłam na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ mail: na_190@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Janeczko, mam juz kilka rzeczy od Ciebie dlatego ustawiam się w kolejce z nadzieją, że moja kolekcja tych cudeniek powiększy się o przecudnej urody bombkę. Jest piękna i marzę by trafiła do mnie. Serdecznie pozdrawiam:))
    monikaw159@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam. Piękna bombka, cudna ozdoba na świąteczny stół. Chętnie się zapiszę. Pozdrawiam:)
    mariola.jagusiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Oniemiałam- co za cudeńko- staję i ja! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  92. Uwielbiam prace wykonane na szydełku a sama nie umiem się z nim dogadać, więc grzecznie staję w kolejce.
    caath79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Jeszcze i ja spróbuję szczęścia,:)... co tydzień zaglądam tutaj podziwiając twórczość, jednak do tej pory nie komentowałam, bo zawsze przeglądam w telefonie i jakoś mi nie po drodze z pisaniem.... ale teraz już jestem zalogowana i mogę wstawiać komentarze, chociaż wygodnie nie jest;)
    Pozdrawiam serdecznie:) zarembasia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Ale cudo! Ta bombeczka jest poprostu przepiekna. Z przyjemnością się zapisuję. Kto nie chciałby tej dekoracji stołu podczas wigilii? Pozdrawiam
    a to mój adres: mojecuda13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  95. jestem zachwycona! oczy przecieram ze zdumienia, że coś tak cudownego chcesz oddać oczywiście nie mogę sobie odmówić i nie spróbować szczęścia w Twojej zabawie
    pozdrawiam ciepło
    mama_anielki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. PEwnie, że się zapisuję! Uwielbaim szydełkowe tworki, a bombki to dla mnie mistrzostwo, do którego ja nawet nie podejdę, aby spróbować :) Dlatego też będę próbowała szczęścia u Ciebie :)
    konopkowezamysly.blogspot.com
    konopkowezamysly@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. No w moje urodziny, może będę mieć szczęścia. Zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
  98. Janeczko wpisuję się na listę chętnych , bo takiego cuda stworzyć nie potrafię, a podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  99. I ja chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek umieszczony jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Zapraszam również na moje CANDY …
    Cieplutko pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  100. Z wielką przyjemnością staję w kolejce po Twoją śliczną bombkę, marzy mi się ona od dawna. ABOKU(małpa)interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Nie może mnie tu zabraknąć:) Taka wspaniała nagroda:) Pozdrawiam i zapraszam na moje andrzejkowe candy :) agnieszka.cb@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. O mały włos a przegapiłabym rozdawajkę. Z wielką chęcią i nadzieją się zapisuję:)
    Mój adres e-mail: mevosa.mev@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Janeczko ogromne było moje zdziwienie, że nie ma mnie na liście chętnych. Byłam pewna ale coś przegapiłam w biegu..Staje w kolejce wiem jakie śliczne to cudeńko i serdecznie pozdrawiam.
    mój mail: izaiza4000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. więc i j stanę w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  105. Majstersztyk. Podziwiam zdolności
    Pozdrawiam Hanus
    http://www.hanus-i-spolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja z chęcią przyłączę się do zabawy. Mój adres mail-owy: sylzie5@wp.pl
    Zapraszam do siebie: http://my-hobby-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Dołączam do zabawy, bo ta bombka to cudowny świąteczny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  108. Ale cudowna ta bombka jestem pełna podziwu dla Twojego talentu.
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Tak długa lista chętnych, a ja tak daleko. A bombka tak cudowna :)
    Tak dużo masz roboty a jeszcze rozdawajka dla innych..
    Pozdrawiam Janeczko
    jessi_go@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. I ja też staję w kolejce po tę piękną św Rodzinę - bombka jest cudowna! Pozdrawiam cieplutko!
    czytuszyja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. zgłaszam się
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Mam Nadzieję, że ostatni mają szansę być pierwszymi i zgłaszam chęć posiadania Twojego kolejnego dzieła:) A tak serio miło patrzeć na twe arcydzieła, podziwiam wiernie, czekam z niecierpliwością na każdy nowy post. Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  113. chętnie przygarnę do swojego domu Świętą Rodzinkę elusia.tree@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Ale długaśna kolejka, nie mogę przepuścić takiej okazji i oczywiście staję w ogonku po tą cudowną bombkę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. Oj i jak tu się nie zapisać na takie cudeńko choć chętnych ogrom i szanse maleją to jednak spróbuje, pozdrawiam ciepło mój adres: chmara3@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Janeczko, chętnie dopiszę się do długaśnego ogonka... z niecierpliwością czekam na losowanie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  117. Cudowności, zgłaszam się :)
    Damiansowa@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. prześliczna bombka i wcale się nie dziwię ze jest tylu chętnych:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/
    paulina_gruda@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Ustawiam się w kolejce :*
    Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com/
    ania.smoron@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Bardzo ładna ozdóbka :)
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Ojejku co za piękna praca. Sama robię na szydełku, ale chyba nigdy nie udałoby mi się wykonać czegoś takiego!

    Nie mam bloga, więc zostawiam email: Eschelein@gmail.com, może uda mi się wygrać? :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Prawie w ostatniej chwili się zapisuję, ale bombka jest taka piękna :)
    chaga5@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)