OBSERWATORZY

poniedziałek, 8 maja 2017

Anioły ślubne i nadal frywolitkowo.

Dzisiaj nietypowe anioły, bo to para aniołów na ślub. Lubię robić anioły, ale te trochę mi napsuły krwi, bo musiały być suszone obok siebie a stożki, na których normalnie schną na to nie pozwalały. Ale udało się i efekt chyba nie najgorszy. Mam nadzieję że osoba zamawiająca będzie zadowolona.
I w zbliżeniu.
A frywolitka to serwetki według Renulka. Oczywiście co nieco pozmieniałam czyli łączenia, pikotki czy kolejność rzędów, ale pomysły są Reni.
Pierwsza 35 cm
Druga 25 cm
Inne zamówienie to koszyczek z małymi różyczkami krepinowymi.
Z robótek to wszystko.
Dawno nie pokazywałam swoich kwiatków, które kwitną w domu.
Ciasto na niedzielę.
I z życia moich kotów. 
Duszek nadal opiekuje się maluchem.
Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze.
Jadwiga Kluczyńska  Jadziu droga, nieźle się ubawiłam Twoim komentarzem, bo kołnierzyk był robiony z myślą o Tobie i gdy zamieszczałaś komentarz to był już w drodze do Ciebie  
Ludwika oj przydałoby się trochę cieplej wiosny u nas, bo wszystko mocno opóźnione a z małymi przerwami wciąż wieje i pada.. 
ciapara to male to nie jest dziecko Duszka, bo zadbałam o to aby wszystkie nasze koty nie rozmnażały się niepotrzebnie 

Kochani moi - pod koniec maja mija kolejna już 7 rocznica bloga "Janeczkowo" i pojawi się tez prawdopodobnie jubileuszowy bo 500 post. Chciałabym czymś to uczcić i rozdać może jakieś prezenty? Będę wdzięczna za każdą podpowiedź, bo na razie mam wrażenie że przez te 7 lat wszystko już było i brak mi pomysłu.

Tyle dzisiaj. Udanego wiosennego tygodnia życzę i do napisania.

32 komentarze:

  1. Janeczko anioły są wprost cudowne. Kwiaty pięknie kwitną i choć one dają poczucie wiosny,która w tym roku jakoś bardzo nieśmiała jest. Wręcz nie wiadomo kiedy 7 lat minęło - my tu zaglądający liczymy z niecierpliwością od poniedziałku do poniedziałku i zawsze znajdujemy coś pięknego. Widzę,że sierściuchy też u Ciebie mają się wspaniale:)
    Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołki aż mi mowę odjęły są prześliczne!!:) Piękne serwetki także przygotowałaś:)Ale masz piękne roślinki w domu, najbardziej to spodobał mi się ten zakwitnięty kaktus, uwielbiam takie rośliny kaktusowate:)Sama mam dwa różne, ale wciąż czekam na kwiatki...
    Ciasto wygląda bardzo smacznie, jakie to cisto? Masz może przepis?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko, niech sobie wszystko było! Za każdym razem nawet to samo, jest zawsze inne. Nigdy nie zapomnę, ze od Ciebie zaczęło się moje blogowanie i tak sobie popłynęło. Bądź, działaj i dawaj zawsze tę samą radość. A pierwsza frywolitka rozłożyła mnie na łopatki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne anioły!
    Mnie się wydaje, że Duszek po prostu adoptował tego kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioły mnie zachwyciły! Zresztą, wszystkie Twoje prace Janeczko mnie nieustannie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł takie slubne anioły, wykonanie też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetki, anioły - przepienie wykonane! I jak dobrze, ze chocte kwiaty tak zdecydowanie pokazują wiosnę ;). Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Para aniołów jest doskonała, przeurocza! Serwetki - brak mi słów, są zjawiskowe!!! Pozdrawiam serdecznie i bez końca podziwiam Twój talent Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko, wszystko co nam pokazujesz jest piękne, a każdy zachwyca się czym innym. Może daj szansę zwycięzcy i niech wybierze rodzaj Twojej pracy, oczywiście w ramach nakreślonych przez Ciebie, a nie np. sukienkę szydełkową albo duży obrus:-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołki prześliczne, reszta cudowna!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. 7 lat radości oglądania Twoich prac i ciągle zadziwiasz :-) Dla mnie marzeniem jest frywolitka w każdej postaci. Pozdtawiam i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowności..
    Chciałabym umieć choć w połowie tak jak Ty..

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie kwitną ci kwiaty ,śliczna para aniołków

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczka, już nie potrafię dobrać odpowiednich słów, aby pokazać uznanie dla talentu. więc chyba chwalić przestanę...
    Będę tylko wzdychała. O tak: och.......................... ...!!!!!!!!!!!!!
    Koty kocham!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale kociaczek już duży! Przy takim staraniu - zarówno Twoim jak i Duszka inaczej nie mogło być:)) Piękne koty!
    A teraz o robótkach - anioły przepiękne, serwetki frywolitkowe wspaniałe! Kwiaty niech zdrowo rosną:))
    Co do tej podpowiedzi, to myślę, że cokolwiek zrobisz to i tak będzie to tak wspaniałe, że ucieszy na pewno osobę obdarowaną:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Janeczko u Ciebie jak zawsze twórczo i kolorowo :) Piękne prace stworzyłaś :)
    Ja nie zaglądam do Ciebie od tak dawana, ale uważam, że cokolwiek zrobisz to będzie piękne i osoba która wygra będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace ale.... najpiękniejszym dla mnie kwiatuszkiem jest kocik... coś przegapiłam; widzę, że rodzinka Ci się powiększyła... super
    serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  18. Janeczko przepiękne te anioły,jak i wszystko inne.Urzekają mnie Twoje kwiaty kwitną jak szalone zawsze masz nam do pokazania jakieś kwitnące:)U mnie niestety tylko Kalanhoe kwitnie:0)A na ciacho skusiłabym się bo u mnie już nie ma-zjedzone wszystko:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Janeczko, zachwycają mnie Twoje prace, zwłaszcza te anioły!!!
    Kwiaty kwitną pięknie i oryginalnie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze u Ciebie, pracowicie i pięknie. Do kwiatów też masz rękę :)
    ps.
    Janeczko, czy te malutkie różyczki w bukieciku pani młodej, to też Twoje dzieło?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie te aniołki są cudne, a te kwiatki an drugim zdjęciu niesamowite.
    7 lat na blogu.... jak już długo, oby tak dalej. A myślę że obdarowana osoba będzie się cieszyć z każdej jeden rzeczy jaką jej sprezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No to Janeczko, zaskoczyłaś mnie Kochana- a on był już w drodze- czyli i tak jak Anioł, znałaś już je wcześniej, nim zostały wypowiedziane. Bardzo dziękuję za tak cudowny prezent ;) <3 Co do aniołków ślubnych; misterium popełniłaś, są Boskie ;) Całuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znałaś wcześniej moje myśli zanim zostały wypowiedziane- tak chciałam napisać lecz po drodze zjadłam jedno słowo (ważne słowo)

      Usuń
  23. Janeczko! Aniołki są przeurocze,Koszyczki z kwiatkami też cudowne, A kwiaty Tylko podziwiać takie piękne są, Gratuluję Ci również tych siedmiu lat blogowania,Długi staż już masz - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. Duszek :))jaki słodziak,jak ślicznie się opiekuje maluchem:)))ale masz fajnie:))już cztery kociaki:)))
    Twoje robótki są tak piękne,że trudno wybrać coś jednego:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. I don't know how you do so many beautiful things, love the doilies and the wedding angels are gorgons! have a wonderful week!

    OdpowiedzUsuń
  26. Same piękności tworzysz Janeczko, a także wiele piękności zdobi Twój post, okraszony smakowitym ciastem. Moc serdeczności dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anioły są wspaniałe! Genialny pomysł na prezent dla Młodej Pary :*
    Serwetki frywolitkowe to wiesz, że kocham :)
    Ciacho smakowicie wygląda :)
    To te kaktusy tak kwitną? Moja Babcia ma takiego i nigdy nie zakwitł jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anioły ślubne na pewno przyniosą szczęście młodej parze. Są takie piękne! Kiciusie zresztą też :-) Maluchy są takie kochane :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo piękne aniołki i cudna pamiątka. Serwetki prześliczne, sama to narazie tylko małe kwiatuszki umiem zrobić, ale może też z czasem nabiorę wprawy;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)