OBSERWATORZY

poniedziałek, 1 maja 2017

Kartki w roli głównej

Jak wiecie papierki to nie jest moja specjalność, ale od czasu do czasu potrzeba zmusza mnie do karteczkowania. Robię głownie na potrzeby osób bliskich i zaprzyjaźnionych.Ostatnio miałam lekki przesyt po produkcji wielkanocnej ale mus to mus. Zacznę od kartek  komunijnych.
 
Na chrzciny
Gratulacje z okazji urodzin
Z okazji 15 rocznicy ślubu jako dodatek do róż w szkatułce z poprzedniego posta
I na koniec urodzinowo imieninowe
W minionym tygodniu powstały nie tylko kartki. Moje anioły mają powodzenie przez cały rok. Tym razem w niebieskościach.
Wykonałam też zamówienie biżuteryjne. Niebieski komplecik ze sznura szydełkowo koralikowego
I po kolei
Jeszcze prezenty dla zaprzyjaźnionych osób.
Dotarły do mnie jeszcze życzenia i prezencik od Chmurki. Z całego serca dziękuję.
I to tyle dzisiaj kochani. Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.
barbaratoja masz rację, ze moje prace są na całym świecie. Najdalej to chyba w Australii

Wiosna jakaś wciąż nieśmiała na Kaszubach i dawno już u nas nie było ranka bez przymrozków. Codziennie biała trawa. Tęsknię już za ciepełkiem bo czas przecież na prace ogrodowe. Życzę Wam udanego tygodnia i zmykam do obowiązków. Do napisania.

24 komentarze:

  1. Kochana Janeczko, spod Twoich rąk wychodzą tylko piękne rzeczy.Nie dziwię się, że masz prace na całym świecie.
    Podobny Aniołek trzyma u mnie wartę w pokoju gościnnym przez cały rok.Ale Ty wiesz, ze najbardziej z wszystkich Twoich prac kocham biżuterię i naprawdę często ją noszę. Należę do tych osób, które nie chowają jej w przepastnych zakamarkach, ale zawsze jest pod ręką.
    Życzę Wam ciepła. U nas też zimno, ale dziś będziemy sadzić dalie, ponad 60 sztuk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka pokazujesz Janeczko 😘😘😘🌼 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko, jestem pełna podziwu dla Twoich prac- czy jest coś, czego byś ne potrafiła stworzyć. Najbardziej zachwycił mnie kołnierzyk, chyba bym go nigdy nie zdejmowała (moje marzenie od wielu lat). Karteczki oczywiście przecudowne i taka ich różnorodność :) Serdeczności posyłam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak cudny jest dzień, jak jest post, od Janeczki.

    Taka pamiątkę, z chrztu, mam do dzisiaj.
    Tyle lat, się utrzymała w dobrym stanie.
    Twoje wyszły przecudne.

    Kołnierzyk, jest przepiękny !
    Reszta prac równie wspaniała.

    Australia... moje marzenie, ale ze względu na prze bogatą roślinność. Pomarzyć można. Szkoda,że nie ma takich programów w tv.
    ... aż dziwne,że nie byłaś Janeczko w telewizji...
    Często różne Panie pokazują swoje prace.

    Sedecznie pozdrawiam
    Życzę tylko ciepłej i słonecznej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  5. Janeczko, już wiele razy wspominałaś, że kartki nie są Twoją specjalnością, ale tworzysz je przepiękne! Z zazdrością podziwiam Twoją pomysłowość, knszt wykonania i bogactwo karteczek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudowności, widać, że tydzień był pracowity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prace.Kartki są cudowne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki cudowne,aniołki,wszystko .I ja nie potrafię wejśc na działkę,mokro i dużo rozkopów albowiem jest elektryfikacja działek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam te wypracowane karteczki - bo trzeba nie tylko mieć zdolne ręce ale przede wszystkim głowę!
    No Twoja pracowitośc jest do pozazdroszczenia. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie Janeczko zawsze wielka różnorodność.Karteczki śliczne, biżuteria również, a aniołek... wcale się nie dziwię że mają cały rok powodzenie, bo są przecudne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak widać nie musisz się w czymś specjalizować żeby tworzyć prześliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kartki piękne a te w opakowaniach jeszcze piękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  13. Janeczko! I Ty piszesz że nie jesteś karteczkowa, Chciałabym takie robić , Karteczki są przecudowne, Aniołek jak wszystkie Twoje Aniołki jest Piękny,Kołnierzyk i biżuteria również wspaniałe, Ale skąd ty tyle sił i czasu bierzesz na to wszystko ,to nie mam pojęcia - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowita ilość wszystkiego... pikuś jestem przy Tobie Janeczko
    buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  15. This is always a very lovely blog to visit and especially love the tatting and cards and jewelry have a wonderful day :) from Carollyn's tatting blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Janeczko, Twoje pomysły to niewyczerpane żródło:)Pozdrawiam i wiosnę śle do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie Twoje prace piękne,ale tym razem ujął mnie kołnierzyk frywolitkowy:)))szczęśliwa osoba,która go dostała:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe, różnorodne prace! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna różnorodność. Nawet jeśli kartki nie są Twoją specjalnością, to wyszły świetnie. Aniołek też jest piękny zresztą tak jak i biżuteria. Niesamowicie spodobał mi się frywolitkowy kołnierzyk.
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, droga Janeczko, dziś mamy 4maja, a więc 3 dni minęło od mojego poprzedniego wpisu, a Ty, jak Anioł spełniający marzenia, obdarzasz mnie tym cudownym, misternie utkanym, kołnierzykiem. <3 Czymże sobie zasłużyłam na Twój anielski gest?... Biorę się za przeszukiwanie szaf za bluzką czy t-shertem pasującymi do kołnierzyka ;) Dziękuję serdecznie i cieplutko pozdrawiam; niestety z deszczowej Bydgoszczy. Dziękuję też za cudowną myśl, która wylądowała nad biurkiem- będę się jej trzymać ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  21. jak to papierki nie są Twoją specjalnością? robisz przepiękne karteczki :) u nas też deszczowo i zimno - niech ta wiosna się wreszcie obudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dotarłam z opóżnieniem... kartki w Twoim wykonaniu śliczne---- zdolna dziewczyna z Ciebie... :)

    mnie te wiatry już przerażają... przewiana jestem, szyja mnie boli...ehhh życie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne kartki, misternie z precyzją wykonane jak wszystkie Twoje prace, a frywolitkowy kołnierzyk jak klejnot.
    Gratuluję i życzę dobrej niedzieli.
    Dziękuję za adres do schematów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka produkcja kartek. A co jedna to ładniejsza :* najbardziej podobają mi się te książeczkowe. Anioł piękny. Komplet sznurem ma fajne kolorki i ciekawe kolczyki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)