OBSERWATORZY

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Frywolitkowa komunia

To raczej ostatnie zamówienie komunijne i największe z tegorocznych. Najpierw 2 wianuszki dla sióstr ale nie .bliźniaczek.
Trzeciej najmłodszej żeby nie było smutno zrobiłam opaskę z kwiatkiem.
Do tego powstały jeszcze 2 różańce.
I po 2 spinki frywolitkowe.
Zamówienie to poleci w najbliższym czasie do Wiednia w Austrii i jak zwykle mam nadzieję, że się spodoba.
Miałam ostatnio nie tylko zamówienie komunijne. Zostałam poproszona o zrobienie prezentu na 15 rocznicę ślubu czyli rocznicę kryształową. Oto 15 róż z krepiny w szkatułce z kryształowymi dodatkami.
I na kilka godzin przed uroczystością, tak na szybko zrobiłam karteczkę na 18 urodziny.
Mam do wykonania jeszcze kilka karteczek komunijnych i na urodzenie dziecka i to na razie koniec zamówień. Wierzyc mi się nie chce, ze wszystko ogarnęłam i będę czekać na nowe zamówienia.
Dotarła do mnie jeszcze jedna karteczka z życzeniami świątecznymi. Jest cudna. Beatko bardzo dziękuję.
Z serca dziękuję za wszystkie odwiedziny na blogu a najbardziej za komentarze..
Elżbieta  wzory jajek i firany wzięłam z bloga "Szydełkomania" i stąd
https://pl.pinterest.com/pin/626492998134275387/

Tyle dzisiaj. Udanego tygodnia życzę pomimo tego co za oknem. Uściski posyłam.

30 komentarzy:

  1. Wianuszki i dodatki to istny majstersztyk:) Brawo:) Piękną szkatułkę wykonałaś również na rocznicę ślubu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Janeczko, ja zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem oglądając Twoje prace. Ilość cudeniek, które pokazujesz co tydzień mnie po prostu zadziwia :) Jesteś mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko tworzysz cudowne rzeczy....to prawdziwy dar Boży:-)
    Oglądam Twoje prace i czasem wierzyć się nie chce ze ludzkie ręce potrafią czynić takie cuda.
    Wianki są wspaniałe. ...ale ten różaniec skradł moje serce....a szkatułka z różami to już mistrzostwo:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. poniedziałkowe pozdrowienia zostawiam, może juz się wypogodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace frywolitkowe!!!! Pozdrawiam słonecznie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace, są już pewnie na całym świecie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko przepiękne napatrzyć się nie mogę .
    Różańce są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze prześliczne prace. I jaki miły pomysł z opaska dla najmłodszej z sióstr!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkatułka z różami wspaniała :-) Komunijne dodatki przepiękne :-) Dobrego tygodnia, Janeczko, odpoczynku w ogródku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje frywolitki są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest prześliczne,frywolitka cudna a szkatułka piękna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistrzyni frywolitkowa,cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach jakie śliczności, ta szkatułeczka z kwiatami jaka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. frywolitka jak zwykle zachwyca, ale i szkatułka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urzekły mnie komplety komunijne. Piękne, delikatne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam.Twoje.prace,jestes.bardzo.pracowita,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Arcydzieła Janeczko,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Janeczko, podziwiając cała Twoją twórczość widzę, że ja szaraczkiem jestem w dyscyplinie rękodzieła. Ty jesteś perfect, prace niesamowicie cudne, urocze. We frywolitkach się zakochałam... A bukiet na rocznicę romantyczny i wzruszający.
    Pozdrawiam
    http://domklary.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkatułka z bukietem to jakieś mistrzostwo. Wianki wyglądają jak jakieś korony. Wszystko takie piękne i delikatne. Idealnie skomponowane. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Frywolitka nadal dla mnie to czarna magia mimo, że miałam małe szkolenie. Uwielbiam patrzeć na te zawijaski, a twoja jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ileż to pracy te komunijne ozdoby...eh...cudne wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Frywolitka to najpiękniejsza ozdoba komunijnego stroju.

    OdpowiedzUsuń
  23. Janeczko uwielbiam Twoje frywolitki 😘

    OdpowiedzUsuń
  24. piekne wianuszki. muze sie nauczyc zeby zrobic za 4 lata. W tym roku zrobilam tylko ozdobe na stół

    OdpowiedzUsuń
  25. Przesliczne prace:) bede wiedziała gdzie sie zglosic jak bede miała komunie kogos :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż słów brak... Same cudeńka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)