OBSERWATORZY

czwartek, 18 września 2014

Ech, życie.

No tak to jest, że w życiu smutek przeplata się z radością. Dziękuję za wszystkie kondolencje. Był pogrzeb, a ja w tym trudnym czasie starałam się wspierać siostrę, jej syna i moją mamą, bo z nimi zmarły był najbliżej. Efekt jest taki, że w poniedziałek nie pojawiłam się na blogu.Ciągle coś tam dłubałam, ale nie było czasu na komputer. Teraz więc postaram się nadrobić zaległości w pokazywaniu.
Na początek śmieszna czapka wykonana na szydełku na podstawie przysłanego mi telefonem zdjęcia.
Zrobiłam też komplet biżuterii z koralików TOHO. Kolory to 2 szare, różowy i srebrny. Sekwencja 2-2-1-1. Żeby wykonać ten sznur musiałam nawlec na nitkę ponad 10m koralików.
Różnorodne prace w wielu technikach wykonałam w poprzednim tygodniu. Przyszedł czas aby pokazać kolejną torbę uszytą z filcu, ozdobioną czerwonymi różyczkami filcowanymi na sucho.
No i jeszcze szydełkowe wytworki, które ostatnio  częściej gościły na moim blogu.
Kolejna więc szkatułka szydełkowa z bratkami.
Oczywiście nie mogło zabraknąć moich aniołów. Dużo ich jeszcze będzie, a na razie kolejne dwa.
I jeszcze moje szydełkowe bombki, na które mam coraz więcej zamówień. Mam ochotę opracować nowy wzór na bombkę, żeby nudno nie było, ale niestety czas nie chce się rozciągnąć. Na razie więc ciągle takie same.
Tak się złożyło, że na drugi dzień po pogrzebie szwagra Brysia obchodziła swoje kolejne urodziny. Chcąc niechcąc zabrałam się za pichcenie. Byli goście i dużo radości. Brysia uznała te urodziny za bardzo udane. Oczywiście był tort ze świeczkami.
I koniecznie sernik. Tym razem na zimno.
To tyle na dzisiaj . Żegnam osobę której przestało się u mnie podobać i witam kolejną osobę obserwującą. Wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Wkrótce będzie okazja do obdarowania kogoś. Prezent otrzyma autor 16000 komentarza. Myślę też nad zorganizowaniem  świątecznego candy.
Żegnam się więc z Wami ,być może do poniedziałku. Nie obiecuję na 100 procent, bo chyba zaatakowało mnie grypisko. Rzadko choruję ale jak już mnie złapie to trzyma. Mimo wszystko cieszmy się wciąż letnim słoneczkiem. Pozdrawiam serdecznie:)

46 komentarzy:

  1. Janeczko kiedy Ty miałaś czas na zrobienie tych wszystkich wspaniałości?
    Wspieraj rodzinę bo im teraz i strasznie i ciężko - fakt czas leczy rany ale to trwa długo..
    pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia:) Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że dziś znalazłaś chwilkę, bo się martwiłam o Ciebie. Piękne prace stworzyłaś- tort wspaniały- a sernik wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna biżuteria bardzo mi się podoba a czapka świetna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze - Wszystkiego najlepszego dla Brysi:) Z tego co pamiętam ma urodziny w tym samym dniu co moja córka (12.09 ?? ).
    A po drugie - Twoje prace nieustannie mnie zachwycają, a zwłaszcza bombki, które już Cię trochę nudzą, no i oczywiście anioły! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Janeczko, nie znam bardziej pracowitej i utalentowanej Osoby. Podziwiam Cię z otwartą buzią!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace..... a ja najbardziej zachwycam się aniołami.
    Pozdrawiam z cieplutkiego Podkarpacia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna czapa ! Anioły cudowne, też ostatnio zaczęłam szydełkować aniołki, tyle że mniejsze .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak fajnie, że jesteś. Jak zawsze prace wszystkie piękne jak dla mnie to anioły wiodą prym. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. A w poniedziałek brakowało mi Twojego posta do mojej codziennej szybkiej kawki. Zdrówka Ci życzę serdecznie. Niezmiennie podziwiam jak pracowicie nawlekasz te koraliki i tworzysz wspaniałe sznury. Jakoś akurat do tego nie znalazłam w sobie tyle cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie chwile są przygnębiające...pożegnanie, smutek....ale życie toczy się dalej. Przepiękna ta czapusia i bardzo wesoła. Spokojnego dnia Janeczko

    OdpowiedzUsuń
  11. witam się również ciepło :) zajrzałam tu, bo zauważyłam przecudne prace na szydełku, a jestem w nim od jakiegoś czasu zakochana :) że też nie pomyślałam, żeby zrobić Synusiowi taką minionkową czapkę - ale ma za to szydełkowy kask rajdowy :)
    składam też wyrazy współczucia z powodu straty bliskiej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że jestes Janeczko. Brakowało Ciebie i myślałam, że coś poważnego musiało sie stać. Nie ma słów, które by zmieniły rzeczywistość, ale mogą pomóc przetrwać.Jestem z Tobą. A prace- no cóż cudne jak zawsze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuję serdecznie.
    Czapeczka minionkowa - śliczna. Musze pokazać synowi, bo on lubi te stworki (ale za duży jest na taką czapkę).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny koralikowy komplet! Bardzo chcę sie nauczyć robić takie sznury, ale jak sama Janeczko zauważyłaś doba nie chce się rozciągnąć:) Szydełkowe aniołki słodziutkie tak jak ten piękny tort!!! Wszystkiego najlepszego dla jubilatki!!! No i jeszcze torba też mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Janeczko zaszalałaś z pracami! wszystkie cudne i perfekcyjnie wykonane, oczu nie można od nich oderwać :) Zdrówka życzę :) A dla Brysi... niech szczęście w jej życiu gości :) Zachwycający tort :) :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie Twoje prace są niezwykle dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Halinko.Współczuje serdecznie.Wiem co znaczy stracić bliska osobę.Życie jednak toczy się dale i zawsze jakoś musimy sie pozbierać.Prace śliczne,ale mnie najbardziej zauroczyła filcowana torba.Cudna jest,A twoje ciasta .....ślinka cieknie na sam widok.Serdeczne życzenia dla Brysi.Prawie dorosła już z niej panna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Minionkowa czapka przecudna :) Moja córcia zerkająca ze mną w monitor aż pisnęła z zachwytu :) We mnie pisnęło na widok torby :) Piekne prace :) I wspaniały tort.
    Dużo zdrówka dla Ciebie, Janeczko. I życzenia urodzinowe dla Brysi :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałości :-) Szczególnie koralikowa biżuteria - zachwycająca. Niezmiennie lubię oglądać twoje bombki i szkatułki - są najpiękniejsze, jakie widziałam.
    Tort wygląda bardzo pięknie i smakowicie - najserdeczniejsze życzenia urodzinowe dla Brysi :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniałe prace,sznury są bezkonkurencyjne

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cuda i cudeńka!!!Zdrowiej szybko!!!Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsze życzenia dla Brysi :-) Prace jak zawsze niezwykle różnorodne i piękne :-) Dużo zdrowia życzę bo pogoda niby ładna ale jednak zdradliwa ja też dzisiaj w łóżku z przeziębieniem a leków brać nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  23. Brysiu sto lat!!!! Janeczko jaka piękna zapowiedź zimy . Sznur koralikowy imponujący .

    OdpowiedzUsuń
  24. Czapka Minionkiem jest extra! A torba boska. Cudne prace. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, kiedy ty to zdążyłaś zrobić? Zawsze zaglądając do ciebie widzę nowe cudeńka, komplet biżuteri prześliczny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zawsze u ciebie pięknie i smacznie.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Janeczko, zawsze podziwiam Twoje prace :) Dziś zachwyciłam się tortem i szkatułką. Pozdrawiam Cię słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyszła Ci ta szydełkowa czapka :) no i zdrówka życzę dodam że wirusy kręcą się nie tylko u Ciebie... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Od czego by tu zacząć ???
    Najpierw podziękuję Ci Janeczko za pamięć, karteczkę i życzenia urodzinowe :)
    Same cudeńka u Ciebie - torba ekstra,czapa świetna a o sznurach coś wiem, hihi dłużej sie nawleka niż robi :)
    Wszystko wspaniałe :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zawsze podziwiam Twą pracowitość nie wiem kiedy ty to wszystko wykonałaś mając tyle innych obowiązków .Przesyłam kondolencje wiem jak ciężko jest po stracie bliskiej osoby też wczoraj pochowałam kuzynkę.Życze zdrowia Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. cudnie się prezentuje ten naszyjnik:) i torba piekna - zdrówka i sił życzę

    OdpowiedzUsuń
  32. aaa i przekaż proszę Gabrysi - najlepsze życzenia od naszej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudna torba! Tort pięknie ozdobiony, zapewne smakuje równie dobrze jak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego dla Brysi. I wiesz Janeczko, ty chyba znasz sekret rozciągania doby - tyle pięknych prac w tak krótkim czasie...

    OdpowiedzUsuń
  35. Tort prześliczny. Bardzo mi podoba. Smakował chyba wyśmienicie. Dla Brysi, wszystkiego co najlepsze, i spełnienia najskrytszego marzenia. Ale to już sobie załatwiła zdmuchując świeczki. Uśmiechy posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Sznur koralikowy mnie powalił! Jaki ciekawy wzór! Tort cudny, fajnie umiesz je robić - proste, a wraz piękne :) Brysi wszystkiego najlepszego! Trzymajcie się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  37. No popatrz:)Brydzia ma już 15 lat:)ależ ten czas leci:)))wyściskaj ją ode mnie :)))życzę jej pięknego życia:)))a Twoje prace jak zwykle zachwycają:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. aleee cudaśna czapa, minionki są słodkie i przekomiczne więc czapa bardzo mi się podoba. pozostałe prace różwnież są przecudne :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. kolorowo expresowo i z wielką dokładnością pracusiu - Janeczko ty jesteś nieprześcigniona w swych pracach a co jedna to piękniejsza - buziaki ślę Marii
    aniły i torba cudowne

    OdpowiedzUsuń
  40. Najcudniejsza biżuteria, cudowna torba i wszystko piękne. Podziwiam, podziwiam. Wszystkiego, co radość sprawia w tych trudnych chwilach Tobie i Rodzinie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyjmij szczere wyrazy współczucia,wiem co znaczy ból po stracie bliskiej osoby{w tym tygodniu pochowałam swoją mamę}.Prace jak zwykle przepiękne,tylko podziwiać Ciebie za cierpliwość i pracowitość.Trzymaj się Maleńka...

    OdpowiedzUsuń
  42. Powiadasz,że mało czasu miałaś,a jednak powstało tyle piękności !!!
    JA zawsze pod wrażeniem jestem :)
    Ciacho jak pysznie wygląda :)
    Janeczko życzę dużo wytrwałości i siły :)
    Pozdrawiam Cię bardzo mocno :)***

    OdpowiedzUsuń
  43. torebka jest sliczna i utiwerdziła mnie że dla ciebie nie mam rzeczy nie mozliwych i ze wszytskimi dziedzinami rekodzieła swietnie ci idzie, tort az slinka cieknie, trzymaj sie cieplutko i szybko odgon chorubsko

    OdpowiedzUsuń
  44. Życzę dużo zdrowka i siły :) Podziwiam te wszystkie przepiekne prace i nie mogę się nadziwić kiedy one powstaja. Albo doba trwa 100 godzin albo jest z gumy :) Pozdrawiwm cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Janeczko, wspaniałe prace. Nawet nie silę się na jakieś uszeregowanie. Podziwiam Twoją wszechstronność. Pozdrawiam serdecznie. Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)