OBSERWATORZY

poniedziałek, 22 września 2014

Znowu świątecznie.

Prawie cały czas wykonuję ozdoby bożonarodzeniowe. Cieszę się bardzo, bo w tym roku ominął mnie martwy sezon na zamówienia robótkowe, który przeważnie ma miejsce latem. Robienie niektórych ozdób jest już po prostu nudne, ale czasami praca nad nimi to czysta przyjemność. Ostatnio śnieżynki frywolitkowe były milą odskocznia od szydełka.
Jednak to prace szydełkowe dominowały. Powstały dzwonki na szydełku ze srebrnym i złotym wykończeniem.
Bombki szydełkowe też ciągle się podobają.
Oczywiście nie może zabraknąć szydełkowych aniołów. Zdjęcia aniołów i karteczek zrobiłam wczoraj tuż przed burzą przed domem, bo w środku było już za ciemno.
Jedyne prace nieświąteczne to kartki z okazji ślubu. Przypomniały mi że  czas na wykonywanie kartek świątecznych tez już się zbliża.
Dawno już nie pokazywałam moich roślinek. Jesień to pora roku za którą nie przepadam, ale niektóre kwiaty jeszcze kwitną. Najpierw te na powietrzu.
 I w domu.
W ostatnim czasie ubyła kolejna osoba obserwująca.  Dziękuję za to, że przez jakiś czas byłaś moim gościem na blogu. Wszystkim zaś jestem bardzo wdzięczna za odwiedziny i komentarze, dzięki czemu blog żyje a mnie się chce nadal tworzyć. W imieniu Brysi z serca dziękuję za życzenia urodzinowe a w swoim za życzenia zdrowia. Już jest lepiej. 
30-ileś Brysia rzeczywiście obchodzi urodziny 12 września.
Akrimeks  nie miałam pojęcia że czapka jest minionkowa i co to za stworki, ale już się z nimi zapoznałam

I to tyle na dzisiaj. Życzę Wam udanego tygodnia bez chorób i smutków. Uściski przesyłam:)


45 komentarzy:

  1. Janeczko nie martw się odchodzącymi Duszyczkami tylko ciesz się tymi co są z Tobą tak długo jak np. ja! ;) To, że nie zawsze zostawiam po sobie ślad nie znaczy, że Ciebie nie odwiedzam!
    Gwiazdki są bardzo romantyczne chyba w tym roku na choince zdecyduję się jedynie na nie ale jeszcze nie wiem bo trudno zrezygnować z tak całkiem z innych ozdóbek!
    Moja siostra też się urodziła 12 września....
    Lubię poniedziałki dzięki Tobie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdki są prześliczne! pozostałe prace też bardzo ładne. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Frywolitki są po prostu śliczne:) Pięknie musi wyglądać Twój ogród w tej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rose ma rację, dzięki Tobie początek tygodnia jest o wiele bardziej radosny gdy się pojawiasz z rana. Czas pędzi nieubłaganie i faktycznie trzeba powoli szykować klimat świąteczny. Miłego, spokojnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdoby prześliczne, ale gwiazdki najpiękniejsze.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje śnieżynki przypomniały mi, że mam kilka do zrobienia, tylko pomysłu na nie brak.
    Mój syn też z 12 września:) Nie ma to jak poranna kawka przed pracą w Twoim towarzystwie:) U mnie za oknem leje jak z cebra, więc chociaż na Twoje kwiaty popatrzę i przypomni się lato, za którym już tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieżynkami jestem zachwycona. Piękne aniołki jak zwykle.
    Podziwiam kwitnące kaktusy.
    Dużo zdrówka i miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne prace, ale frywolitkowe gwiazdeczki rozłożyły mi zupełnie!! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tu u Ciebie i w ogródku i w domu
    Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zamówienie to chyba moje:) śnieżynki są cudne, o takich marzyłam:) Dziś pewnie dolecą, cieszę się że już mogę je podziwiać. Aniołki zachwycają swym pięknem :) W ogrodzie masz jeszcze dużo kwiatków, u mnie też kwitną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śnieżynki są przepiękne, kwiaty rosną ślicznie, zachwycam się, zachwycam się .......
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Idzie zima, kaktusy kwitną :))) U mnie kiedyś kwitły w październiku.
    Śnieżynki absolutnie najpiękniejsze!
    Cudnie wyglądałaby choinka tylko z takimi ozdobami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękni Ci kwitną Twoje roślinki :) Ciekawa jestem czy moje kaktusy też mogłyby zakwitnąć, czy tylko niektóre odmiany mają tą możliwość...
    Ozdoby śliczne jak zawsze. Podobają mi się frywolitkowe gwiazdki, najbardziej druga i trzecia od końca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności :-) Piękne bombki i gwiazdeczki, cudne anioły :-)
    Kwiaty przepiękne - cudne kwiaty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaglądam tu co tydzień i za każdym razem jestem pod wrażeniem ile prac powstało w ciągu 7 dni ( tylko 7..) przecież wiadomo dom, rodzina to obowiązki a Ty jeszcze potrafisz tyle perełek stworzyć :) Pozdrawiam gorąco w ten deszczowy i chłodny wrześniowy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie i w środku i na dworze bo kwitną piękne kwiaty! Znowu cudne prace!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne są te gwiazdki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko jak zwykle u Janeczki śliczne!!!!!!!!!!!!!!
    buziaki ...niedługo się ustawię z zamówieniem po te śliczne śnieżynki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śnieżynki są przepiękne. Niestety ale zbliża się jesień, są i tego lepsze strony bo więcej czasu mogę poświęcić na robótki. Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia Magda

    OdpowiedzUsuń
  20. Gwiazdki frywolitkowe są śliczne. Takie śliczne delikatne ozdoby wyglądają przepięknie na choince.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne frywolitkowe gwiazdki,szydełkowe dzwonki i aniołki,karteczki urocze,kwiaty widać że cię kochają bo wciąż tak pięknie kwitną.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śnieżynki najcudniejsze, pięknie u Ciebie jak zawsze. Królestwo kwiatów zachwycające. Słodzisz nam poniedziałkowe poranki tak pięknymi pracami i otoczeniem, w którym tworzysz. Serdecznie pozdrawiam dobrego nowego tygodnia życząc.

    OdpowiedzUsuń
  23. Frywolitkowe gwiazdki przecudowne! Kwitnących kaktusów zwyczajnie zazdroszczę. Jak to zrobić, aby one kwitły?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. tak już u ciebie świątecznie ,cudne śnieżynki

    OdpowiedzUsuń
  25. ... jedni odchodzą... inni przychodzą... tak jak w życiu więc nie ma się czym martwić Janeczko...
    prace śliczności... - jak zawsze !
    osobiście... teraz więcej mnie będzie na blogu !
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo serdeczności dla Brysi !!!!! może po czasie, jednak z serca płynące życzenia
    a kaktus mnie za serce chwycił - ależ pięknie kwitnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świątecznie już u Ciebie :) Ile choinek będzie cudownie ubranych dzięki Twoim rączkom :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śmiem poprosić, jakbyś mogła i miała czas o tej kiszonej w słoikach kapuście napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W realu śnieżynki jeszcze piękniejsze :)) dzięki Janeczko za szybkie wykonanie :) mam nadzieję, że kiedyś nauczę się tej trudnej techniki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śnieżynki piękne, delikatne, cudne!!! Kwiaty też pięknie zakwitły, marzy mi sie hortensja:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wciąż przypominasz Janeczko o zbliżających się świętach i faktycznie czas zacząć coś robić. Twoje ozdoby są śliczne, jak mówią ćwiczenie czyni mistrza, a Ty już dawno doszłaś do perfekcji.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. It is never to early to work on snowflakes, I always run out, these are beautiful! and the angels and flowers I love the white one towards the end just beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam prawie 4 letniego Synusia, więc mam obcykane chyba wszystkie bajki jakie istnieją :D uwielbiam frywolitkowe śnieżynki - szkoda, że sama nie znam się na frywolitkach, bo z chęcią bym takie powiesiła na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne te frywolitkowe cuda, a śnieżynki najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zwykle cudne prace. Jeju, ilu Ty masz czytelników, gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Janeczko uwielbiam te twoje śliczne, prześliczne gwiazdki i aniołki. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  37. Gwiazdki frywolitkowe jest prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Te gwiazdki to już zapowiedź zimy! W sumie pierwszy śnieg już spadł w Tatrach! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. tyle piękności u ciebie Janeczko - ogrom pięknych kwiatów niektóre sama bym chciała mieć w ogrodzie a najbardziej dzisiaj mnie zachwyciły te gwiazdeczki są takie piękne i delikatne , te aniołki , karteczki ach jak ja lubię do ciebie zaglądać - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne dzieła, piękne kwiaty i piękną strona, z jej wspaniałą właścicielką na czele. Nie obiecuje co dzień, ale niekiedy będę tu z przyjemnością zaglądać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję takiej ilości zamówień! To uznanie dla robótkowicza! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Frywolitki są świetne, tylko jakoś jeszcze nie miałam weny żeby się tej techniki nauczyć ;) P.S. Masz śliczny ogród, ja niestety dysponuje tylko balkonem na 10 piętrze i to od południa, czyli w lecie istny piekarnik i roślinki nie wytrzymują ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne prace! Jakaś restauracja (Wrocław) miała wystrój w podobnym stylu. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  44. podglądam i podziwiam nieustająco,
    w koncu coś skrobnę, w zachwycie nad twoimi frywolitkami :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)