OBSERWATORZY

poniedziałek, 25 października 2021

Szal i komplet na drutach plus karteczki

Ciągle mam spore zaległości w robieniu i pokazywaniu zdjęć moich prac. Postanowiłam, że w następnym poście pokażę zaległe robótki, które wykonałam dla siebie rozłożone na płasko, bo niestety nie doczekam się okazji, żeby ktoś zrobił mi zdjęcia "na ludziu". Póki co pokazuję to co wykonałam ostatnio.

Na początek komplet chusta plus czapka z włóczki Gordon. Wykorzystałam 6 motków po 50g na drutach nr 4. Zamawiająca zadowolona, a to zawsze bardzo cieszy. W najszerszym miejscu chusta ma ponad 2 metry rozpiętości. Połączyłam w niej ścieg francuski, mozaikę i ażur. Chusta robiona jest od rogu. Czapka oczywiście powstała z resztek pozostałych po chuście.

To jeszcze szal z cieniusieńkiej włóczki Lace od Langa. Tym razem wykorzystałam 2 motki po 25g na drutach nr 4,5. Jego wymiary to w przybliżeniu 160 na 55cm.
I na koniec kartki. 
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Serdecznie witam kolejne 2 osoby, które po dłuższej przerwie dopisały się do obserwatorów.
Bokasia  serweta stanowiąca tło niektórych moich zdjęć, to ażurowa cerata kupiona na wymiar na Allegro
Akrimeks  rączki do torby kupione nie robione przeze mnie.

To tyle dzisiaj. Uciekam, bo jak zwykle mam sporo do zrobienia. Udanego tygodnia życzę i ciepłe uśmiechy przesyłam.

14 komentarzy:

  1. Komplet przesliczny, chusta to majstersztyk a szalik cienka pajeczynka.Wszystko fajne u Ciebie.Pozdrawiam i czekam na zaległe pracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal jest dziełem sztuki. Komplet to połączenie przeciwieństw: mini czapki i maxi chusty.
    Ale dałam się nabrać;-) I chociaż już wiem, to nadal nie widzę tam ceraty, tylko obrus elementów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne cudne prace Janeczko, podziwiam!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta rewelacja. Super wyszła ta kompozycja ażuru z z wzorem wrabianym.
    Szal ... cudny ale wiem jaki pracochłonny.
    Ciepłej pogody wam życzę.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta i czapka - komplet prześliczny !!! Szal również cudny ! Ciekawa jestem co to za wzór tej delikatności ? Zawsze ciekawi mnie wzór, lecz ja dopiero jedną chustę zrobiłam w swoim życiu i dumna z niej jestem ogromnie. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wzory na tej chuście, a szal delikatny jak mgiełka- jak Ty to robisz? Czy to zasługa włóczki czy splotu? Też kiedyś miałam ceratę która wyglądała jak obrus, ale teraz mam pusty stół bo dzieci wciąż coś rozlewają itd. Mój tata powiedział że mam nowy stół to nie muszę nic na nim mieć, dopiero jak się zniszczy to zacznę go przykrywać :) pozdrawiam serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace. Komplet skradł moje serce , bo uwielbiam żakardy. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękny komplet i kolorystycznie i wzory. Nadziwić się nie mogę ile Ty Janeczko znasz wzorów !! Uściski cieplutkie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, wygląda super, sama bym chciała się tak nauczyć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu cuda Janeczko, zaniemówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko piękne jak zawsze, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny szal, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super chusta i ten szal przeuroczy taka mgiełka :) karteczki śliczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)