OBSERWATORZY

poniedziałek, 4 października 2021

Po przerwie.

Nic specjalnego nie działo się, żeby przeszkodziło mi w prowadzeniu bloga. Zajęta jestem jak zwykle bardzo i czasami po prostu szkoda mi na to czasu, gdy wiem, że raczej nikt za moimi postami nie tęskni. Dzisiaj będzie dużo zdjęć, bo cały czas tworzyłam, ale i tak nie wszystko będzie na bieżąco. Ciągle mam do sfotografowania sukienkę i sweterek, które zrobiłam dla siebie. Nie ma nikogo kto miałby czas żeby zrobić zdjęcia na ludziu czyli na mnie. No ale zacznę po kolei pokazywać co powstało.

Najpierw szal z włóczki Filigran od Zitrona. Wykorzystałam prawie 2 motki tej włóczki na drutach nr 4. Szal ma wymiary 200x65cm. Dodałam też koraliki TOHO w kolorze czerwonym.

Dla mojej siostry zrobiłam sweterek z włóczki Mohair Royal od Lana Gatto z dodatkiem bardzo cieniutkiej nitki merynosa. Sweterek wyszedł bardzo lekki, taki piórkowy bo waży tylko około 150g. Robiłam na drutach nr 4. Najważniejsze, że siostra zadowolona.

Na drutach także powstała kamizela z włóczki Merino+ Color od Langa. Na drutach nr 4,5 wykorzystałam niecałe 30dkg tej włóczki. Zdjęcia absolutnie nie oddają rzeczywistych kolorów. Naprawdę nie są takie mocne, jaskrawe.

Kolejną pracą, tym razem na szydełku, jest torba przeznaczona na prezent wykonana ze sznurka 2mm. Myślę, że gdyby torba nie spodobała się obdarowanej, to zawsze może przekazać ja komuś kto takie wytworki sznurkowe lubi. Zdjęcia znowu nieudane. Torba wcale nie jest krzywa.
Uff, dużo tych zdjęć. No to na koniec kartki okolicznościowe. Pierwsza w kształcie pudełka dla mężczyzny.
I dwie dla pań.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Pracy u mnie wciąż sporo i ledwo nadążam. Zamówienia czekają w długiej kolejce a jeszcze zaprawy nie skończone. Właściwie zostały jeszcze buraczki, no i kiszenie kapusty. Muszę zacząć też suszyć warzywa na własną przyprawę warzywną, którą robię każdego roku.
To tyle dzisiaj. Udanego tygodnia Wam życzę i słoneczne pozdrowienia przesyłam. 

21 komentarzy:

  1. Bardzo zachwycił mnie gradientowy szal z jego formą po skosie i różnymi motywami ażuru. Piękny!
    Moje oko zatrzymało się też dłużej na tle, na którym fotografowane były pozostałe prace - czyli na obrusie z elementów. Widziałam go już wcześniej, ale nadal robi na mnie wielkie wrażenie.
    Kartki okolicznościowe, zwłaszcza te z motywem kwiatów, są przepiękne.
    Pozostałe prace nie są w moim klimacie, ale podziwiam ich technikę i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mylisz się Janeczko, są tacy co tęsknią za Twoimi postami i za zachwytem nad Twoimi pracami. Uwielbiam oglądać Twoje prace z tak wielu technik i za każdym razem podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesienne pozdrowienia zostawiam, też mnie mniej na blogach ostatnio. od czasu do czasu wstawiam post, że wszystko w porządku, bo sama pamiętam jak się trochę martwiłam o włascicielki polubionych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko ja np czekam na Twoje posty... piękne prace i bardzo duże, jestem pod wrażeniem. Najbardziej podoba mi się kamizelka i torba. Czy rączki do torby też robiłaś sama? No i chyba musisz zmienić tło, bo ten obrus odwraca uwagę od fotografowanych przedmiotów :) pozdrawiam serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności jak zwykle, czekałam na Twój wpis nawet o kapuscie kiszonej, my chyba w piątek będziemy to robić.Wsz6stkie rzeczy piekne, szal bardzo ciekawy , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Janeczko, zaglądam co rusz, o ile nie jestem zaganiana. Przecież robisz takie piękne rzeczy, masz tyle pomysłów, więc czekam z utęsknieniem co pokażesz. Na dokładkę zawsze wspominasz o jakiś pysznościach, np. buraczki kiszone ogromnie zdrowe a i ciasta wyśmienite. Ja nie jem słodkiego, ale miło popatrzeć, kawkę wypije przy okazji :-)Sweterek taki delikatny jest cudny. Szal przecudny. No wszystko przeurocze. Uściski Janeczko droga. Życzę Ci powodzenia i dużo siły :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace piękne, dopieszczone i unikatowe. Nie dziwię się siostrze, że zadowolona, jakżeby inaczej? Kartki świetne 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prace Janeczko! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności.
    Ale jednak szal bije wszystko na głowę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace cudowne.
    Nie wiem jak inni, ale ja co poniedziałek zaglądam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez należę do tych, którzy tęsknią za Twoimi postami, bo zawsze pokazujesz nam coś pięknego i jesteś dla mnie przykładem i wzorem jak nie marnować czasu i talentów.Zawsze podobają mi się Twoje prace, wszystkie, ale szal moim zdaniem jest najcudowniejszy.Gdybym mieszkała blisko, chętnie robiłabym Ci zdjęcia.Cieplutko pozdrawiam Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Janeczko, jak ta fantastyczna torba mogłaby się nie spodobać obdarowanej? Jest ekstra! :) Ja cały czas podziwiam jej splot, bo taki widzę po raz pierwszy. Dziękuję Ci kochana jeszcze raz.
    Jak zawsze świetne rzeczy u Ciebie powstały i jakie pracochłonne... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pełna podziwu dla Ciebie ,że mając tyle pracy w ogródku i w domu potrafisz tak dużo pięknych prac wykonać:)))szal cudny a sweterek przesłodki:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Twoje posty, mogę zachwycać się pięknymi włóczkowymi i sznurkowymi pracami. Tym razem sweterek dla Twojej siostry mnie zachwycił. Cudo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze podziwiam Twoją kreatywność i piękne prace. Czytam posty i je uwielbiam , nie zawsze piszę komentarz. Ostatnio na blogach jest zastój. Ja sama mniej wchodzę do blogosfery , bo ogród zabiera mi dużo czasu. Miłego weekendu 🌷🌺🌷🌷🌺🌷🌷🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
  16. Tydzień rozpoczęty bez posta u Janeczki... to nie najlepszy tydzień. Na śniadaniu w pracy zawsze patrzę co nowego, choć z reguły słaby internet w telefonie, uniemożliwia mi zobaczenie nowego posta. Zawsze wyczekuję z niecierpliwością co nowego udało Ci się Janeczko zrobić.
    Zawsze jakieś nowinki, pomysły czy same efekty Twej pracy które zawsze zaskakują, czy powalają urodą.
    Serdecznie pozdrawiam . Ciepła pogody życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna, oryginalna torebka. Ciekawe kolorystyka w kamizelce z włóczki Merino+ Color od Langa.

    OdpowiedzUsuń
  18. oj ten brak czasu. skąd ja to znam. Wszystko piękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prace! A mnie urzekł błękitny sweterek i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy wpis, lubię twój blog bo zawsze jak wejdę to znajdę coś ciekawego dla siebie. Pisz jak najwięcej wpisów, czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)