OBSERWATORZY

poniedziałek, 15 lipca 2019

Kolejne ponczo- dzisiaj szydełkowe

Ponczo wykonane jest węzłami Salomona z połączonych włóczek Malabrigo lace i Haapsalu Shawl Yarn. Zużyłam niecałe 20dkg obu włóczek razem, a  koralików Toho dwa razy więcej. Koraliki Toho czarne matowe w rozmiarze 6. One fajne obciążyły delikatną narzutkę. Oczywiście jak zwykle nie umiem zrobić dobrych zdjęć. Tym razem gościła u mnie na krótkim urlopie siostra, więc miałam modelkę do prezentacji. Ścieg Salomona powszechnie znany ale pomysł na ponczo mój, czyli rozszerzenie wymyśliłam sama, dodanie puchatych kwiatków no i koraliki.
Robótek mam sporo do pokazania ale nie zrobiłam jeszcze  zdjęć,więc będą w następnym poście. Zawsze mam z tym kłopot. Dzisiaj więc jeszcze tylko jedna sprawa.
Zaczęły się u mnie, pewnie jak i u Was zaprawy. Część ich jest na zamówienie. Tym razem dżem brzoskwiniowy w małych słoiczkach z serwetkami na dekielkach. Będzie ich w następnych postach więcej, bo zrobiłam też dżem śliwkowy i z czarnej porzeczki a robi się wiśniowy.Ciągle żyję w niedoczasie, bo to oprócz owoców także ogórki, fasola i cukinie do przerobienia, a siły już nie te.
Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Urszula97  na szczęście co roku kwiaty na zimę mieszczą się w piwnicy i raczej dobrze się przechowują
Udanego tygodnia Wam życzę a sama uciekam do obowiązków. Uściski.

11 komentarzy:

  1. Janeczko, salomon dobrze znany ale pomysł z kwiatkami - rewelacja! A i koraliki dodają klasy. Jak zobaczyłam serwetkę na dekielek pomyślałam że zaczęłaś robić ozdoby świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jest to ponczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIękne ponczo i super ubranie na słoiczki. Zawartość tez na pewno pycha

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne i zwiewne ponczo ,prawdziwe rarytaski na zimę

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to ponczo Janeczko :-) tak mi się spodobało, że może i ja się za takie prace wezmę, , hehe przetwory, to najfajniej jest robić, świetna zabawa :-)uściski :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne poncho! Ja w tym roku nie robię żadnych dżemów bo mam remont kuchni. Nie wiem już co bardziej męczące... Nawet bym sobie porobiła dżemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ponczo.Zamówienie na dżemy z serwetkami wspaniałe.Miłego zaprawiania, u mnie też sezon, ogórki, trochę malin, wiśnie przerobione.Trochę fasolki.Dorabiam to czego mi brakuje.Synowa dostaje i przetwarza.Córka bierze niektóre gotowce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Barzo fajne poncho. A serwetki na słoiczki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te dżemy w ubrankach są takie słodziutkie;-)
    Pozdrawiam.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne poncho,a dzemowe ubranka sa slodkie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam czy można prosić o pomoc jak w ponczu zrobić rozszerzenie węzłem Salomona spędza mi to sen z powiek chciałabym zacząć od góry i ku dołowi rozszerzać a nie mam pojęcia jak 🙄 byłabym bardzo wdzięczna jeśli można to proszę o przesłanie info na adres j_jeznach@tlen.pl z góry pięknie dziękuję 😘 pozdrawiam 🥰 Janina J. ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)