OBSERWATORZY

poniedziałek, 22 lipca 2019

Szydełkowe zazdroski i karteczki

Dzisiaj musiałam wybrać co pokazać, bo dla odmiany mam za dużo zdjęć. Nic to, będzie na później, bo obecnie pracuję nad większymi wytworkami, więc będę miała co pokazać np za tydzień, gdy będzie brak zdjęć bieżących prac.
Zacznę od zazdrosek z kokardkami wykonanymi na szydełku z nici Muza10 szydełkiem 1,1. Zrobiłam cztery sztuki w rozmiarze 25x60cm. Wzór bardzo znany i popularny a zamawiająca zadowolona, co bardzo mnie cieszy.
To teraz czas na karteczki. Będzie ich sporo i na różne okazje.
Pierwsza gratulacyjna z okazji narodzin chłopczyka. Ta w kształcie książki
Na szybko zrobione brakujące zaproszenie
I dwie pamiątki ślubne. Pierwsza to książka.
Druga pudełko.
A na koniec kolejne dżemy ubrane w zrobione przeze mnie serwetki. Wzory wymyślałam sama, bo chciałam aby był ładny motyw na dekielku, no i w odpowiednim miejscu dziurki na wciągniecie sznureczka. Kordonek który do nich wykorzystałam to znowu Muza10 i kolorowe resztki różnego pochodzenia.
Dżem z czarnej porzeczki
Powidła śliwkowe
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny na blogu i oczywiście za komentarze, bo to one przecież cieszą najbardziej.
anette196  ozdoby świąteczne już wkrótce, bo i takie zamówienie się pojawiło
Urszula97  te małe dżemiki to sama przyjemność. Najwięcej pracy to przede wszystkim ogórki, fasolka no i cukinie. Mąż zrywa a ja przetwarzam.

Mam nadzieję, że to fajny dzień będzie i tego samego Wam życzę. Oczywiście nie tylko dzisiejszego dnia ale także całego tygodnia. Pozdrowionka.

14 komentarzy:

  1. Ale pracuś z Ciebie Janeczko. Wciąż się zastanawiam skąd czerpiesz tyle siły? Wszystko co pokazujesz na blogu jest nie tylko piękne, ale i pracochłonne.
    Pozdrawiam.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  2. Janeczko, zazdroski przepiekne, sporo tych karteczke wykonalas, podziwiam. Moj ulubiony dzem z czarnej pozeczki i dotego tak cudnie ubrany...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Always a wonderful post and to finish with the covers for preserves is grand💐💐💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja normalnie podziwiam wszystko, co robisz. Ty jesteś pełna pasji i miłości. Tyle robisz i to nie byle jak, byleby było. Wszystko starannie wykonane i śliczne, szczerze podziwiam. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdrostki cudne.
    I reszta oczywiście też :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szydełkowe zazdrostki zawsze mnie fascynują, a w Twoim Janeczko wykonaniu są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności Janeczko, a najbardziej zachwycam się ubrankami na słoiczki. Domowe przetwory tak pięknie zapakowane, smakują wyjątkowo.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdrostki są prześliczne, kartki dla maluchów cudowne no i te przepiękne słoiczki, i ja robię dzemiki ale bez ozdób.Robótki jakos powoli mi ida.

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdrostki cudne!!! A dżemy w swoich ubrankach są podwójnie słodkie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zazdrostki :)))a dżemki zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko kochana bardzo Ci dziękuję. Rano dzwonek do drzwi, otwieram, a tu pan z przesyłką dla mnie. Pierwszy prezent i życzenia dostałam właśnie od Ciebie w dniu 50 urodzin, hehe. Moja radość jest ogromna :-D Jestem po warsztacie pięciodniowym i upał to muszę jechać na cmentarz do babci podlać kwiatka, ale jak się ogarnę to o wszystkim napiszę na blogu :-) Uściski serdeczne Janeczko :-D Mi to się bardzo podobają słoiczki z koronkową czapeczką, to takie urocze :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. u ciebie jak zawsze pięknie i pracowicie

    OdpowiedzUsuń
  13. Szydełkowe zazdroski są rewelacyjne! Słoiczki w dekoracyjnych ubrankach pięknie się prezentują. Będą pewnie dla kogoś upominkiem. Podziwiam wszystkie Twoje dzieła Janeczko, masz chyba w sobie jakieś niebywałe zasilanie, bo tyle dobra produkujesz:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)