OBSERWATORZY

poniedziałek, 1 lipca 2019

Ponczo na drutach i moje kwiaty.

To będą główne ale oczywiście nie jedyne tematy dzisiejszego posta. Najpierw o zamówionym ponczo. Powstało z 2 kokonków o składzie bawełna i akryl w kolorach od ecru do bardzo ciemnego granatu. Ścieg i frędzle wybrała zamawiająca a reszta to moje pomysły. Nie mam niestety modelki, więc praca pokazana na płasko. Przód i tył bardzo się różnią kolorystycznie i można je ubierać dowolnie
O kwiatach będzie na końcu bo zdjęć sporo. Teraz pokażę kilka moich wytworków w szarościach. To prezent od mojej klientki dla kogoś komu będzie to pasowało do wystroju domu.
Najpierw serwetki z kordonka Maxi szydełkiem 1,1
Teraz szydełkowe ubranko na słoiczek, czyli lampion
I jeszcze koszyczek z różyczkami z krepiny. Dawno ich nie robiłam a szkoda, bo ich tworzenie to duża przyjemność.
To jeszcze kartki. Najpierw pudełko na 40 te urodziny kuzynki.
 I jeszcze proste karteczki, które będą mi potrzebne w najbliższym czasie.
No to w końcu czas na kwiaty. Miejsca na nie nie mam prawie wcale, więc większość zdjęć to rośliny, które rosną w doniczkach na schodach.
Najpierw jednak te z otoczenia domu.
I te rosnące na schodach.
Trochę znowu miałam zaległości w pokazywaniu moich wytworków. Jestem teraz prawie na bieżąco bo zamówień brak. Cały czas coś się robi a to coś to ażurowa sukienka na wesele, która dotychczas powstawała w tzw międzyczasie. Potrzebna mi jest na początek września ale niedługo pewnie ją skończę, chociaż jest bardzo pracochłonna no i rozmiar słuszny hahaha. Jeżeli zamówienia się nie pojawią to będę miała czas na wywiązanie się z dwóch zabaw "Podaj dalej" i mojej rozdawajki, na którą już co nieco zrobiłam.
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Witam kolejną nową osobę obserwującą. Bardzo się cieszę z kolejnego gościa.
Basia Nolberczak  hibiskusa opryskałam środkiem owadobójczym i postawiłam osobno, bo też mam obawy co do jego kondycji. Był zakupiony podobno w supermarkecie
BasiaW bardzo dziękuję Ci za pamięć. Mało kto pamiętał o moich imieninach, więc tym bardziej dziękuję

Za życzenia dziękuję tez Lucynie i Ewelinie. Udanego tygodnia życzę i pozdrawiam serdecznie.

13 komentarzy:

  1. Super pięknie.
    Poncho to ostatnio mój ulubiony element stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko przesliczne, piękny wzorek na ponchu ,
    schody to cały dywan kwietny , gdzie wszystko zimą zmieścisz,

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko, ja nadal wiszę...zajęta non stop Wnukami, ale bądź cierpliwa, proszę. Wszystkie prace cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny masz kwietnik Janeczko :-)) Zauroczyły mnie tym razem sweterki na słoiczki. Och, żebym ja umiała takie zrobić, schronisko byłoby uradowane :-)) Kochana Janeczko, wydawało mi się, że wysłałam Ci życzenia imieninowe, tylko pod starszym postem, ale na pewno zyczę Ci wszystkiego naj, naj , kochana, jesteś imienniczką mojej kochanej Babci, nigdy nie zapomnę o tych imieninach i o dobrych życzeniach dla ich posiadacza :-)) Uściski kochana :-) Latam na kolejną rehabilitację, uch, w ten upał, moje ulubione fango mnie dobija, hehe. lekarz przepisał bo sądził, ze dostanę termin akurat na jesieni, atu akurat miejsce było w lipcu, a następne w przyszłym roku. No to wzięłam szczęśliwa, że tak się trafiło, a tu proszę, z domu ciężko wyjść :-)) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze zaglądając do Ciebie mam wyrzuty sumienia, bo nie dość że robótek moc to i kwiaty zadbane, podlane itd.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapachniało latem,super prace

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiło mi się ciepło w sercu patrząc na serwetki. Moja babcia robiła takie. Kilka jeszcze mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne cudne prace! Podziwiam! Kwiaty prześliczne! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponczo wyszło wspaniale a użyty wzorek jest cudny. Jeszcze takiego nie widziałam:)
    Wszystkie prace są rewelacyjne a ja cały czas jestem pod wrażeniem ich ilości oraz szybkości ich powstawania.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny wzor,dobrze wyglada w dzianinie,gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie napisalam o kwiatach,te szydelkowe fajnie wygladaja, takze te papierowe sa piekne, a prawdziwe w ogrodzie sa niezwykle,gratuluje pieknego ogrodu,wymaga duzo pracy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne masz kwiaty Janeczko, uwielbiam takie widoki. Prace również wspaniałe, szczególnie ten koszyczek mi się spodobał. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne poncho i super serwetki, ale kwiaty u Ciebie mnie zachwyciły, masz dobra rękę do roślin:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)