OBSERWATORZY

poniedziałek, 27 maja 2019

Bajkowy ocieplacz na dzbanek i weselne serduszka.

To mój trzeci taki ocieplacz. Oczywiście każdy jest inny. Bardzo lubię je robić. Raz dlatego, że można wykorzystać resztki włóczek, małe kłębuszki, a dwa to uwielbiam wymyślać nowe szczegóły, które stanowią o charakterze ocieplacza. Zapinany jest pod uchwytem na guzik, więc można go w każdej chwili zdjąć i np wyprać. To teraz sporo zdjęć.
Osobie zamawiającej ocieplacz bardzo się spodobał. Mam nadzieję że i obdarowana nim też jest zadowolona, bo to prezent na Dzień Matki.
Drugi temat to ozdobione serduszka akrylowe. Będą prezentami dla gości weselnych. W środku docelowo będą umieszczone cukierki krówki w spersonalizowanych opakowaniach. Ozdobione są kwiatkami z foamiranu, które pogrupowałam w bukieciki po trzy sztuki. Tak to wszystko wygląda.
Kwiatków mi trochę zostało więc zrobiłam karteczki na różne okazje. Na razie nie wszystko mogę pokazać, ale trochę już tak.
Jeszcze bransoletki.
Frywolitkowa w niebieskościach z kremowymi różyczkami z korala
I koralikowa ze szklanych przezroczystych koralików
Całkiem na koniec pragnę podziękować Lidzi za pamięć i cudowne prezenty. Bardzo, bardzo Ci kochana dziękuję. Sprawiłaś mi ogromna radość.
Wszystko piękne, perfekcyjnie wykonane, ale karteczka to wyjątkowo zapadła mi w serce.
To tyle dzisiaj. Pracowity bardzo dzień mnie czeka. Jakby drugi dzień Dnia Matki bo synowie jeszcze w domu.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Można się jeszcze przez ten tydzień zapisywać pod poprzednim postem na moją szybką rozdawajkę. Dwie anonimowe osoby, jeżeli chcą być brane pod uwagę podczas losowania, to poproszę o powtórny komentarz pod poprzednim postem ale z podpisem, chociaż imieniem
Udanego tygodnia życzę, chociaż zapowiada się zimny i deszczowy. Do napisania.

28 komentarzy:

  1. Dzień dobry. W każdy poniedziałek rano zaglądam do Ciecie, potem dopiero wiadomości. Jak zawsze chylę czoła nad pracowitością, o perfekcyjności wykonania nie wspominam. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocieplacz jest WOW rewelacyjny:) aż zbrakło mi słów
    a pomysł na serduszka jest super :)
    Przepiękne prace nam tu pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, oczywiście, ale chatka czarownicy wychodzi na prowadzenie. Jest bajeczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje prace są doskonałe:) Najbardziej do gustu przypadł mi ocieplacz na czajniczek - przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace a ten ocieplacz rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej mam ochotę zrobić taki ocieplacz na swój dzbanek na herbatę - są cudne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Otulacz dzbankowy naprawdę bajkowy a serduszka pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, ale ocieplacz jest niesamowity!! CUDNY :)!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze to wszystko. Ten bajkowy ocieplacz :D.
    Karteczka na końcu - piękny Twój portret :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ekstra, to ubranko na imbryczek jest rewelacyjne! Inne rzeczy równie fajne, ale dziś ja widze tylko ten ocieplacz :) I cieszę się, że upominek dotarł i się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace Janeczko, aż ciężko by było wybrać najładniejszą. Super niespodzianki dostałaś od Lidzi.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne ubranko zrobiłaś:))ja również lubię się bawić w ubieranie czajniczków,ale już wszyscy moi bliscy je dostali a na siłę nie ma co obdarowywać kogoś kto nie lubi rękodzieła:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ocieplacz jest super. Jak z bajki. Żeby tylko jakieś dzieci nie zabrały go do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten domkowy ocieplacz jest boski! A podziękowania też podziwiam, bo bardzo pracochłonne - ja u siebie też zamówiłam spersonalizowane słodycze i takie wizytówki z podziękowaniem, a wszystko w woreczku z organzy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w sumie cieszę się że wychodziłam za maż w czasach kiedy to po weselu dziękowało się gościom normalnie mówiąc , ściskając dłoń i czasem wręczając talerzyk z ciastem , teraz to się młodzi a bardziej "młode" prześcigają w pomysłach i jak sama nad tym siedzi wykonując to jeszcze ma sens ale jak zamawia to hmmm
    Twoje prace Janeczko są jak zwykle piękne , zawsze "pochylam " się nad starannością i dbałością o szczegóły

    OdpowiedzUsuń
  16. Janeczko ocieplacz na dzbanuszek Cudo! Bransoletka śliczna, uwielbiam frywolitki (będę to zawsze powtarzała!)bardzo pomysłowe podziękowania, kartka od Lidzi jest super! pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny ocieplacz a ile ma szczegółów łał Wspaniała biżuteria i urocze kartki :) Przepiękny wysyp Janeczko prac :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ocieplacze na czajniczki są bajkowe. Pewnie bardzo pracochłonne, ale obdarowany dostał coś niezwykłego, a to na pewno uszczęśliwia.
    Janeczko najserdeczniejsze życzenia Ci ślę. Mocne i serdeczne uściski urodzinowe :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego Janeczko .Wszystkie prace przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ocieplacz czajniczka rewelacyjny! I ten pająk na nim-łał!!!
    Piękne kwiatuszki oraz biżuteria, podziwiam wciąż Twoje prace Janeczko!
    Urodzinowe serdeczności i ja zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Frywolitkowa bransoletka bomba! I ten bajkowy ocieplacz naprawde cudowny, jestes niesamowita! Gorace pozdrowienia z urlopu😎

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cudowności, taki prezent każdy by chciał dostać.

    OdpowiedzUsuń
  23. z usmiechem przeczytałam post :) dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Ocieplacz powalił mnie swoją urodą. Czegoś tak pomysłowego nie widziałam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. ocieplacz to prawdziwe dzieło sztuki. te wszystkie detale są urocze. Podziwiam Pani wyobraźnię i umiejętności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)