OBSERWATORZY

poniedziałek, 3 czerwca 2019

Chusta na szydełku i szale na drutach

Jest super pogoda, ciepełko i dzisiaj nawet zaległości na blogu mnie nie denerwują. Myślę że za tydzień wyjdę na czysto, a póki co pokazuję to co zrobiłam i zdążyłam obfotografować..
Zacznę od chusty na szydełku. Wzór Klaziena. Kolorki nie moje ale jestem pełna podziwu dla tego kokonka jak cudnie mieszają się kolory. To kokonek Whirl Scheepjes bawełna z akrylem.
To teraz czas na druty. Ostatnio z wielka przyjemnością dziergam na drutach a to z powodu wspaniałego prezentu jaki niedawno dostałam. To prawdziwy mercedes wśród drutów. Jestem nim zachwycona. Angela dziękuję.
Teraz więc dzisiaj pierwszy z szali wykonany z Baby Alpaca Silk z dodatkiem szklanych przezroczystych koralików. Kolor trochę przekłamany bo naprawdę jest mocniej niebieski dżinsowy
Drugi szal ze słowackiego kokonka bawełniano akrylowego . Znowu kolory rozmyte bo naprawdę są mocne od żółtego do brązu
I jeszcze karteczka i bransoletka jako upominek dla kogoś mi bliskiego
Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia urodzinowe przesłane różnymi drogami a najbardziej za przesyłki, które dotarły w minionym tygodniu.
Oli z Katowic
Beacie z mojej rodzinnej gdańskiej Oruni
Eluni. Ty wiesz że zachwycam się nieustannie Twoimi pracami. Szkoda że mieszkamy na przeciwległych stronach Polski bo wprosiłabym się do Ciebie na naukę.
Mojej kochanej Lucynce
Częstuję Was  wirtualnie moim tortem, chociaż gdyby ktoś chciał mnie odwiedzić to poczęstowałabym nie tylko tortem.
Bardzo też dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze.

Niektórzy pewnie czekają na rozwiązanie mojej rozdawajki. Losowanie odbyło się tradycyjnie. Zrobiłam losy i sama jeden z nich wylosowałam, bo nie było pod ręką nikogo innego. Prezent ode mnie poleci więc do Alina. Twój adres mam , więc jak tylko się jakoś lepiej ogarnę to niespodzianka doleci.

Udanego tygodnia Wam życzę. Ja już cieszę się na robótkowanie na moich schodach. Pozdrowionka.


23 komentarze:

  1. Wspaniałe prace Janeczko. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna chusta i w moich kolorach :) a ten wzór na nią cudo po prostu :)
    Ja na drutach to nie umiem robić, choć wieki temu (jak byłam mała dziewczynką) to Babcia mnie uczyła. Podziwiam Twoje szale bo są śliczne :) Przepiękny prezent zrobiłaś, a sama cudeńka otrzymałaś :) Wszystkiego najlepszego!! :)
    Gratulacje dla wylosowanej ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko wszystkiego najlepszego . Twoje prace są zawsze z górnej półki. Nieustannie podziwiam Twoją pracowitość. Chusta w moich kolorach piękny wzór. Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla zwycięzczyni, witam sie poniedziałkowo.... czerwiec przed nami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te nowe druty chyba dwa razy szybciej dziergają, bo tyle nowych rzeczy prezentujesz. Podziwiam - zarówno tempo, jak i samo wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow !!! You never fail to amaze with all your beautiful creations 💜💛💙

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie Janeczko jak zwykle piękne prace i smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie zaglądałam, aż wstyd... A tu tyle ślicznosci.Piękna ta chusta, szale też śliczne :) Spóźnione lecz z serca dla Ciebie; dużo zdrowia i spełnienia marzeń życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda Janeczko, że tak daleko mieszkasz. Poznać osobiście tak niezwykłą Osobę to coś cudownego. A chusta nieziemsko piękna i szal też.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace zawsze budzą podziw, normalnie zawsze. Piękna chusta, piękny szal, to za mało powiedziane. Dziękuję, torcik pyszny. Mimo że spóźnione, to życzę wszystko, co najwspanialsze. :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne szale i jeszcze piękniejsza chusta:))Janinko samych cudownych dni Tobie życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Your blog is fun, I like to view different beautiful items 😍 hugs from Carollyn 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Udziergi wspaniałe, chusta mnie urzekła,cudo.
    Prezenty piekne,zaczynasz sezon schodkowy,fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace a szczególnie chusta!
    Janeczko wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności! Szczególnie chusta i szale!
    Wszelkiego dobra!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności jak zwykle, pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Janeczko wszystkie prace bardzo piękne. Szal cudny. A kartka bardzo by się spodobała również na kiermaszu w Korabkach, taka słodka :-) Uściski serdeczne :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pięknie zaszalałaś,drutowanie nie jest moją mocna stroną

    OdpowiedzUsuń
  19. Spoznione, ale szczere zyczenia 🎂🎉☄ dla Ciebie, gratulacje dla Aliny. Twoje prace sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna ta pierwsza chusta a i szal na drutach jest śliczny :)
    Sto lat życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta zdecydowanie skradła moje serce, jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)