OBSERWATORZY

poniedziałek, 10 czerwca 2019

Biżuteryjnie.

Ostrzegam, że będzie bardzo dużo zdjęć i potrzeba trochę więcej czasu aby je obejrzeć. Drobiazgów biżuteryjnych powstało całe mnóstwo.Prezentację zacznę od naszyjników wykonanych na szydełku z użyciem nitki monofilowej i resztek koralików w trzech kolorach.
I wisiorki
Teraz bransoletki.
Następne to kolczyki
Kolczyki dla mojej siostry, która spędziła u mnie ostatni weekend.
Broszki
Komplet broszka z kolczykami
Zakładki do książek
To teraz czas na kolejną przygodę z foamiranem.
Najpierw były wycięte kwiatki.
Potem je przetworzyłam.
I powstały.
Opaski do włosów.
Grzebienie
Spinki i wsuwki.
I na koniec serwetka wiosenna Renulka jeszcze wcale nie wyprostowana, ale jestem wciąż na bieżąco.
Bardzo dziękuję za  wszystkie odwiedziny i komentarze. Po długim czasie witam kolejnego obserwatora i zachęcam do rozgoszczenia się. Dziękuję  także za wszystkie życzenia urodzinowe.
Tydzień zaczął się słoneczkiem i bardzo się z tego cieszę. Mam nadzieję, że dla nas wszystkich będzie udany. Pozdrawiam serdecznie.

22 komentarze:

  1. Ooooooooo WOW Janeczko ale cuda tu pokazałaś :) prawdziwy raj dla takiej biżutkowej sroczki jak ja ;) a kwiatki piękne i ich wykorzystanie super
    Miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. O Kochana, ja myślałam że moje ręce mają ADHD a jak się okazuje Twoje mają ADHD z turbo doładowaniem. Wszystkie prace są takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie "jubiler" się z Ciebie zrobił Janeczko:))ależ produkcja:)))super

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem Janeczko, jak Ci się udaje tak rozciągnąć tydzień, żeby zrobić tyle rzeczy :) Powiem Ci, że naszyjniki z początku posta choć resztkowe, to przepiękne. Wyglądają jak utkane z pajęczej nici. I ozdoby z foamirowanymi kwiatkami mnie oczarowały.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile śliczności Janeczko..., wspaniały hurcik.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne biżutki, dla małych i dorosłych,serwetka już piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. 😍💖💖💖😍 You never fail to amaze !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria A ten naszyjnik czarny cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne rzeczy! I ile pomysłów!
    śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  10. O Janeczko ale masowa produkcja u Ciebie :) jak zawsze wszystko piękne :) pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastic beading, love the paper flowers and of course you spring doily is coming along wonderfully love the greens!

    OdpowiedzUsuń
  12. Janeczko-ty chyba nie sypiasz,same piękności i jak duuuużo,podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudeńka Janeczko, nie wiadomo co podziwiać bardziej :)
    Chyba najbardziej spodobały mi się te pierwsze naszyjniki, są takie delikatne.
    Przesyłam nieco spóźnione ale z serca płynące życzenia urodzinowe.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwy wysyp biżuteryjnych piękności!

    OdpowiedzUsuń
  15. Znowu ogrom wspaniałości przygotowałaś Janeczko!!! Każda praca wyjątkowa, ale najbardziej mnie urzekły naszyjniki z koralików. Przepiękne są!!!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. takie śliczności, że nie wiadomo na co pierwsze patrzeć: i opaski i biżuteria - Wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace! Najbardziej urzekły mnie kwiaty z foamiranu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuda, cuda, cuda :-))) U nas dziś upał :-)całuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Janinko jesteś mistrzynią rękodzieła! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Słonka Ci życzę :) Ja zaglądam do Ciebie, teraz obiecuję już częściej. Kiedyś mi się koszmarnie długo Twój blog otwierał, więc byłam tak sobie, ale teraz jets już lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)