OBSERWATORZY

poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Warto było

Przejechać całą Polskę z góry na dól, bo z Kaszub na Śląsk aby spędzić kilka dni z bratnią duszą. To nie tylko przyjaciółka, to duchowa siostra, po prostu rodzina. Bardzo cieszy się zawsze z prezentów ręcznie wykonanych , więc z wielką radością te prezenty stworzyłam. Najpierw biżuteria, czyli komplet biżuterii z kryształkami i perełkami  swarovskiego.
Na chłodniejszy czas zrobiłam na drutach baktus w różnych odcieniach szarości. Błyszczący lekko, bo z dodatkiem cekinów. Niestety słabo to widać.
 A do upięcia szala dodatkowo broszka.
Zawiozłam w okolice Gliwic mnóstwo swoich przetworów, a najważniejszy był chyba tort z wizerunkiem obdarowanej na opłatku, o smaku kokosowym. Przejechał cala Polskę w turystycznej lodowce i niestety trochę się pokiereszował, ale i tak był powodem ogromnej radości.
W podróż zabrałam ze sobą przydasie, więc na miejscu nie próżnowałam.
Naprawiałam biżuterię.
Inna biżuterię przerabiałam i tworzyłam na nowo.
Szydełko też nie próżnowało. Zrobiłam kilka serwetek, które posłużą jako dekoracje na słoiczki z dżemem, ale zdjęć nie zrobiłam. Czas szybko przeleciał i trzeba było wracać do domu. Pozostały wspomnienia.
Angelo bardzo, bardzo jeszcze raz za wszystko dziękujemy.
Na koniec pokażę jeszcze jedno z wykonanych zamówień. Resztę, a sporo tego jest, zostawię na później, bo i tak znowu wyszedł długi post.
Szydełkowe podkładki kuchenne. Wielkość to trochę więcej  niż 30x40cm
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny na moim blogu i oczywiście za przemiłe komentarze. Witam serdecznie nową osobę obserwującą i zapraszam do rozgoszczenia się. Życzę wszystkim udanego tygodnia a ja uciekam i to trochę nietypowo bo nie do obowiązków a na wyprawę do pobliskiego lasu, bo zaczęły rosnąć u nas  kurki.

Przypominam, że u mnie nadal jest jeszcze jedno wolne miejsce w zabawie "Podaj dalej".

16 komentarzy:

  1. Byłaś tak blisko:))aż mi żal że i my nie spotkałyśmy się:)))może innym razem :)))piękne prezenty jak zwykle :)))ciekawe te podkładki:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prezenty zawiozłaś:) a pomysł na przerobienie biżu bardzo fajny :)
    Takie spotkania to na pewno super sprawa:)
    Podkładki rewelacyjne i bardzo pomysłowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty dla przyjaciółki, rewelacyjny jest tort który taką podróż przetrwał, już chyba drugi raz wieziesz tort,to Ci niespodzianka.Chyba w spokoju nie możesz posiedzieć bo i w podrózy pracujesz i na urlopie.Jak tam kurki? były?pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. zabranie tortu do Gliwic to prawdziwe wyzwanie, (i pogoda i odległość) wiem bo przejeżdżałam tydzień temu na poludnie jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany i zarazem pracowity wyjazd Janeczko.:) Wszystkie prace śliczne. Pozdrawiam i życzę udanych zbiorów.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplet, super chusta, świetne pozostałe prace, a za wyczyn z tortem - podziwiam! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu spojrzałam na kartkę od Ciebie, Janeczko, z hasłem "Przyjaźń to skarb" i tak się cieszę, że i mnie zaliczasz do tego grona. Ogromna radość bije z Waszego wspólnego zdjęcia i też uważam, że to wielki skarb !!
    ps. Oby zbiory w lesie się udały!

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe rzeczy pokazujesz,może i my kiedyś sie spotkamy w realu

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko! Jak zawsze u Ciebie wszystko Piękne, Tort Super - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są takie spotkania, Twoje widać bardzo udane, a biżuteria i inne prace jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko, jak zawsze cudne rzeczy stworzyłaś :) Ja się chętnie zapiszę do "podaj dalej", bo uwielbiam Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać Janeczko, że byłyście szczęśliwe. A Twoje prezenty są zawsze cudowne i potrafią ucieszyć każde wrażliwe serce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik sprawiłaś przyjaciółce, to wspaniale, że spotkanie się udało i odpoczęłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze warto się spotkać z bratnią duszą:)piękne prezenty, a torcik na pewno był smakowity:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Klimat Twojego bloga jest fantastyczny, bo Ty jestes niesamowicie ciepłą, przesympatyczną osobą. Uwielbiam ten blog. Pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie spotkania na pewno bardzo cieszą, a prace wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)