OBSERWATORZY

poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Znowu jestem

Najpierw nie miałam co pokazać,potem wyjechałam na krótko i efekt jest taki , że długo nic nie publikowałam na blogu. Teraz mam spore zaległości ale jakoś to nadrobię. Dzisiaj pokażę zrealizowane zamówienia, a za tydzień będzie o wyjeździe, prezentach i pracach wykonanych podczas wyjazdu. Zacznę od czegoś bardzo, bardzo pracochłonnego czyli od kolejnego obrazu wyszywanego koralikami. Tym razem to Pan Jezus w Ogrójcu. Dużą trudność sprawiło mi zaszycie napisu, który znajdował się na dolnej ramce i był napisany cyrylicą. Zaszyłam go koralikami wzorując się na wzorze górnej ramki. Zamawiająca zadowolona a to najważniejsze.
Komplet do wykonania pracy zawierał obraz namalowany na materiale, igły, nici i koraliki. Nici zostało jeszcze dużo, igieł zabrakło bo złamałam aż 4 , no i koralików też zostało trochę. Wystarczyło ich  na wykonanie czterech bransoletek.
Oprócz tego miałam zamówienie na kocią biżuterię. Wykorzystałam swoje wszystkie odpowiednie do tego koraliki.
I tak powstały broszki.
Naszyjnik
Bransoletka
I kolczyki
To tyle zdjęć dzisiaj. Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Po długim czasie witam kolejną obserwatorkę i życzę miłych wrażeń na moim blogu.
moteczek  tak, te drobne niebieskie koraliki nanizane są na nitce monofilowej, którą wcześniej wykorzystywałam do szycia sutaszu i potem robione zwykłym łańcuszkiem

Przypominam, ze jest jeszcze jedno miejsce w zabawie "Podaj dalej"

Udanego tygodnia Wam życzę a sama uciekam do obowiązków a głównie do sprzątania, bo wiadomo ,że tego wymaga dom po kilku dniach mojej nieobecności.

18 komentarzy:

  1. Obraz jest przecudny , bardzo mi się podoba:) Mam kwiatowy, koralikowy wzór do wyszycia , ale jeszcze się nie zabrałam za to !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem kociej biżuterii:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny obraz i cudna biżuteria.:) Pozdrawiam Janeczko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz jest prześliczny, na pewno zamawiająca jest szczęśliwa, że może mieć coś tak bardzo niepowtarzalnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykły obraz :) musi pięknie wyglądać na żywo :)
    A kocia biżuteria przesłodka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzisz zajrzałam do Ciebie i już znam kolejną technikę czyli haft koralikowy i już zestaw kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny obraz, zresztą wszystkie prace są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz nerwy i cierpliwość,ten obraz to majstersztyk ,bizutki prześliczne,

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko!Wspaniałe wszystkie prace ,Ale Obraz Zachwyca - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten obraz robi wrażenie i widać że to było wiele pracy, ale efekt jest wart wielkiego trudu... Super też są kolczyki z kotami :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko jak
    Zawsze zaskakujesz i zachwycasz swoimi
    Pracami

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszywany koralikami obraz jest arcydziełem. Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obraz jest przecudny, brak mi słów na wyrażenie zachwytu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obraz jest wspaniały, rewelacyjny:)podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny obraz!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obraz-dzieło sztuki! Kocia biżuteria urocza! Cieszę się, że wróciłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuda robisz z koralików Janeczko,podziwiam i gratuluję. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)