OBSERWATORZY

poniedziałek, 22 stycznia 2018

Krótko i nietypowo

Bo dzisiaj tylko karteczki.  Po raz pierwszy zrobiłam pudełko. Papierki to nie jest moja mocna strona niestety, ale coś tam wyszło.
Dla księdza
Dwie karteczki na Dzień Babci
I pozostałe.
A na koniec tort na urodziny mojej teściowej
Zrobiłam dużo więcej ale na razie nie mogę pokazać. Tajny i bardzo pracochłonny projekt też skończony, ale pokażę go pewnie za jakieś dwa tygodnie, gdy dotrze na miejsce przeznaczenia. Mam też gotowe drobiazgi frywolitkowe, ale na razie nie zrobiłam im zdjęć, bo nie przepadam za fotografowaniem, a teraz jeszcze wciąż oswajam nowy aparat fotograficzny.
Znowu bardzo dziękuję za odwiedziny i  komentarze i żegnam kilku obserwatorów.
Joanna Mazurkiewicz każdy kwiatuszek podklejam białym kółeczkiem z filcu.

To tyle dzisiaj. Wszystkim życzę udanego tygodnia a ja uciekam do obowiązków. Pozdrawiam serdecznie

21 komentarzy:

  1. I co Ty mówisz Janeczko, że papierki to? oczywiście, ze są wspaniałe, jak wszystko, co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Janeczko karteczki są bardzo ładne a pudełko śliczne ! Nie mogę się doczekać co zrobiłaś pięknego. Torty w Twoim wykonaniu wyglądają bardzo apetycznie i na pewno są pyszne!. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartki,a kartka pudełko rewelacja,czekam na tajny projekt,

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki zrobiłaś i podpowiedziałaś mi prezent dla mojej bratowej:))może w końcu zrobię dla niej pudełko:)))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę Ci przyznać racji, że papierki to nie jest Twoja mocna strona :) Twoje papierki są prze-śli-czne!!! Wiem co mówię, bo mam taką i podziwiam :)) Teściowa ma piękny wiek. Dużo zdrowia dla Niej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wiek. Wszelkiego dobra!
    I piękne kartki. Jak możesz mówić, ze to nie jest Twoja mocna stona? Pudełko - szok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełko,karteczki bardzo ładne. Ja tam nie widzę żadnych niedoskonałości.Według mnie "papierki"to całkiem mocna twoja strona:)
    Na torta sama bym się wprosiła,Zdrowia dla solenizantki :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Janeczko! Pudełko jest Cudowne, Karteczki są wszystkie Przepiękne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. gwiazdor się spisał :) nowy aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki super, a te pudełko dla księdza REWELACYJNE! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełko świetnie się prezentuje. Gratuluję ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jadłabym ten tort jadła !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny boksik chociaż ostatnio doszłam do wniosku, że nie chciałabym otrzymać go w prezencie...bo co z nim zrobić ?
    osobiście uwielbiam karteczki i łatwiej je przechowywać... Twoje są ładniutkie
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj Ty mała kłamczuszko, jak to papierki to nie Twoja mocna strona? Karteczki super, a pudełeczko prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełeczko-box dla księdza - pierwsza klasa!!! Karteczki też bardzo udane. Nie narzekaj Janeczko, bo dobrze sobie z nimi radzisz. Ale rozumiem, tworząc to i tamto nie zawsze jesteśmy zadowolone ze swej pracy. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś tam wyszło ???
    Wyszedł super boxik :)
    Ja też do tej pory wykonałam aż jeden ;P
    A karteczki też super :)
    Podrawiam Janeczko :)*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny boxik, och widzisz mogłam Ci zrobić komunijny...

    OdpowiedzUsuń
  18. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)