OBSERWATORZY

poniedziałek, 27 lutego 2017

Ciągle coś innego.

Na nudę nie narzekam. Pracy mam sporo, a w dodatku osoby zamawiające dbają o to abym co chwilę wykonywała coś innego. Dzisiaj trochę mniej zdjęć, bo jestem w trakcie tworzenia większych kompletów, ale później o tym. Zacznę od szydełkowego łabędzia. To takie otwarte pudełko, które może służyć do wielu celów. Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie jest najbliższe prawdy, więc pokazuję wszystkie jakie zrobiłam.
 
Szydełkiem wykonany jest też aniołek z dodatkiem różowego koloru.
I jeszcze szydełkowe baranki
A teraz zapowiedź  czegoś co jest w trakcie tworzenia. Powstaje duży komplet z koralików.
Druga zapowiedz to profitka na świecę pierwszokomunijną. Na zdjęciu jeszcze przed wciągnięciem gumki. Efekt końcowy pokażę za tydzień razem z wiankiem. Tak więc u mnie nie tylko sezon wielkanocny ale i pierwszokunijny rozpoczęty.
W minionym tygodniu był "tłusty czwartek". Rodzinka nie darowałaby mi gdybym nie upiekła pączków. Oto one.
Prosiłyście o przepis na sernik na zimno "Trzy czekolady". Tak naprawdę to potrzeba ich aż 6 sztuk. Robię go gdy w domu jest nadmiar czekolady. A zdarza się to dosyć często bo moje chłopaki są honorowymi dawcami krwi i znoszą mi czekolady przy każdorazowym oddaniu krwi.
Składniki
1 kg twarogu w wiaderku
0,5l śmietany kremówki
2 czekolady gorzkie
2 czekolady mleczne
2 czekolady białe
3 x po 3 łyżeczki żelatyny
Wykonanie
Twaróg dzielę na 3 równe porcje. Ubijam śmietanę i też dzielę na 3 części. Potem kolejno. Rozpuszczam 2 gorzkie czekolady na parze.(można dodać trochę cukru pudru ale to w zależności od upodobań i od ilości kakao zawartego w czekoladach). Gdy czekolada przestygnie dodaje ją do jednej części twarogu i jednej części ubitej śmietany. Do tego jeszcze trzeba dodać rozpuszczoną w małej ilości wrzątku i ostudzoną żelatynę. Szybko przełożyć tężejącą masę do tortownicy. Tak postępować z dwoma pozostałymi porcjami twarogu. Wierzch udekorować dowolnie wiórkami z czekolady albo galaretką. Posypka cukrowa nie nadaje się do tego bo się rozpuszcza.

W tym tygodniu witam serdecznie dwie nowe osoby obserwujące a jedną żegnam. Wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Barbara Wójcik  Basiu lubię robić różańce ale  chyba niewiele osób byłoby zadowolone z takiego prezentu
bozenas  Bożenko, też mi się marzy mała dziewczynka do strojenia
Akrimeks  nie, ręce ani dłonie mnie nie bolą, tylko czasami coś innego od zbyt długiego siedzenia.
Czarna dama  chciałaś przepis to go zamieściłam
Życzę udanego rozpoczynającego się tygodnia i dobrego humoru pomimo okropnej pogody za oknem. Uściski posyłam:)

31 komentarzy:

  1. łabędź mnie urzekł, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne prace, z przyjemnością zaglądam do Ciebie. Pozdrawiam wesoło, chociaż szaro buro za oknem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Łabędź jak prawdziwy :-) Uściski serdeczne. Może taką poduszkę jak mają leżący, podesłać Ci? One są bardzo zdrowe, powodują, żeby nie bolało jak się za dużo jest w jednym miejscu. Powiedz tylko słowo.., hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacznę od tyłu, więc pączki jak malowane !!! Frywolitki - ja jestem nimi zauroczona i wiem, że mi nigdy nie przejdzie!!! Patrzę, powiększam i patrzę i tak w kółko. Piękne! Fajny komplet się zapowiada z koralików, baranki, aniołek bardzo ładne a łabędź rewelacyjny! Pozdrawiam słonecznie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Łabędź prześliczny!
    Biżuterię takim wzorem niedawno też robiłam ;-)
    Pozdrowienia z Kościerzyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łabędź niesamowity, reszta cudna i śliczna!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Łabędź zachwyca. Janeczko co do Ciebie zaglądam to zastanawiam się kiedy Ty śpisz :) Cuda, cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajrzalam poczytałam powzdychalam 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten łabędź jest cudny:)niedawno byłam na starociach i tam były takie łabędzie tylko z ceramiki:))
    pozdrawiam Janeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ha ha ha :) zapomniałam o tej części ciała, a mnie też czasem boli od siedzenia :D
    ten łabędź jest fantastyczny! i zapowiada się piękna koralikowa praca - nie mogę się doczekać aż skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach świetny ten sernik.
    Różaniec kiedyś sobie u Ciebie zamówię :)

    praca z koralików zapowiada sie uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace! Jak zawsze jestem zachwycona!
    Różaniec z poprzedniego wpisu jest niezwykły!
    pozdrawiam serdecznie z Gór Świetokrzyskich-Bożena

    OdpowiedzUsuń
  13. Łabędzie są wprost urzekające. Co do różańców, Janeczko, nie pogardziłabym tak niezwykłym różańcem. Proponuję więc wymianę na jedną z moich prac. jeśli się zgodzisz, proszę o kontakt na: jadwigakluczynska@o2.pl
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie Janeczko trafiłaś bardzo z prezentem i bardzo się cieszę i dziękuję.
    Ten komplet biżuteryjny będzie fantastyczny-Twoją biżuterię też uwielbiam.
    A łabędź to najprawdziwsze cudo, cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Those swans are gorgeous 💟🌹💟did you use stiffener? Or does everything you do come out perfect? 😄💟😄

    OdpowiedzUsuń
  16. Łabędź zachwycający :)
    Reszt prac jak zawsze superowa ... chciałabym mieć taki zbyt swoich wyrobów !

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycający jest ten łabędź, prawdziwe dzieło sztuki, aniołek i baranki to przepiękne cudeńka:-)
    Pozostałe prace również wyglądają bardzo ciekawie, a pączki apetycznie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łabędz wyszedł super! Baranki urocze a biżuteria zapowiada się bardzo ciekawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne prace jak zawsze :) Różnorodnie i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Janeczko! Wszystko jest Urocze, Ale dzisiaj zauroczył mnie łabędź, Bo uwielbiam łabędzie - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne prace, łabądek wymiata! rewelacyjny jest

    OdpowiedzUsuń
  22. Janeczko, cudeńka tworzysz, oj cudeńka.
    Łabędź ... mistrzostwo ! Biżutki ...marzenie !
    Przepis na sernik podkradam.
    Aaaaaaaaaa...muszę się Tobie kochana pochwalić, że zrobiłam chrusty według Twojego przepisu ... niebo w gębie, jak to powiadają :)))) Dziękuję !
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję za przepis,mniamuśny a koralikowe cudo ..........brak słów

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejku !!! Cudne te szydełkowe zwierzaki ... !!! Cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Janeczko bardzo Ci dziękuję za ten przepis, kiedys go musze zrobić, bo ja łasuch jestem a on wygląda tak apetycznie :)
    Z dzisiejszych prac numerem jeden jest łabędź, który jak dobrze widzę ma jeszcze z boku wplecione koraliki, super i te małe urocze baranki... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spotykam sie z Twoimi pracami na Forum u Maranty. Dziś zajrzałam na bloga. Jestem zachwycona.Te baranki maja takie rozkoszne mordki. Komentowałam chyba już nie raz na Forum.Jestem zachwycona wszystkim, ale ten ostatni wyrób łabędź podbił moje serce. Nie noszę prawie żadnej biżuterii, ale taką bransoletkę to chętnie bym założyła. Jest oryginalna , inna jak wszystkie. Pozdrawiam serdecznie. - Joana. I jeszcze czy możesz zdradzić gdzie mogę znaleźć schemat do takiego łabędzia? Na Forum jest mój adres mailowy

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepis godny wypróbowania, bo wydaje się nie być bardzo czasochłonny, a to nieraz ważne. Łabędziowy pojemnik chętnie bym przygarnęła, tak jak zresztą większość Twoich ozdób, jednak gdzie ja bym to wszystko trzymała? :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Janeczko cudowności tworzysz! Bardzo piękne...a baranki po prostu fantastyczne!Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Łabędz jest przepiękny,że mam już go w domu!!!!!!!!Dziękuję serdecznie,pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Łabędź jest prześliczny!
    Ciekawy przepis na sernik - może kiedyś go wypróbuję?
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo piękne prace. Mimo, że sama nie lubię wystawiać takich rzeczy bo strasznie się kurzą to łabędź mnie naprawdę urzekł. Może nawet by mnie urzekł, że sama bym go wystawiła jako ozdoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)