OBSERWATORZY

poniedziałek, 20 lutego 2017

Szydełko i frywolitka

Są to dwie techniki, które w moim sercu walczą o prymat. Szydełkuję od bardzo wielu lat a na frywolitka pojawiła się u mnie w sumie niedawno, bo już w czasie prowadzenia bloga. Lubię zmiany, więc i inne techniki nie są mi obce i wciąż chcę uczyć się nowości. Na wszystko jednak brakuje czasu. Każdą wolną chwilę od zajęć domowych przeznaczam na robótkowanie. W tym tygodniu najwięcej czasu poświęciłam na wydzierganie kompletu szydełkowego dla dziewczynki, która już niedługo pojawi się na tym świecie. Mam nadzieję, że spełniłam oczekiwania osoby zamawiającej.
Tak wygląda pożyczona lalka w wykonanym przeze mnie  ubranku.
I teraz po kolei. Zdjęć będzie sporo. Najpierw sukieneczka
Sweterek

Buciki
Czapeczka
Oprócz ubranka wydziergałam kocyk. Napracowałam się przy nim niemało. Wykonując to słodkie zamówienie nie korzystałam z żadnych wzorów. Wszystko wymyślałam sama a ja lubię sobie utrudniać życie. Hi hi hi
Kocyk o wymiarach 100x70cm
Żeby odreagować ten ogrom pracy szydełkowej powstały wytworki frywolitkowe. Najpierw te utajnione z zeszłego tygodnia. Dotarły na miejsca przeznaczenia, więc mogę je pokazać.
I naszyjnik, który zrobiłam ostatnio.
Potrzebne mi też były karteczki, jako dodatek do prezentów
Na niedzielę nie chciało mi się nic piec ciasta, bo wiem , że w tym tygodniu z racji "tłustego czwartku" i ostatniej soboty karnawału pieczenia będzie sporo. Zrobiłam więc sernik na zimno "Trzy czekolady" bo przecież na niedzielę musi być coś do kawy a i jeżeli ktoś wpadnie na początku tygodnia to zostanie poczęstowany
No i znowu długo wyszło. Witam serdecznie kolejne 3 osoby obserwujące. Wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze
Natalia F   niestety nie posiadam wzoru na baranka. Sama go wymyśliłam a wzorów nie zapisuję.
Barbara  mam nadzieję, że wzór chusty dotarł do Ciebie

Życzę jak zwykle udanego, uśmiechniętego tygodnia i pozdrawiam serdecznie. Do napisania :)

37 komentarzy:

  1. Janeczko Kochana, komplecik dla dziewczynki to cudeńko! Można się zakochać. Twój talent przesłania wszystko.
    A ja Ci dziękuję za ten prześliczny różaniec z ukochanych frywolitek. Masz u mnie zapewnioną modlitewną pamięć dzięki temu różańcowi i przez to, że zawsze pamiętasz o mnie.W ten sposób postaram się chociaż odrobinę odwdzięczyć za Twoja dobroć i hojność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudeńka.Komplecik jest uroczy.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jakie cudeńka zawsze pokazujesz :) Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona Twoimi robótkami!!! Prześliczny komplecik dla dziewczynki, urzekające frywolitki!
    Same wspaniałości!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko przepiękne,komplecik cudowny!Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. komplecik przesłodki, a kocyk z takich maleństw dziergany to wielki szacun,cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona Twoimi robótkami! Strój dla lalki to po prostu poezja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubranko dla lali jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny komplecik i kocyk dla dzidziusia!!! Frywolitki najpiękniejsze! Cudowne prace!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. That baby outfit is so very beautiful words couldn't describe it. They customer will be very happy💟🌹💟you necklaces and cards are amazing too. You are very talented 😄🌹😄

    OdpowiedzUsuń
  11. Och Janeczko:)ależ piękny ten komplecik dla dziewczynki:))))ja chcę taką małą dziewczynkę do strojenia:))))kurcze,życie jest niesprawiedliwe,co inni mają w nadmiarze i nie doceniają to drudzy pragną i nie mają:))))ech!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubranko słodkie po prostu.A ja dziękuję ogromnie za naszyjnik frywolitkowy, ten rodzaj frywolitki jest dla mnie nie do osiągnięcia, więc jest podwójnie cenny :) Za karteczkę i życzenia również ogromne dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne ubranko !! Wspaniałego tłustego czwartku, czyli mniam, mniam :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubranko śliczne. Kocyk - marzenie. I az mam ochote na ten sernik...

    OdpowiedzUsuń
  15. Napracowałaś się ale wszystko jest rewelacyjne!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prace!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Janeczko! Ten Komplecik dla dziewczynki jest Prześliczny,Bardzo mi się też podoba ten różaniec jest Cudowny -Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. co ja mam napisać ? u Twych stóp padam a raczej u rąk cudotwórczych ! ten czajnik z postu niżej bajka w pelnym tego słowa znaczeniu
    o słodkościach nie wspomnę bo od samego patrzenia przybywa mi w boczkach :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Janeczko, jestem pełna podziwu dla Twoich pracowitych rąk ;) Że też nadążasz za wszystkim, kochana. Komplecik dla przyszłej małej damy prześliczny. Kiedyś szydełkowałam, ale takiej precyzji bym się nie podjęła. Frywolitkowy różaniec ujął mnie za serce; jest niezwykle delikatny... Pozdrawiam serdecznie i życzę nieustającej weny i zacięcia twórczego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydziergany komplet jest przesłodki, jednak najbardziej przypadł mi do gustu kocyk :) Biżuteria jak zwykle świetna.
    Kobieto, tyle rzeczy u Ciebie powstaje, a tu jeszcze obowiązkowe ciacho na niedziele, ja nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Matuchno ... cudeńka !!!
    Biżutki Twoje, oj ... marzenie !!!
    Janeczko, czy Ty w ogóle sypiasz ?

    OdpowiedzUsuń
  22. ale się nadziergałaś Janeczko! nie bolą Cię od tego ręce? ja już czasem po 1 dniu mam dosyć bo mnie bolą dłonie... Chociaż aktualnie od jakichś 2 tyg. szydełkuję - no ale z przerwami, bo się nie da na okrągło :) wciągnęłam się, ale już mnie wołają inne dziedziny robótkowe :D pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ubranko i kocyk to mistrzostwo świata Janeczko :) Cudeńka :)
    A mój szary komplet jest idealny! Dziękuję Ci jeszcze raz :******
    Zachwycił mnie różaniec :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Janeczko! przepiękne dzieła u Ciebie powstały, jestem pod ogromnym wrażeniem! frywolitka, szydełko, kartki piękne! cuda!pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. frywolitkowe dzieła najwspanialsze

    OdpowiedzUsuń
  26. komplecik dla dziecka- sama słodycz
    piękna praca !

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny komplecik,buciki cudne ,ja zawsze mam problem przy robieniu bucików.Komplety frywolitkowe wspaniałe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ze mnie się śmieją, że mam dłuższą dobę niż inni, ale jak patrzę Janeczko na to ile Ty zawsze robisz rzeczy, to twoja doba jest zdecydowanie jeszcze dłuższa :)
    Same śliczności, ale te ubranko dla małej kruszynki jest najcudniejsze. Aż żałuję że tak urosłam bo sama dla siebie bym taki piękny strój zamówiła hi hi. Kochana a zdradzisz przepis na to pyszne ciacho, aż ślinka mi na nie cieknie, szczególnie jak czytam "trzy czekolady"... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne, ciastem się częstuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne robótki, Frywolitkowe skradły moje serce - cudne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Janeczko ,wspaniały komplecik stworzyłaś :)
    Każdy element tej malutkiej garderoby jest cudny !!!
    A i kocyk jeszcze - no SUPER !!!
    Biżuteria,karteczki + ciacho,wszystko jest rewelacyjne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe to zamówienie na ubranka dla lalki... aż się buzia śmieje, kiedyś się o takich marzyło...
    A ubranko po małym dziecku jak się dostało dla lalki, to dopiero była zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny komplecik dla dziewczynki <3
    I pracę frywolitkowe bajecznie piękne <3 pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny, landrynkowy komplecik...
    biżutki zachwycające... za ciacho podziękuję bo za dużo zżarłam w czwartek...
    Janeczko ; serdecznie dziękuję za urodzinowy prezencik :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  35. Już widzę jak cudnie będzie wyglądała maleńka w tym przepięknym ubranku,sama słodycz,kocyk również piękny.
    Frywolitkowe naszyjniki wspaniałe,ale frywolitkowy różaniec jest olśniewający,wspaniały prezent zrobiłaś Basi,bo u niej już podziwiałam.Ciacho wygląda kusząco,mniam :)
    Serdeczności zostawiam dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)