OBSERWATORZY

poniedziałek, 24 października 2016

Znowu różne techniki

Zacznę dzisiaj od frywolitek. Zrobiłam 4 zakładki frywolitkowe. Dotarły na miejsce i podobały się, a to cieszy.
Wszystkie razem
I po kolei
W użytku były także koraliki. Powstała broszka i kolczyki. Onyksy ubrane w różne szklane koraliki. Nie umiem i nie lubię fotografować, a już czarny kolor to.....
 Kolczyki są z obu stron jednakowe
Z koralików powstał też sznur szydełkowo koralikowy w którym główną rolę gra kolor bordowy z dodatkiem czerni i czerwieni plus przezroczyste koraliki na melanżowym kordonku czarno szaro czerwonym. Do kompletu powstaną jeszcze proste kolczyki.
Szydełkiem zrobiłam też zegar jako prezent na rocznicę ślubu. Czarny kolor i szydełko to jest to co kocha piękniejsza część tego małżeństwa. Mam nadzieję, że będzie odmierzał czas  na szczęśliwe dalsze wspólne lata.
Do prezentu dołączyłam karteczkę
Zbliża się Święto Zmarłych. Odwiedziliśmy więc groby w moim rodzinnym Gdańsku, gdzie nadal mieszka mama, siostra i dalsza rodzina. Były potrzebne, więc zrobiłam stroiki.
To tyle powstało w minionym tygodniu. Oczywiście nadal dziergam obrus z elementów i im bardziej zbliża się jego koniec, tym bardziej przeraża mnie blokowanie tego olbrzyma
Z serca dziękuję także w imieniu mojej drugiej połowy za życzenia z okazji rocznicy ślubu. Nie były żadne okrągłe ale staram się je zawsze celebrować podobnie jak imieniny, urodziny itp. Czasami są goście ale najczęściej po prostu siadamy rodziną przy stole przy odświętnym jedzonku i wspólnie miło spędzamy czas.
Dziękuję także za wszystkie inne komentarze. Serdecznie witam kolejną obserwatorkę i zapraszam do rozgoszczenia się u mnie
Życzę wszystkim udanego tygodnia i uciekam do obowiązków, bo jakoś tak w poniedziałki po weekendzie to pracy więcej niż normalnie. Pozdrawiam i do napisania:)

42 komentarze:

  1. Śliczne kolczyki z koralików ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak co tydzień same cuda pokazujesz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace wspaniałe! Szydełkowy zegar wygląda imponująco! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie różnorodne posty zawsze się czyta i ogląda z ogromnym zainteresowaniem :) Czarny kompleciki jest naprawdę piękny i elegancki, zaś sznur ma wspaniałe kolory, akurat na jesień. Zegar to moje marzenie do zrobienia. Już od dawna mam mechanizm i wybrane wzory, tylko jakoś czasu na zrobienie brakuje. Może jak odmalujemy pokój, to nabiorę motywacji. Czarny zegar wygląda interesująco. Ja zamierzam zrobić jednak biały. Super karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudownie i kolorowo.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładki prześliczne a zegar jest rewelacyjny.Wszystkie Twoje prace jak zwykle piękne.Miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. zegar rewelacja,fajnie mieć siostrę co stroiki zrobi,zapewne wiele więcej, frywolitki to majstersztyk,

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudowności, zegar prześliczny!!!Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko Twoje zakładeczki są piękne:)sama posiadam jedną i wcale nie chowam jej do książki ale powiesiłam sobie na pele-mele przed oczami i ciągle podziwiam:)))pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. to do napisania :)
    i pozdrowienia oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko, podziwiałam u Maranty, podziwiam tez tutaj.Prace piękne i inspirujące. Chyba powrócę chociaż na chwilkę do frywolitki.
    Pozdrawiam
    http://domklary.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko piękne i pomysłowe (zegar), ale zakładki zachwyciły mnie najbardziej.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham onyks, sznur koralikowy cudny, ale zegar - to już majstersztyk!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudeńka. Miłego tygodnia Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te frywolitki. Broszka - cudo.
    Zegar - fantastyczny pomysł!
    Radości.

    OdpowiedzUsuń
  16. They are all so beautiful ! Very nice work :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zegar to najpiękniejsze szydełkowe dzieło jakie w życiu widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Janeczko jesteś jak dobra wróżka spełniająca marzenia. Cudny zegar i zakładki. : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje frywolitki i biżuteria Janeczko nie mogą nie spodobać.
    Wyspecjalizowałaś się w tym na maxa. Piękne prace, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze wszystkie prace zachwycają :)
    Moją największą uwagę przykuł oryginalny zegar, piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze pięknie u Ciebie, i frywolitki, i koraliki, i szydełkowy zegar, i kartka i kwiaty na grób! super! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie najbardziej zauroczyły kwiatowe zakładki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I kolejne cudne prace nam Janeczko pokazujesz. Zakładki super, biżuteria śliczna, a już najbardziej spodobał mi się ten zegar, jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakładki rewelacyjne, zresztą wiesz, frywolitki to moja wielka nieodwzajemniona miłość robótkowa. :)A zegar niepowtarzalny. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  25. Janeczko, wszystko co wyszło z Twych pracowitych dłoni, jest przecudne.
    Celebrujcie ile się da, dla takich chwil warto żyć.
    Serdecznie pozdrawiam, pogody życzę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Janeczko! U Ciebie jak zawsze wszystko jest Piękne, Bardzo mi się spodobały Zakładeczki Cudowne i takie delikatne, Prześliczny jest też ten zegar - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne prace :-) Czarny komplet biżuterii doskonały !
    A zegar... zegar - marzenie :-) Piękny prezent.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Janeczko nie mam słów - zegar jest przepiękny!!! Biżuteria wspaniała. Zawsze będę się zachwycała robótkami frywolitkowymi w Twoim wykonaniu, coś pięknego, zakładka od Ciebie też wisi bo szkoda mi używać!!! Pozdrawiam i podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawy pomysł z kwiatuszkami na zakładce ale bardzo mi się podoba wzorek czerwonej zakładki po prawej stronie

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne! koronkowy zegar, coś pięknego, nie wpadłabym na ten pomysł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Różne cudeńka widziałam u Ciebie, Janeczko, ale frywolitkowe zakładki po raz pierwszy, śliczności. Czarny komplet przeuroczy :-)) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne prace ale zegar wymiata:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne prace , najbardziej zaskoczył mnie zegar jest piękny , a karteczka cudo . Pozdrawiam z Biebrzmilskiej Krainy

    OdpowiedzUsuń
  34. Kwiatowo-kolorowe frywolitki spodobały mi się, ale czarno-biały zegar Twojego autorstwa wprost zwalił mnie z nóg... Dobrze, że siedziałam. ;)) Jest piękny.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. U Ciebie Janeczko kolorowo i ciekawie:), tym razem zauroczył mnie zegar, masz oryginalne pomysły:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzisiejszy plebiscyt, zdecydowanie wygrywa zegar. Świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie piękne i różnorodne prace! Każda mnie zachwyciła!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hope you have wonderful holiday, and the tatting is exquisitely done always so beautifully executed. The necklace and clock and flowers so many projects 💟🌸💟

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)