OBSERWATORZY

poniedziałek, 31 października 2016

Coraz bardziej świątecznie

To już niecałe 2 miesiące do świąt. Nic więc dziwnego, że zamówień świątecznych coraz więcej. Cieszę się z nich bardzo, bo teraz jeszcze mogę je spokojnie wykonywać, gdy tymczasem najczęściej spiętrzenie następuje blisko świąt i niestety wtedy czasami muszę odmawiać. Wciąż mam tylko dwie ręce a dom  i rodzinka, chociaż prawie wszyscy dorośli, wymaga poświęcenia jej czasu i uwagi.
Dzisiaj zacznę od bombek ubranych we frywolitki. Bombki na życzenie klientki zielone nietłukące o średnicy 6 cm.
I po kolei
Świąteczne są też anioły. Te są większe niż typowe  wykonywane przez mnie do powieszenia na choinkę. Mają 17-18 cm i zawisną na dużej choince w pewnym kościele. Jeszcze ich dużo więcej będzie. Każdy oczywiście inny
Zrobiłam też drugiego aniołka przytulankę. Miał być podobny do poprzedniego ale trochę inny. Całe szczęście, bo ja mam zawsze kłopot ze zrobieniem drugiego identycznego przedmiotu. Nie korzystam ze schematów i ich nie zapisuję i potem czasami jest problem z odtworzeniem . Szkoda mi na to czasu i wolę za każdym razem wymyślać na nowo. Teraz jednak dosyć gadania a właściwie pisania i pokażę co tym razem stworzyłam.
Gatki oczywiście muszą być
A na koniec coś nieświątecznego, czyli proste kolczyki do sznura koralikowego z poprzedniego posta
I w komplecie
Oprócz tego melduję, że obrus wielkolud skończony i obecnie schnie. Pokażę go za tydzień chociaż podejrzewam, że ciężko go będzie objąć aparatem. Już zaczęłam kolejną serwetę, tym razem owalną. Też będzie spora, ale to maleństwo w porównaniu z tą ostatnią.

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Dzisiaj trochę krócej, ale wiadomo jak to jest przed takim dniem jak Święto Zmarłych. Dużo latania, odwiedziny na cmentarzu a może i goście się trafią. Życzę wszystkim udanego tygodnia i uściski posyłam


35 komentarzy:

  1. Janeczko, bombki mnie urzekły, są przecudne. A reszta też jak zawsze.Pozdrawiam cieplutko, Basia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Janeczko, kolejny tydzień i kolejne cudeńka wyszły spod Twych rąk:) Bombki przepiękne, no i ten anioł - przytulanka taki słodki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki są cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. You are very talented. The large angels may be use to place at top of tree I do this instead of star, or hanging on the tree. Your necklaces are lovely too 💟😄💟

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej świątecznie u Ciebie:) Bombki frywolitkowe na pierwszym miejscu a reszta także prześliczna.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bombki slicznie się prezentują, a uśmiechnięty anioł przyniesie radości na cały tydzień...

    pozdrowienia zostawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Z racji, że nie umiem frywolitkować, moje serce wzdycha do bombek. Piękności. Z niecierpliwością czekam na serwetę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. bombki mnie urzekły,ta zieleń z białym ,super,aniołki jak zwykle cudowne,

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne bombki, cudne wzory. Anioły śliczne, a przytulanka urocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Cię nieustannie podziwiam,za taką ilośc wszelkich prac:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co podziwiać pierwsze, bo każda praca jest prześliczna:) I bombki i anioły...ach...podziwiam za pomysłowość i ilość wykonanych prac:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej wpadły mi w oko frywolitkowe bombki - rewelacyjne, ale i Aniołki maja swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Janeczko, ja Cię podziwiam zawsze za tą ilośc hurtową jaką potrafisz zrobić, kiedy Ty na to znajdujesz czas? :) A jak jeszcze czytam, że nie korzystasz ze schematów, tylko wymyślasz sama, to normalnie kłaniam sie w pas! Ja bez schematu ani rusz, musze go mieć koniecznie i to jeszcze graficzny :) Jesteś niesamowita, brak mi słów. Aniołki z dzisiejszego posta prześliczne (majteczki jak nic wywołują uśmiech na twarzy), a te bombeczki frywolitkowe są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie, takie cuda to tylko tutaj - bombki, aniołki, biżuteria - oka oderwać nie można! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace ale frywolitki wymiatają:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombki są najlepsze choć podziwiam wszystkie inne prace również :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bombeczki i anioły przecudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  18. Janeczko! U Ciebie Jak zawsze Dużo i Pięknie, Wszystko jest prześliczne,Bombki Zachwycają A Aniołki zauroczyły mnie - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniołek przytulanka w gatkach jest fantastyczny :-) Jak to aniołek ! Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne frywolitkowe bombki! Aniołki też wszystkie, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne prace Janeczko; aniołek fikuśny;
    masz rację ... 2 miesiące minie szybciutko
    buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudne te Twoje rękoczyny. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Janeczko! Zawsze powtarzam,że kocham bombki przez Ciebie robione,tym razem równie piękne.Ale dzisiaj szczególnie zachwyciły mnie aniołki zawieszki.Cóż za perfekcja w wykonaniu.Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dużo świątecznych cudeniek już zrobiłaś Janeczko. Takie bombeczki, to rozumiem, błyszczą się i biel frywolitki pozwoli na dobrą widoczność w zieleni choinki. Aniołek przytulanka- rewelacja, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świątecznie się zrobiło :-) piękne bombki i cudne aniołki, śliczne prace, podziwiam za cierpliwość:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle podziwiam Twa pracowitość i różnorodność, potrafisz chyba wszystko! Przytulam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne prace! Bombki i aniołki na choinkę cudne, ale serducho skradł mi aniołek do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)