OBSERWATORZY

poniedziałek, 9 lutego 2015

W roli głównej frywolitkowy wianek komunijny

Sporo czasu upłynęło od czasu, gdy powstał poprzedni wianek na Komunię, więc teraz z przyjemnością zabrałam się za realizację obecnego komunijnego zamówienia. Oczywiście znowu trochę go zmieniłam i zastosowałam inne rozwiązania. Mam nadzieję, że wianek spełni oczekiwania zamawiającej i spodoba się dziewczynce, która go ubierze.
Do kompletu do wianka miałam wykonać też dwie spinki z frywolitkowymi kwiatkami takimi jak we wianku.
Miniony tydzień to nie tylko wianek ale także frywolitkowa kolia. Powstała chyba z tęsknoty za wiosną, bo te kolory z wiosną mi się kojarzą.
Wiosenne przygotowania potwierdzają także moje zakupy.
To nie jedyne frywolitki wykonane w ubiegłym tygodniu. Na razie nie mogę jednak wszystkiego pokazać, bo osoba dla której prezenty są przeznaczone zagląda tu regularnie i od razu zgadłaby że to dla niej.
Z tego co zrobiłam jeszcze koralikowa bransoletka.
I to wszystko co dzisiaj mam do pokazania. Następny poniedziałkowy post będzie bardziej bogaty, bo oprócz prac, których na razie nie mogę pokazać, będą następne śmieszne czapki. Planów i zamówień mam sporo, ale zobaczymy jak będzie z ich realizacją bo u nas trwają ferie, więc czas jakby jeszcze się skurczył.
Bardzo dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Zawsze bardzo mnie cieszą. Chwilami nie chce mi się wierzyć, że otrzymałam ich ponad 17000. Tyle dobrych słów, życzliwości. Dziękuję.

Autorką komentarza nr 17000 okazała się Akrimeks. Oczywiście możesz liczyć na prezent ode mnie ale proszę o wyrozumiałość, bo trochę to potrwa.
gosmar widzisz, czas rzeczywiście mija szybciutko, bo u mnie już nie tylko wielkanocnie ale także komunijnie
Alis pączki będą obowiązkowo, więc zdjęcie zrobię

Miłego i bardzo udanego tygodnia życzę i dobre myśli Wam posyłam.




42 komentarze:

  1. Janeczko, czy Ty czasami odpoczywasz?
    Te Twoje frywolitkowe piękności nieustannie mnie zachwycają i na pewno przypadną do gustu "komunistce".
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianuszek fantastyczny. Och muszę się i ja zmierzyć z tym tematem. Doba za krótka zdecydowanie ;)
    Pozdrawiam cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny ten wianuszek - delikatny, romantyczny, dziewczęcy...
    w ogóle podoba mi się wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko majowo u Ciebie się zrobiło:) Frywolitki niezmiennie rzucają mnie na kolana.Nie wiem czy mozna coś jeszcze sliczniej zrobić.Pozdrawiam cieplutko, chociaż lutowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne te Twoje frywolitki!
    Od samego patrzenia na tą wiosenną robi radośniej...zwłascza,że za oknem zima na całego:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianek śliczny, kolia rewelacyjna frywolitki są przepiękne w Twoim wykonaniu a na dobre słowa zasługujesz jak nikt inny.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne Twoje frywolitkowanie, zachwycam się nieustannie. Arcydzieła wykonałaś. Wianuszek i spineczki, trudno oczy oderwać. Przypomniałaś mi o rozpoczęciu wiosennych przygotowań ogrodowych i doniczkowych piękności. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć kocham zimę i to co obecnie dzieje się za oknem,przynajmniej u mnie,miło jest też popatrzeć na coś tak tęczowego,ale mimo wszystko ........... zimo trwaj taka jak jesteś teraz śniegowa,z zaspami,z zamieciami,nio brakuje ciut większego mroziku!!!!!
    Wianuszek choć na komunię,piękny jest, pasuje bardziej kolorkiem do mojej zimy hihi
    Pozdrawiam zimowo :) Czarownica.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Twoje frywolitki, czy to w kolorach wiosny czy w czystej bieli! Piękne są! A u mnie z wiosennych zakupów tylko hiacynty cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny wnianuszek.Miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny wianuszek :-)
    ale kolorowa "kolia" - zjawiskowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się bardzo bo Julcia we wrześniu idzie już do szkoły i komunia zbliża się powoli, co oznacza, że i ja będę zamawiać u Ciebie taki cudny wianuszek. Kolia w cudownych kolorach i faktycznie przybliża wiosenny klimat. Miłego tygodnia Janeczko. Ściskam mocno całą rodzinkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Janeczko, wianuszek cudny i jak najbardziej spełnia oczekiwania zamawiającej, a nosząca go dziewczynka z pewnością będzie zachwycona!!! Ja jestem:)
    Pozdrawiam gorąco,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. wow zdążyłam w pierwszej w pierwszej 20 tce z komentarzem
    Twoje pączki zapewne będą pyszne , bo że perfekcyjne to już wiadomo ;-)
    ja w tym roku nie piekę z kilku powodów no i czasem muszę dać zarobić okolicznym cukiernikom ;-)
    miłego i owocnego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj czekałam na wianeczki, jest prześliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż żałuję, ż Cię nie znałam gdy moje dzieci szły do komunii. Taki wianek to marzenie :)
    Szkoda, że do ślubu nie robi sie wianka - wiedziałabym u kogo zamówić :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wianek. Też musze juz zaczać wianek dla wnusi. kolia urocza , faktycznie wiosenna i piękna bransoloetka. Z jednej strony chiałoby się zatrzymać czas bo szybko leci ale z drugiej strony tęskno mi do ciepełka , do wiosny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. wianek urzekający...
    sporo nasion kupiłaś, oby pięknie wyrosły....

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie dziś mam na sobie Janeczko frywolitkowy komplet od Ciebie, pamiętasz- brązy z musztardowymi koralikami? piękny!
    A te komunijne cudeńka są fantastyczne! Jak zresztą wszystkie Twoje wyroby!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny, po prostu cudny wianek:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wianuszek jest cudowny żałuję ze moja córka już duża i po komunii. Kolia piękna i wiosenna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny wianek!!!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny wianek :-)
    Kolia cudna - przepiękne kolory :-) Ja również nie mogę doczekać się wiosny...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje frywolitki są cudne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a tu wiosennie się zrobiło...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki śliczny ten wianuszek - szkoda że nie mam córki... ;)
    jeszcze raz chciałabym wyrazić mój zachwyt z racji tego 17000 komentarza i oczywiście cierpliwie będę czekać na coś pięknego od Ciebie - bo na to co robisz warto czekać, o czym już się przekonałam z torebką :)
    pozdrawiam cieplutko z zasypanej śniegiem wioski :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdyby nie Twój post to nawet bym nie zauważyła, że dziś poniedziałek :) Same cudowności pokazałaś, wszystkie robótki takie, że och i ach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne te twoje frywolitki. Nawet nie podchodzę do tego tematu, więc się u Ciebie nazachwycam...

    OdpowiedzUsuń
  29. jaki cudny ten wianek,przypomniałam sobie że miałyśmy sie zamienić na kwiatki,juz piszę do ciebie meila

    OdpowiedzUsuń
  30. U Ciebie zawsze jest bogato Janeczko! Bogato w piękności stworzone rękami i sercem! Liczę na spotkanie w czerwcu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje wianki frywolitkowe są przepiękne:))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne.......zapieraja dech w piersi Janeczko te Twoje frywolitki:)Kolorowa najbardziej chyba.Masz talent dziewczyno:)Wianek i spinki napewno przypadna komunistce:)O widze ze juz sezon ogrodkowy zaczelas:)Ja poki co dopiero planuje z mama co i gdzie posadzimy no i w tym roku chyba sie skusze na jakies niebieskosci w otoczeniu moze wiecej Niezapominajek?Szafirkow?Sama nie wiem zobaczymy.Janeczko juz niedlugo Tlusty Czwartek wiec tym bardziej bede o Tobie pamietac piekac paczki z Twego przepisu.Co roku wychodza obledne:)mniam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekne rzeczy robisz Janeczko, twoje wyroby sa naprawde niesamowite, jestes bardzo zdolna i pracowita, gratuluje talentu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny wianek :) na pewno nowa właścicielka będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Misterna, przepiękna praca, ten wianek! Wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne te Twoje frywolitki :) i faktycznie, jakoś tak wiosenniej się zrobiło :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale cudny ten komunijny wianek!

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne, nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  39. Przeglądam, przeglądam i widzę , że wiele fantazji w Twoich pracochłonnych cudeńkach. Są urocze. Podziwiam : )

    OdpowiedzUsuń
  40. Pracowita mróweczko, czy Tobie zdarza się spać? Mnie się zdaje, że zawsze pracujesz. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne są Twoje frywolitki . Wianuszek rewelacyjny. Często zaglądam ale nie zawsze zostawiam ślad. Pozdrawiam Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne rzeczy jak zwykle. Frywolitki miłe bardzo dla oka, lecz wymagające dużo pracy. Cóż zrobić? Sztuka wymaga poświęceń. Pozdrawiam Janeczko:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)