OBSERWATORZY

środa, 23 kwietnia 2014

Muszę podziękować...

Całej mojej kochanej blogowej rodzinie (i nie tylko) za ogrom życzeń świątecznych przybyłych do mnie różnymi drogami a przede wszystkim za życzliwość i pamięć. Zdjęć moich robótek dzisiaj nie będzie, bo powstało ich niewiele. Święta minęły leniwie w rodzinnej atmosferze. Jak dla mnie trochę nudnawo, bo ja lubię gości i jak coś się dzieje. Za to pokażę co otrzymałam przed i po świętach. Wszystkim dziękuję z głębi serca.
A teraz po kolei
Ludwiko dziękuję za wszystko a w świeczuszkach barankowych wszyscy się zakochali i pozostaną u nas jako ozdoby bo szkoda je użyć zgodnie z przeznaczeniem.
Beatko jestem zachwycona Twoją przesyłką. Ręce się wyrywają żeby coś stworzyć z otrzymanych przydasi. Dziękuję.
Dziękuję także Dorocie, która zawsze o mnie pamięta a tym razem do kartki dołączyła świąteczne serwetki. Brysia już chciała z nich robić karteczki, ale muszą poczekać do następnych świąt
Dziękuję Bożence i Kasi
Dziękuję Eluni i Basi
Dziękuję Ewelinie. Ewelinko sadzonki malin chyba się przyjęły bo wyglądają jakby zawsze u nas rosły. 
Dziękuję Beacie, Marii, Eli, Beacie i Joannie
Dziękuję Alicji, Ani i Teni
Dziękuję Kasi z Elblaga
Dziękuję Mari za prezenty wymiankowe
Dziękuję Ani. Także w imieniu Brysi, której sprawiłaś dużo radości swoim prezentem.
Dziękuję mistrzyni kuchni Agnieszce. Twój baranek cieszy oko i pachnie.
Dziękuję Alutce, Beacie, Elis i Bożenie
Dziękuję Monice, Dasi, Ani i Violi
Dziękuję Ewie, Eli, Edycie i Kasi
Dziękuję Joannie, Danieli, Basi i Eli
Uff, mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. Starałam sie na bieżąco robić zdjęcia a to nie było łatwe w trakcie przygotowań przedświątecznych.  Naprawdę brak mi słów aby wszystkim z serca podziękować. Dziękuję także za zwyczajne odwiedziny na moim blogu i oczywiście  za komentarze. Obserwatorów znowu ubyło. Trochę mnie to zastanawia.
Etoile  tak, te karteczki, tak zresztą jak większość wysłanych z okazji Wielkanocy są zrobione z serwetek
Aga bliźniak bliźniaka wyczuje na odległość ale tak na poważnie to sama o tym napisałaś gdy brałaś udział w konkursie. Majowy bliźniak jesteś czy czerwcowy??
Anna Maranta jak już wspominałam u Ciebie, to dla mnie duże wyróżnienie,gdy czasami mogę zastąpić takiego mistrza frywolitki jak Ty.
3nereida o Twoich urodzinach dowiedziałam się u maranciaków a ponieważ zobaczyłam że są takie okrągłe, więc postanowiłam zrobić Ci niespodziankę.
  
I to tyle na dzisiaj. Jakoś trudno mi się dobrze zorganizować po  świętach  a pracy wydaję się więcej niż przed. Z nowym postem pojawię się pewnie w poniedziałek. Obecnie kończę kolejne frywolitkowe zamówienie komunijne i duże nowe wyzwanie przede mną. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz za wszystko dziękuję:)


26 komentarzy:

  1. "Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie" zdaje się rzec więc Janeczko nie dziw się ,że tyle serdeczności do Ciebie spływa! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nuta ma rację, też wychodzę z tego założenia. Listonosz to chyba przed świętami jest już świadomy biegania do Ciebie hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. oj pięknie prezentowo u Ciebie:) nie ,ma to jak otrzymane podarunki prosto z serca
    :) waw zapamiętalaś - no ja czerwcowy bliźniak i moja córa też:) a mój mąż się śmieje, że przez to ma dwa razy więcej siwych włosów:):):) pozdrawiam i czekam na Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo i mam nadzieję, że owocków bedzie mnogo. Janeczko piękne prezenty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nikt w blogowym świecie ,nie cieszy się taką ciepłą sympatią jak Ty Janeczko!!!Oby nigdy Cię nie zabrakło,jesteś jak słoneczko w którego promykach się ogrzewamy.Serdeczności dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. to że dostałaś tyle cudnych karteczek to chyba znak ,ze masz rzeszę wiernych fanów . Najważniejsze ,że są nie ważne ile .... Poza tym ponad 1000 to naprawdę sporo i gratuluję Ci

    OdpowiedzUsuń
  7. Janeczko ja też muszę podziękować za pamięć i za kartkę i za piękne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobro zawsze powraca:). Dobrze, że odpoczęłaś przez Święta:). Teraz z nowymi siłami zabierzesz się do pracy i zachwycisz nas czymś pięknym:). Pozdrawiam ciepło i słonecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dziękuję Tobie kochana Janeczko za śliczną karteczkę i życzenia. A za swoje zapominanie ja nie w piersi bić się powinnam, a po głowie.

    OdpowiedzUsuń
  10. O moja droga, ale tego nadostawałaś, tylko pozazdrościć :) Cudne karteczki i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. huk przesyłek! ,ależ to miłe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zostałaś obdarowana, że ho ho :) Gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wonderful gifts and beautiful cards just beautiful, I pinned the lamb made with q-tips and such a good idea. I wonder what is in the little baked lamb looks delicious too!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczności Janeczko u ciebie jak zawsze tyle wspaniałych prezentów i kartek - dziękuję ci za śliczną kartę z życzeniami oraz za to że ci się te skromności wymiankowe podobają buziaki ślę Marii
    a cieszęsię że wypoczęłąś papappa

    OdpowiedzUsuń
  15. Janeczko podobno dobro wraca, Ty jesteś tego przykładem, że tak jest na pewno. Wysyłasz z różnych okazji tyle kartek, że powinnaś mieć już zniżkę na poczcie! Kochana zasługujesz na te wszystkie kartki i po tysiąckroć więcej. Mam nadzieję, że jesteś szczęśliwa bo masz poza swoją ukochaną rodzinką nas blogowych podglądaczy, którzy też się ciut do rodzinki wpraszają :) Wszystkiego dobrego Kasia (z Elbląga)

    OdpowiedzUsuń
  16. I nic nie dziwi, że tyle cudnych rzeczy dostałaś Janeczko, bo cudowny z Ciebie człowiek więc to tylko taki maleńki dowód na potwierdzenie tego faktu.

    Buziaki przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. kartek jak na poczcie:) pozdrawia Janeczko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Janeczko, bardzo dziękuję za prześliczną karteczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie dziekuje za slowa uznania.Wspaniale prezenciki dostalas..jestes naprawde lubiana i bardzo znana w tej spolecznosci.zycze Ci wielu wyzwan, sukcesow i pomyslow na wciaz nowe prace.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo miło jest otrzymywać takie kartki a Ty otrzymałaś ich ogromną ilość. Jakie to musi być miłe ... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Janeczko, ja też bardzo dziękuję za przepiękną karteczkę i życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznościami Cię kochana Janeczko obdarowano !
    Dobroć powraca ... Ty, ze swoim serdecznym serduszkiem i złotymi rączkami w pełni zasługujesz na tak ogromną ilość życzeń !
    Janeczko, nawet nie wiesz, jak ja się cieszę, że przydasie, które Tobie posłałam wywołały tyle radości ! Serducho me się raduje !!!
    Dziękuję Tobie, jeszcze raz DZIĘKUJĘ za moje upominki ... za przecudne kwiatuszki, za piękny kpl biżuterii i za wiedźmę ... powaliła mnie ona na kolana !
    Serdeczności kochana ślę :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczności dostałaś! A w barankach, tzn. barankowych swieczusiach zakochałam się bez pamięci!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)