OBSERWATORZY

poniedziałek, 6 marca 2023

Po urodzinach mojej wnuczusi.

Dużo przygotowań i starań a nadeszło oczekiwane popołudnie i wszystko minęło bardzo szybko. Było miło i radośnie, ale wiadomo, że co miłe szybko się kończy. Helenka po raz pierwszy spróbowała tortu a z proponowanych przedmiotów wybrała różaniec. Motywem przewodnim tych urodzinek była Myszka Minnie.
To teraz pokażę co przygotowałam na roczek mojej kochanej wnuczki.
Zacznę od kartki urodzinowej w kształcie pudełka. Właściwy prezent znajdował się w pudełku pod tortem
Zrobiłam dla solenizantki w prezencie sukieneczkę z włóczki Calico od Lana Gatto. Sukienka została zważona jeszcze przed przyszyciem perełek ważyła 300 g. Oprócz wymienionej włóczki dodałam też motek cekinowej włóczki Paillettes. Całość wykonana na drutach nr 4 całkowicie według mojego pomysłu. Zdjęcia "na ludziu" pokażę, jeżeli synowa przyśle mi zdjęcia
To jeszcze wykonana przeze mnie kartka od jednej z zaproszonych na tą uroczystość cioć.
Poproszono mnie żebym na ten roczek upiekła Helence tort. Tort był szpinakowy z kremem waniliowo truskawkowym. Oprócz tortu upiekłam jeszcze rurki z kremem i sernik bez sera. Nie umiałam wybrać jednego zdjęcia, które były robione na szybko telefonem.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Pracy mi nie brakuje, ale na razie w mojej parafii zaczęły się Rekolekcje Wielkopostne , więc trzeba zwolnić i innym sprawom poświęcić czas. Udanego tygodnia życzę i do napisania.

9 komentarzy:

  1. Sukieneczka cudowna,Tort napewno przepyszny dla tych co uwielbiają słodkości. Z czego robione są te róże na torcie prezentowym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana babcia.Sukienka jak dla księżniczki, tort jak u wykształconego cukiernika a box to dzieło sztuki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko, jesteś najwspanialszą z Babć, a Helenka wybrała to, co najlepsze, niech Matka Boża będzie zawsze przy niej. Sukieneczka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka babcia to skarb! Przepiękne podarki. Wnusi życzę mnóstwo Bożego błogosławieństwa i pięknego życia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty.Pudełeczko będzie piękną pamiątką a sukieneczka jak dla małej królewny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Your blog really inspiring and enlightening. Don't stop!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, ale extra urodzinowe dekoracje :-) a tort najwspanialszy Janeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka kreatywna babcia to skarb :) Wszystkiego najlepszego dla Helenki :) moja chrześnica miała też akurat roczek 6 marca :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tort wygląda obłędnie. Pięknie przygotowałaś się na wnuczki urodziny :) Karteczka-box jest słodka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)