OBSERWATORZY

poniedziałek, 27 lutego 2023

Sweterek dla synowej i prace komunijne.

Sweterek zrobiłam dla synowej. Miał być prezentem na roczek jej córeczki a mojej wnusi Helenki. Wiadomo, że matka najwięcej wysiłku wkłada w wychowanie dziecka i ja chciałam pokazać tym prezentem że to widzę i doceniam. Zdarzyło się tak, że w minionym tygodniu, starszy syn odwiedził nas z rodziną  więc sweterek podarowałam wcześniej. Była to też okazja na sprawdzenie czy pasuje, bo przecież był robiony na odległość. Synowa zadowolona. Zrobiła i przesłała mi zdjęcia, więc mogę go pokazać wcześniej niż planowałam.

Sweter zrobiony jest z 4,5 motka włóczki Carina od Langa na drutach nr 5.

Następna praca to zaproszenia komunijne. Prace papierkowe to niekoniecznie to co kocham, ale jakoś dałam radę.
I pamiątka komunijna w kształcie książki.
To tyle zdjęć dzisiaj. Za tydzień będzie dużo więcej do pokazania, bo Helenka roczek kończy 1 marca a 4 marca będziemy świętować i będę mogła już pokazać wszystko co przygotowałam.
Bardzo dziękuję za  wszystkie odwiedziny i komentarze.

mp  naszyjnik z poprzedniego posta to tzw. sznur turecki. Wykonanie jest pokazane nawet na youtube. Zamieściłabym link, ale niestety następstwem byłby usunięcie tego posta przez blogger. Miałam już taki przypadek
BasiaW  bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci radość

Trochę mnie ostatnio grypa rozłożyła, ale już jest lepiej. Wszystkim więc zdrowia i uśmiechu życzę i pozdrowionka przesyłam.

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za informację, poszukam po nazwie :) Pięknie wygląda Twoja synowa w nowym sweterku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka babcia i teściowa to skarb.Sweterek pierwsza klasa A Twoje papierowe prace zawsze perfekcyjne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w lutym przechodziliśmy grypę - okropieństwo. Dlatego zdrowia życzę w pierwszym punkcie. A dopiero w drugim wychwalam prace :) Sweterek super! A i prace papierkowe robią wrażenie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek piękny, a Synowa ma cudowną figurę, więc całość rewelacyjna.
    Zdrówka Janeczko życzę, świętujcie wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek bardzo mi się podoba - ma świetne kolory i wzór. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek bomba, pasuje do bombowej synowej jak ulał :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)