OBSERWATORZY

poniedziałek, 5 października 2020

Już trochę świątecznie.

 W tym roku dosyć późno bo dopiero w październiku, rozpoczynam swoje prace bożonarodzeniowe. Tym razem zaczynam od zamówienia na znane chyba od wielu lat grzybki szydełkowe. 

Oprócz grzybków w minionym tygodniu powstał także szal na drutach z włóczki Diva. Wykorzystałam 2 motki po 100g. Użyłam drutów nr4. Szal bez naciągania miał wymiary 140x35cm. Zdjęcia przekłamane, bo nijak nie udało mi się oddać właściwego koloru czyli pięknej mocnej czerni.
Stworzyłam też mały upominek, czyli bukiecik z róż z krepiny w drewnianym pudełeczku.
I jeszcze jeden upominek czyli broszka kamea z masy perłowej ubrana w szklane koraliki.
No i potrzebne były także kartki.
I to tyle dzisiaj. Jest chyba trochę krócej niż zwykle, ale tyle na dzień dzisiejszy mam do pokazania. W trakcie pracy, a właściwie na ukończeniu jest chusta "strzałka", ale to już na następny raz.

Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Pogoda nas nie rozpieszcza, ale przecież to jesień, więc wiadomo, że będzie deszczowo, zimno i mgliście. Nie przepadam za tą porą roku, ale mimo wszystko życzę udanego tygodnia i do napisania.

22 komentarze:

  1. muchomorki!!! jak ja je lubię :) cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muchomorki są rozkoszne! I bardzo mi się broszka spodobała.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko cudne, ale grzybki to gwiazda nr jeden. Są przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko piękne prace pokazałaś! Ślicznie robisz, ale dziś rozkochałam się w Twoich muchomorach! Cudowne maluchy na choinkę. Kocham muchomory więc to one przykuły moją uwagę :))). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzybki zawsze urocze, szał elegancki pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś pracowita i wszechstronna. Każda praca zachwyca. To niesamowite ile potrafisz zrobić. Podziwiam - szczególnie grzybki i kamee.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowicie pracowita i utalentowana, wszytko prześliczne. Grzybki mnie zachwyciły, są prawdziwie czarujące. Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzybki fantastyczny,szal przepiękny. To prawda, że czerń trudno uchwycić. Piękne prace z bardzo różnorodnych dziedzin.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace Janeczko, masz kochana sporo talentów.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace! Grzybki przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczności nam tu dzisiaj Janeczko pokazujesz. Każda rzecz zachwyca. Grzybki są ekstra, Szal jest piękny, a mnie dziś zachwyciło to pudełko z różami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace Janeczko. Muchomorki są cudne. Broszka ubrana w szklane koraliki wygląda niesamowicie. Sama zaczęłam się bawić koralikami, ale tego jeszcze nie umiem :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, broszka kamea pierwsza klasa. Chociaż wszystko pierwsza klasa, hehe Uściski serdeczne Janeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne prace:))grzybki urzekają:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle, Janeczko, cudnie u Ciebie!!! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne jak zawsze wszystkie prace

    OdpowiedzUsuń
  17. Już dawno mnie nie było w sferze blogowej, ale ty mi zawsze imponujesz mnogością i starannością prac. Muchomorki przeurocze, szal prześliczny (szkoda, że nie umiem robić na drutach). Kartki zachwycają. Jesteś kobietą o wielu talentach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace a grzybki jak zawsze ekstra. Z jakiej niteczki powstają?

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wysyp grzybków i szal uroczy - pudełeczko wspaniałe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)