OBSERWATORZY

poniedziałek, 25 maja 2020

Breloczki szydełkowe i kolejny sweter na drutach.

Pracowity to był tydzień a ten zaczynający się dzisiaj będzie jeszcze  bardziej zajęty. Powstały wspomniane w tytule breloczki, oprócz tego skończyłam sweter dla siostry, sweter dla mnie też już na ukończeniu i jeszcze zrobiłam kilka zakładek, które pokażę w następnym poście, bo nie zdążyłam zrobić im zdjęć.
Tak więc najpierw breloczki na zamówienie. Wykorzystałam resztki bawełny, kordonek nowosolski i częściowo resztki akrylu. Robiłam je przeważnie na podstawie zdjęć, bo na korzystanie z gotowych  schematów szkoda mi czasu, gdy sama zrobię to szybciej, chociaz przeważnie trochę inaczej.
No i sweter dla mojej siostry. Zdjęcia są jakie są. Mam nadzieję, że może za tydzień uda mi się zrobić zdjęcia na ludziu, bo moja siostra planuje przyjechać do mnie na urodziny i odebrać sweter. Sweter wykonany jest z włóczki Langa Italian Tweed o składzie wełna, jedwab i poliamid. Taka zgrzebność to nie moja bajka, ale mam nadzieję że siostra będzie zadowolona. Miałam do końca wykorzystać  zakupione 0,5 kg włóczki, więc robiłam raglanem z góry. Lubię tak robić, bo nie cierpię zszywania.
Na drutach 4,5 zrobiłam go w 4 dni. Jedyna ozdobą są warkoczyki.  Ech te moje znowu nieudane zdjęcia. Wcale nie oddają rzeczywistości.
I to tyle o moich pracach na dzisiaj. Bardzo dziekuje za wszystkie odwiedziny i komentarze.

Natalia F  Zacisze Lenki  Przepis na pieczone pączki z twarogiem jest tu https://www.przyslijprzepis.pl/przepis/serowe-paczki-z-piekarnika-5
Lawenda  Dziękuję za życzenia.  Nie spóźniłaś się bo urodziny są 28 maja

Udanego tygodnia wszystkim życzę. Nie mogę się doczekać ciepła. Wszystko w ogrodzie słabo wschodzi i rośnie, bo ciągle mokro i zimno. Pozdrawiam serdecznie.

 To już ostatni raz przypominam o mojej rozdawajce  Zapraszam. Można zapisywać się do końca maja.

23 komentarze:

  1. jak zawsze nowe pomysłowe prace, pełno inspiracji u Ciebie Janeczko :D. Spokojnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet na takich zdjęciach widać, że sweterek ładny i ciekawy wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Breloczki rewelacja, jakie super kształty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne breloczki i sweterek. Żółw i misie są tak urocze, że aż buzia sama się do nich uśmiecha.

    POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle piekne prace,podziwiam cierpliwość przy wykonywaniu breloczków-są poprostu urocze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie breloczki są zachwycające, ale moje serce skradł przede wszystkim żółwik.:)Jest na niego jakiś kurs, czy sama wymyśliłaś, jak go zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiać, że sweter jest ładny, przyjemny w dotyku. :) Breloczki mnie zachwyciły, są rewelacyjne. Jesteś niesamowicie pomysłowa, pracowita i utalentowana. Pozdrawiam cieplutko, pięknego dnia Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się breloczki - podziwiam cierpliwość w ich wykonywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Breloczki cudowne a swetera zazdraszczm.

    OdpowiedzUsuń
  10. Breloczki są genialne, no cudeńka! Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Breloczki są Janeczko śliczne, zwłaszcza żółwik :)). Mam w domu od ponad 20 lat żółwia lądowego i uwielbiam te zwierzaki :)). Piękny sweter!! Ja też czekam na ciepło, zdecydowanie za zimny ten maj :(. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweter uroczy, ale breloczki są relacyjne!!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Breloczki są super, przeurocze. Pozdrawiam Cię serdecznie Janeczko :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ucieszne breloczki, żółwik, misiaki … wszystkie urocze.
    Sweterek robiony od góry i bezszwowy, toż to magia, nie może być inaczej, będzie się podobał, mój kolor.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne prace-w tym czasie pandemii nie wysyłam kartek ,ale chcę ci życzyć wszystkiego co najlepsze z okazji twoich urodzin STO LAT !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Żyj nam 100 lat Janeczko w zdrowiu i szczęśliwości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko prześliczne Janeczko, a najbardziej podobają mi się breloczki miśki. Dziękuję za link do przepisu. Janeczko z okazji zbliżających się urodzin życzę dużo zdrówka, radości i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego Najlepszego w dniu urodzin, zdrowia i 100 lat.

    OdpowiedzUsuń
  19. Janeczko ale natworzyłaś breloczków, a sweterki twoje podziwiam i prosze o te druty z turbo doładowaniem

    OdpowiedzUsuń
  20. Najserdeczniejsze 100 szczęśliwych lat Janeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś niesamowitą kobietą o wielu talentach potrafisz wprawić w kompleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale wysyp prac! Breloczki rewelacyjne! Takie malutkie misie dziergasz w całości czy doszywasz im kończyny? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)