OBSERWATORZY

poniedziałek, 1 czerwca 2020

Znowu sweter na drutach, zakładki i wyniki rozdawajki.

Od jakiegoś czasu co tydzień w poście na moim blogu pojawia się nowa robótka na drutach. I dzisiaj nie będzie inaczej. Tym razem To sweter dla mnie. Znowu czegoś nowego się nauczyłam , bo to sweter robiony od góry raglanem, ale oczka nabierane z wcześniej wykonanej pliski, która potem jest robiona do dołu razem z resztą swetra. Włóczka to połączenie Kamilki i moheru Elian elegance. Sweter waży 500 g i jest koloru miętowego wykonany na drutach nr 5. Zdjęcia są sporo rozjaśnione.
Będąc w temacie swetrów to jeszcze zdjęcie tego z poprzedniego posta na mojej siostrze. Jeszcze bez guzików, zdjęcie na szybko, ale jest zadowolona.
Oprócz swetra dla siebie wykonałam zakładki do książek na szydełku na zamówienie. Są zrobione z resztek włóczek i kordonków, w tym głównie kordonka nowosolskiego nr 12 na szydełku 2,3. Zdjęcia znowu nieudane, bo robione w wielkim pośpiechu aby zdążyć wysłać paczkę przed zamknięciem poczty.
Tyle o moich tygodniowych wytworkach. Mam jeszcze jedną rzecz wykonaną, ale to prezent na dzisiejszy dzień dziecka zamówiony przez moją koleżankę, więc nie pokażę aby nie psuć niespodzianki.

Teraz bardzo, bardzo pragnę podziękować za wszystkie życzenia urodzinowe przysłane różnymi drogami, bo pisane w komentarzach, mailach, na Fb , w SMS-ach i telefonach. Dziękuję z całego serca.
No to teraz muszę szczególnie podziękować i pochwalić się prezentami urodzinowymi od koleżanek blogowych.
Pierwszy  dostałam od Lidzi, którą pewnie zna większość z Was, z kreatywności i ogromnego serca. Jesteś naprawdę kochana. Brak mi słów aby podziękować, ale na razie tylko tyle. Po prostu ogromne podziękowanie za pamieć i serce włożone w wykonanie prezentów. Zobaczcie co dostałam.
A drugi prezent jest od Lucynki, którą poznałam przez internet , ale znamy się i lubimy także w realu od kilku dobrych lat. To właśnie ona namówiła mnie na założenie tego bloga. Lucynko, bardzo, bardzo jeszcze raz dziękuję. Dobrze wiesz czym sprawić mi radość.
Urodziny się więc odbyły, kolejny rok przybył i było między innymi tak.
Tyle o moich urodzinach. Czas coś napisać o urodzinach "Janeczkowa". Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w mojej rozdawajce. Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądali przez te wszystkie lata. Z losowaniem nie było kłopotu, bo osób chętnych nie było wiele. Kiedyś chętnych było ponad 200 osób, ale czasy dużej popularności bloga minęły. Miałam ochotę dzisiaj trochę powspominać, ale ten post jest i tak już bardzo długi, więc może innym razem, jeżeli to Was zainteresuje. Tymczasem podaję wyniki losowania rozdawajki.
Chusta poleci do Basi, biżuteria do Mirki i tylko poproszę o adres na mojego maila od "Zacisze Lenki"bo Twojego adresu nie posiadam.  Wylosowane osoby bardzo proszę o cierpliwość, bo prezenty na pewno otrzymacie, tylko trochę czasu musi upłynąć abym dała radę je dla Was wykonać.

Tyle dzisiaj. Jeszcze raz za wszystko bardzo dziękuję i życząc udanego tygodnia pozdrawiam serdecznie .

21 komentarzy:

  1. Piękna mięta i sweterek. Gratulacje dla Dziewczyn, którym się poszczęśiło w losowaniu. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w zakładkach do książek.Nie widziałam jeszcze tak pięknych :) Aha i z lekką (ale zdrową :P) zazdrością gratuję wygranym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od końca, czyli od gratulacji dla osób wygranych, szczęściary :) Cieszę się bardzo, że upominek doszedł. Jeszcze raz wszystkiego dobrego Ci życzę Janeczko. A co do Twoich prac, to ja wciąż nie wiem, kiedy Ty masz na to wszystko czas? Kompletnie nie rozumiem opisu, bo na robieniu na drutach się nie znam, ale sweterek dla Ciebie jest śliczny, naprawdę ładny wzór. A zakładkami się zachwyciłam. CO jedna to fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry. Komentarz pod rozdawajką napisałam, ale w kolejce się nie ustawiłam, bo mam już piękną rzecz od Ciebie za złapanie licznika.
    A co do ilości, dla mnie zawsze bardziej liczyła się jakość. Życzę następnych stu lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sploty Twojego sweterka są rewelacyjne. Z zakładkach się zakochałam, są niesamowicie wesołe. I gratuluję wylosowanym szczęściarom :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom, które wygrały! :)

    Sweterek miętowy śliczny, tak jak i prezenty dla Ciebie. Wszystkiego najlepszego raz jeszcze.

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sweterki, a te zakładki są genialne, na całego genialne. :)))) Gratuluję wygranym i to bardzo mocno, w dobre ręce idą Twoje prace. :))) Pozdrawiam serdecznie i życzę, co najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, ten miętowy sweterek mnie urzekł, naprawdę! Piękny kolor i projekt, bardzo mi się podoba.
    Jeszcze raz wszystkiego najwspanialszego z okazji rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranym.Sweter ekstra.Zakladki niesamowicie piękne,pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbym swój fioletowy sweter widziała:) Ładnie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko piękne prace jak zawsze :). Miętowy sweterek jest cudny. Idealny na letnie wieczory :). Gratuluje dziewczynom i dziękuję za zabawę :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładki są przepiękne, zachwycają mnie wielce. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sweter wydziergałaś! Podobny mam zamiar zrobić sobie, tylko kiedy? Zakładki bardzo pomysłowe. A zwyciężczyniom rozdawajki gratuluję i odrobinę zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny sweterek sobie wydziergałaś. Super prezenty, a zakładki hmm ekstra, mimo zdjęć na szybki i tak prezentują się pięknie. Gratulacje tym co wygrali rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla zwyciezcow. Na pewno uciesza sie z Twoich przepieknych robotek. Znow opublikowalas tyle pomyslowych i slicznych rzeczy. Ze tez rece Cie nie bola... A kiedy kolejna rozdawajka😉?

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne sweterki i super zakładki. Sówka wymiata. To Ci niespodzianka Janeczko..., zaraz pędzę podać adres. Gratuluję dziewczynom i pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Janeczko Kochana, oczom swoim nie wierzę. Ale radość, chusta moja? na pewno nie ma innej Basi W? Miałam ciężki i zabiegany tydzień, prawie nie włączałam komputera. A tu taki prezent, wymarzony,kocham chusty, a sama nic nie wydziergam do końca życia. Żaden prezent nie byłby lepszy, spełniłaś moje marzenie. Dziękuję Ci Kochana. Moje życzenia polecą dopiero na św. Jana:-) ale cały czas pamiętam o Tobie w duchowy sposób. Bądź szczęśliwa, dajesz ludziom tyle radości...
    Sweterki też śliczne, jak wszystko, co Twoje...

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuda jak zwykle robisz Janeczko. A zakładki mnie mega rozbawiły, hehe. Taki talent, taki humor, takie serce coś fenomenalnego :-) Uściski Janeczko. U nas burza, wszystko mnie boli, ale susza już nie grozi, to jest najważniejsze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne te sweterki,też robię na drutach,ale daleko mi do Twoich umiejętności.Cudne prace! Zakładki pomysłowe,fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Janeczko, wszystko w porzadku u Ciebe? Juz drugi tydzien nie ma Twego posta...

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne
    https://www.youtube.com/watch?v=Lc2YiCWfsp8

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)