OBSERWATORZY

poniedziałek, 2 marca 2020

Nadrabiam zaległości.

Ostatnio zajmuję się większymi pracami. Jest to np komunijne zamówienie frywolitkowe, czy wykonywanie odzieży na drutach.
Zacznę od frywolitkowego kompleciku komunijnego. Zrobiłam wianek i mitenki.
Sporo czasu temu zrobiłam na szydełku ażurowy, czarny sweterek dla mojej koleżanki. Wykorzystałam włóczkę Benia  ale już nie pamiętam ile nici poszło. Sweterek długo czekał na odebranie, a ja nie chcąc psuć niespodzianki, bo wiem, że znajoma tu zagląda, nie pokazywałam go dotąd. Zdjęcia bardzo nieciekawe, bo absolutnie nie udało mi się oddać pełni koloru czarnego.
Na szczęście otrzymałam zdjęcie na ludziu i tu wygląda oczywiście lepiej.

I jeszcze moje wytworki wykonane na podstawie zdjęcia. Mam nadzieję, że ptaszki się spodobają, bo ja jak zwykle coś musiałam zmienić, a w tym wypadku dodać, czyli dodałam pikotki na skrzydłach.
I to tyle dzisiaj. Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Dużo radości i uśmiechu na najbliższy tydzień życzę i do napisania

24 komentarze:

  1. Komplecik komunijny jest przepiękny, wygląda jak droga biżuteria. Dziewczynka na pewno będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach jest ten sam sweterek? Głowę bym dała uciąć, że na tych zdjęciach na płasko jest szary sweterek. Dopiero na zdjęciach "na ludziu" widać, że sweterek jest czarny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona ptaszkami. Pozdrawiam serdecznie.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. Frywolitka jest magiczna a ptaszki przecudowne

    OdpowiedzUsuń
  5. Frywolitkowy komplet cudowny , sweterek pięknie sie prezentuje a ptaszory bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne prace. Komplecik jest uroczy, a ptaszki z pikotkami nabrały werwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Twoje komunijne prace to są po prostu dzieła sztuki . Ciągle podziwiam Ciebie , pozdrawiam serdecznie 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  8. Janeczko jak zawsze pięknie. Dziękuję za zrobienie kompleciku komunijnego dla mojej siostrzenicy. Ona będzie bardzo szczęśliwa bo jest piękny. To nie jest ostatnie moje zamówienie, moja kolejna wnusia rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny ten frywolitkowy komplet. Inne prace również bardzo ładne:)Jesteś niesamowicie pracowita:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ogrom pracy 😍 Janeczko, frywolitkowy komplet powalił mnie na kolana 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa razy się cofałam do zdjęć sweterka, w życiu bym na tych pierwszych ie powiedziała, że on jest czarny :) Wszystko śliczne, ale najpiękniejsze te frywolitkowe komplety na komunię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała wnuczkę, to tylko u Ciebie zamówiłabym dla niej wianuszek. Twoje komunijne dodatki są przepiękne Janeczko. Przez czarny ażur bluzeczki efektownie przebija ciało. Ładna rzecz, ale szydełkowanie z pewnością było męczące, z racji ciemnego koloru włóczki. Ptaszki wyszły Ci bardzo realistycznie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko pięknie i starannie wykonane.Frywolitki to dla mnie czarna magia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ takie kobiety dodają motywacji, dziękuję. :*** Same wspaniałości. Ten komunijny komplet mnie zauroczył, no ale wszystko piękne i muszę to zaznaczyć. Pozdrawiam, życzę bardzo udanego tygodnia mega inspirująca i motywująca kobieto. :)))) <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowności Janeczko, aż ciężko wybrać, co najładniejsze. Na szczęście nie muszę wybierać, ale mogę nacieszyć oczy. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gołąbki są przeurocze, a wianuszki wręcz przecudne :-)))) wszystko piękne Janeczko :D Uściski mocne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ÓÓÓ de gyönyörű a szett!Gratulálok!

    OdpowiedzUsuń
  18. Janeczko, frywolitkowa komunijna dekoracja zachwycająca!!!
    Twoja twórczość zawsze zachwyca! Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Komunijny komplet jest prześliczny, a ptaszki robią niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Komunijny komplet bardzo elegancki a jednoczesnie taki delikatny,śliczy jest.Ptaszki bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace, ale komplet komunijny bezkonkurencyjny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. twitter
    twitter login
    http://uncoveredclassics.com
    twitter search
    twitter trends
    twitter trends punjab
    twitter trends delhi
    twitter video download
    twitter kangana ranaut
    twitter account
    twitter ani
    twitter app
    twitter analytics
    twitter advanced search
    twitter account suspended
    twitter apk
    twitter api
    twitter bmc
    twitter bio
    twitter ban
    twitter bts
    twitter bot
    twitter bio for boys
    twitter bird
    twitter blackpink
    twitter ceo
    twitter chandigarh
    twitter character limit
    twitter character limit 2021
    twitter cover photo
    twitter crop
    twitter create account
    twitter customer care
    twitter download
    twitter dogecoin
    twitter developer account
    twitter download video
    twitter down
    twitter diljit
    twitter dhruv rathee
    twitter developer
    twitter explore
    twitter elon musk
    twitter earthquake
    twitter emoji
    twitter email support
    twitter elon musk dogecoin
    twitter established
    twitter elon

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)