OBSERWATORZY

poniedziałek, 24 lutego 2020

Staram się być na bieżąco.

Dzisiaj zacznę od kompletu biżuterii. Kilka lat temu zrobiłam pewien komplet. Obok kryształków Swarovskiego   użyłam koralików TOHO 11 w kolorze srebrnym. Po jakimś czasie te małe koraliki zaczęły pylić, zaczęła po prostu schodzić srebrna powłoka. Poproszono mnie o naprawę. Teraz użyłam TOHO 11 ale w czarnym matowym kolorze. Wyszło tak.
Na zamówienie zrobiłam szalik. Wykorzystałam 3 motki włóczki Alize  Maxi Flower. Szalik ma wymiary 200x22cm.
I jeszcze na prośbę mojej siostry powstała karteczka dla chłopca na Bierzmowanie. Pamiątka jest w kształcie książki. 
Tyle dzisiaj o moich wytworkach. Dużo się u mnie dzieje. Pracy mam sporo i mam nadzieję, że będzie interesująco na blogu.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Za tydzień będzie przede wszystkim komunijnie, ale jak znam życie i moje zamówienia, to pewnie na tym się nie skończy. Aby  mi tylko na wszystkie plany czasu i zdrowia starczyło. Fajnego tygodnia wszystkim życzę i uściski przesyłam serdeczne.

8 komentarzy:

  1. Ta pamiątka na bierzmowanie jest sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Zestaw biżuterii jest przepiękny. reszta też super

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Janeczko, jak fajniue znów cię widzieć co tydzień, co prawda ja zaniedbałam zaglądanie do Ciebie. Zresztą co tu duzo mówić o blogowaniu u siebie też mam zaległości.
    Fajnie że pojawiłaś się spowrotem na forum maranciaki, sytacja tam nie wygląda za ciekawie ale myśle że uda się od nowa rozkręcić. Też mam postanowienie poodkurzać wszystkie swoje wątki.
    Do zaobaczenia za tydzień
    siebusiania z https://sznurkiani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria piękna. Kartka bardzo ciekawa. To chyba będzie frywolitkowa komunia.

    OdpowiedzUsuń
  5. i wzajemnie: dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka różnorodność prac Janeczko...:) Pozdrawiam i życzę dobrych dni.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria zachwyca. Serdecznie pozdrawiam Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna biżuteria. I wszystko inne, jak zawsze;-) Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)