OBSERWATORZY

poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Sweterek,poduszka i karteczki.

Dzisiaj będzie jeszcze więcej zdjęć niż normalnie. Jeżeli macie czas i chęci to zapraszam.
Zacznę od zamówionego sweterka na roczek. Włóczka to jakieś moje stare zapasy. Dwie nitki połączone robiłam drutami nr 4,5 metodą bezszwową od góry. Tylko tył kapturka połączyłam szydełkiem. Zastosowałam ścieg francuski i kłosy. Potem dorobiłam do sweterka skarpetki. Tu miałam trochę trudności, bo musiałam pogłówkować jak zrobić wzór kłosów na okrągło. Na szczęście udało się.
I u osoby zamawiającej, już po wszyciu guziczków.
Drugi temat to kolejna poduszka na szydełku. Takie niby nic a bardzo praco i włóczkochlonne. Na tą poduszkę zużyłam ponad 30dkg włóczki a na przykład na okrągłą poduszkę z poprzedniego posta ponad 50dkg. Poduszka jest dwustronna . Tył i przód są całkiem inne ale obie strony w kolorach szarym i różowym.
To teraz czas na kartki. Zacznę od pudełeczka zrobionego juz dawno dla synowej mojej siostry, ale dopiero teraz dotarto do obdarowanej, więc mogę pokazać.
Teraz będzie ślubnie, bo powstały dwie kartki na prośbę mojego młodszego syna.
Kolejne pudełko.
I  jako książka.
Na koniec dwie książki urodzinowe.
Mam jeszcze do pokazania skończoną ażurową sukienkę , którą zrobiłam dla siebie na wesele u znajomych. Wyprałam już ją i mam nadzieję, że znajdę chętnego żeby zrobił jakieś zdjęcie "na ludziu", które pokażę za tydzień.
Na razie dziękuję za odwiedziny i komentarze, no i że udało się niektórym dotrwać do końca tego posta.
BEATA-BECIA  zabawa "Podaj dalej" to mój wyrzut sumienia. Wiem że jestem opóźniona ale na pewno wkrótce wywiążę  się z tego zobowiązania.
Czarna dama  żeby tak dało się żyć bez snu to byłaby ogromna korzyść z wydłużenia czasu. No niestety sypiam dobrze chociaż krótko
Sylwia mojego domu i tak byś nie zobaczyła bo nie stoi przy głównej ulicy
Alina  trzymam Cię za słowo

Pokazałam wszystko co miałam przygotowane. Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was na śmierć. Do napisania.

15 komentarzy:

  1. Prześliczne prace Janeczko :) ja niedługo też mam do zrobienia pudełko na ślub to miło się u Ciebie inspirować takimi pracami:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widzę (oczami wyobraźni) Janeczko, jakie piękne sweterki i zabawki będziesz robiła dla swoich wnucząt.
    Pozdrawiam.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle różnorodności, które zachwycają :) Kolejne niemowlęce ubranko przy którym zbieram szczękę z podłogi 😍 Bardzo mi się podobają Twoje boxy. Jestem ciekawa, skąd pochodzą tekturki z napisami?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace jest przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace Janeczo, ale mój wzrok ucieka ku poduszce. Moja mama swego czasu miała dwie poduszki z kolorowymi kwiatami, podobnymi do tych Twoich. Obudziły się wspomnienia... Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam Cię za prawdziwą artystkę. Mam zawsze trudność z wybraniem ulubieńca. Wszystko, co wychodzi spod Twoich rąk jest piękne i z duszą. Prace poruszające serce. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Very beautiful baby set and card box and card your details are always a joy to see!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny mały komplecik:))))ja Cię podziwiam,bo ja przez te upały nie mam absolutnie ochoty cokolwiek robić a jeszcze trzymać ciepłą włóczkę to już absolutnie:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko znowu pokazałaś nam same wspaniałości! Sweterek dla malucha jest rewelacyjny i oryginalny z wzorem kłosów. Podziwiam też Twoje papierowe prace, zawsze piękne!!!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik dziecięcy słodki, galeria kartek wspaniała i podusie też.Z niecierpliwością czekam na Twoją sukienke.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko perfekcyjne jak zawsze. To wszystko w ciagu jednego tygodnia?? Taka pracowita jestes i zdolna... Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze są kartki, zwłaszcza te z kotami, hehe. Szary z różem bardzo do siebie pasują i świetna jest taka podusia. Dziecina musi wyglądać słodko w niebieskim zestawie. Pozdrawiam Cię Janeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty wiesz Janeczko, że Cię zawsze za wszystko podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko jak zwykle super, ale najbardziej podziwiam karteczki pudełka, ja nigdy bym czegoś takiego nie zrobiła, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)