OBSERWATORZY

poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Sukienka z elementów na szydełku i trochę sznureczków.

Tak jak obiecałam pokażę teraz sukienkę którą wykonałam dla siebie na zbliżające się wesele syna moich przyjaciół. Włóczka Forever Crochet Simli. Szydełko od 0,9 do wykonania elementów pod biustem do nawet 2,9 na dole sukienki. Ilość elementów nie zmienia się od góry do dołu a potrzebne rozszerzenia na biust i dół zrobiłam zwiększając grubość szydełka. W żaden sposób nie udało mi się uchwycić prawdziwego koloru sukienki. Niby miał być ecru ale po zrobieniu sukienki jest po prostu jasnożółty. Na niektórych zdjęciach widać że sukienka trochę błyszczy bo nici w swoim składzie oprócz mikrofibry mają też nitkę metaliczną. Włóczka jest bardzo cienka, całkiem jak kordonek bo w 50g ma 280 metrów, więc porównywalnie np z kordonkiem Maxi. Sukienka waży 760 g i jest to rozmiar 54. Już wyprana ale muszę ją jeszcze trochę wyprasować. Wybaczcie mój wygląd, ale fryzjer i inni jeszcze przede mną.
Biżuterię i dodatki do sukienki pokażę jak będą gotowe.
To teraz czas na sznurki. Tym razem w kolorze brązowym sznurki 3mm. Zdjęcia znowu nie oddają prawdziwego koloru. Dostałam zamówienie na podkładki. Nawet ich nie zdążyłam zmierzyć przed wysłaniem, ale były większe o 2-3cm od dużego talerza obiadowego. Te sznurki to nie moja bajka i w dodatku ręce nieźle dostają w kość. Stanowczo wolę szydełko w rozmiarze 1mm.
A na koniec trochę kwiatów.

Ta pierwsza roślina powtarza kwitnienie. Datur natomiast mam kilka ale zakwitła tylko jedna. Podejrzewam, że są już stare. Przechowam je jeszcze tej zimy a na wiosnę powędrują bezpośrednio do ziemi już bez doniczek. Za jakiś miesiąc natomiast porobię sporo młodych sadzonek. Szkoda, że nie kwitną to nie będę wiedziała która jest w jakim kolorze.
Tymczasem dziękuję za odwiedziny i komentarze, Następny post będzie prawdopodobnie biżuteryjny, bo co nieco w tym temacie powstało i muszę tylko porobić zdjęcia.

regian      niestety obawiam się że muszę jeszcze sporo poczekać na wnuki żeby je stroić w moje wytworki, bo moje chłopaki na razie nie myślą o powiększaniu rodziny
Agnieszka Kamińska (Akami)  najciekawsze cytaty z rożnych dziedzin chyba znajdują się w sklepie Filigranki i często tam robię zakupy
bozenas  ja lubię upały szczególnie w cieniu na moich schodach. Zresztą tu na Kaszubach nie było tak strasznie upalnie

To tyle dzisiaj. Udanego tygodnia Wam życzę i pozdrawiam serdecznie.

24 komentarze:

  1. Piękna suknia. Podziwiam i zachwycam się od rana.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  2. Janeczko, jak zawsze zachwycające prace. Podkładki na pewno będą się podobały bo są świetne. Sukienka CUUUUUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała sukienka Janeczko, napatrzeć się nie mogę. Ślę moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest prześliczna i świetnie w niej wygladasz! Ciekawi mnie, jak długo ją robiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra sukienka, świetnie na Tobie leży. Nie ma to jak mieć modela pod ręką ;-)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd? Przecież wyglądasz ślicznie, twarz masz piękną i taką przyjacielską. :) Sukienka rewelacyjna, pewnie tylko Ty będziesz miała taką na ślubie. :) Wszystko, co robisz, jest piękne, dlatego też tak często się powtarzam. hehe Kwiaty kocham, sama posiadam na balkonie ogród i uwielbiam oglądać roślinki na zdjęciach. :) Pozdrawiam cieplutko, życzę Ci dni pełnych radości. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Suknia rewelacja, bardzo misterna robótka .Jeszcze Twoja biżutka do tego, samowystarczalna jestes.Kwiaty cudne a za podkładkami nie tęsknie bo paluchy faktycznie bolą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło Cię zobaczyc w tej cudnej sukience. Pozdrawiam Alis niezalogowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Your dress is stunning and so very beautiful really a work of art! and the mat and everything else so very well done and will inspire us all!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w tej sukience:)))tylko nie zrób konkurencji pannie młodej:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Już na pierwszy rzut oka stwierdziłam,że ta piękna suknia jest ślubna. Pomyślałam,że na Twoją rocznicę ślubu. Ciekawa jestem jaką fryzurę i dodatki do niej dobrałaś? Do tego koloru pasuje wszystko. Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna suknia . Bardzo oryginalna i jedyna w swoim rodzaju :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Janeczko, Twoja sukienka jest bajeczna, na pewno wszyscy będą Cię podziwiać. Udanej zabawy Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli się nie pomyliłam w obliczeniach to na tą sukienkę przerobiłaś ponad 4 km kordonka! Już samo to jest imponujące. Sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękna suknia ! Podziwiam kunszt ! Uściski serdeczne Janeczko. ps. Ten pierwszy kwiat jest niesamowity :-) Mnie raczek chyba w ogóle oklapnie, niestety. A starałam się nie przylać, uch

    OdpowiedzUsuń
  16. jak pięknie ci w tej sukience,napracowałaś się

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile razy tu zaglądam, zachwycam się wszystkim. Powiedzieć, że ta sukienka jest zachwycająca, to nic nie powiedzieć !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Janeczko sukienka wspaniała cudnie się prezentuje :) cudne kwiatki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Właściwa sukienka dla właściwej osoby, brawo ! Pięknie wyglądasz :D.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Janeczko. Sukienka piękna. Podziwiam nieodmiennie.
    A sznurkowe podkładki też mi się podobają bardzo;-) Lubię sznureczkowe dzierganki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. To trzeba mieć duszę artysty, żeby coś tak misternego wykonać... miłej zabawy Ci życzę, obyś nie przyćmiła panny młodej w tym stroju...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow sukienka na prawe super dużo pracy w nią włożyłaś

    OdpowiedzUsuń
  23. Brak mi słów, przepiękna sukienka.
    theprimitivemoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Платье получилось великолепно!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)