OBSERWATORZY

poniedziałek, 13 maja 2019

Torba szydełkowa i dekoracje komunijne..

Nadal nie będę na bieżąco, ale trochę nadrobię zaległości. Jakoś widząc małe zainteresowanie blogiem coraz bardziej ogarniają mnie wątpliwości czy warto go kontynuować. No ale na razie zaległe zdjęcia robótek.
Tak jak w temacie zacznę od kolejnej torby wykonanej na szydełku. Podobnych było już kilka. Wykonana ściegiem krokodylim w tonacji szaro czarnej.
Drugi temat to dekoracje komunijne do pewnego kościoła na Śląsku. Poproszono mnie o obrobienie szydełkiem czterech serc styropianowych o wymiarach 20x30cm i jednego dużego serca 50x60cm. Bardzo to była mozolna praca bo według życzenia miały być zastosowane tylko półsłupki.
Pierwsze trzy zdjęcia dotyczą mniejszych serc a ostatnie tego wielkiego już u właścicielki. Oprócz tych styropianowych serc miałam zrobić małe serduszka. Wykonałam ich 40 sztuk czyli tyle ile dzieci komunijnych.

Dla tych dzieci upiekłam też ciasteczka. Niestety jest tylko jedno zdjęcie i nie bardzo oddaje rzeczywistość. Każde dziecko oprócz białej róży wręczyło swoim rodzicom po takie 2 ciasteczka. Jedno było w kształcie kwiatka a drugie serduszka
Wcześniej obrobione na szydełku serca miały być ozdobione kwiatkami z foamiranu. Pierwszy raz je wykonywałam i nawet mi się spodobało.
Tu ja w trakcie pracy w domu przyjaciółki.
I serca juz ozdobione.
A tu male serduszka na drzewkach przed wejściem do kościoła.
I jedno z serc na parapecie
I komunijny wystrój kościoła do którego trochę się przyczyniłam. Obok róż w koszu są popakowane w woreczki ciasteczka.
I tyle dzisiaj. Mam skończonych jeszcze kilka prac ale nie zdążyłam zrobić im  zdjęć, więc zaległości nadal istnieją.
.
Zbliża się kolejna rocznica mojego bloga. Może jakieś podpowiedzi?  Długo nie bylo żadnego candy. Macie ochotę?

A tymczasem dziękuję za odwiedziny i komentarze.
anette196  mam coraz mniejszą ochotę na pisanie bloga, bo mam wrażenie że blogowanie traci sens. Wejść  jest 10 razy mniej niż kiedyś, a o komentarzach to już nie wspomnę. Kiedyś blog był też miejscem przez które otrzymywałam zamówienia. Teraz tak się nie dzieje. Gdyby nie stali klienci to nie miałabym co robić.
jajołki pomysłowe  myślę że wstydu nie przyniesiesz, a dla chłopców to chyba tylko ozdoba frywolitkowa na świecę

Szkoda że tak zimno na dworze, bo pracy na zewnątrz coraz więcej. Czasami naprawdę trudno pogodzić wszystkie obowiązki. Udanego tygodnia Wam życzę i do napisania.

24 komentarze:

  1. Janeczko, ja jestem każdy post oglądam podziwiam, ale wiesz, ludzie pędzą, gnają: blogi, instagramy, fejsbuki, twitery, snapczapy i kto wie co tam jeszcze
    Pooglądają tylko foty i nie czytają nawet.
    M
    jesli czujesz, że nie potrzebny będzie blog to odpuść, to TY masz się z tym dobrze czuć
    A może tak jak ja, będziesz pisać, nawet dla siebie, bo ja go traktuję jako pamiętnik, do którego wracam. I jako kalendarz, bo wiem kiedy i co i jakie.
    Przytulam mocno, i nie opuszczę cię.....
    A na takich, co ci wiecznie będą słodzić, pewnie też ci nie zależny, bo czasem nam potrzebna krytyka do rozwoju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowita mróweczko, kiedy Ty to wszystko zdążyłaś zrobić? Pięknie wyszły te serca z kwiatami. Czyżbyś zawitała z wizytą na Śląsk? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Janeczko, ja bym Cię namawiała, żebyś nie rezygnowała z bloga, prowadzisz go już długo i stanowi kawał życia, prawda? Może warto rozważyć ograniczenie jego prowadzenia, np. posty raz na miesiąc czy nawet dwa - tak aby nie tracić z nim kontaktu, ale też żeby się nie zmuszać do czegoś, do czego nie masz serca... Kto wie, może przyjdzie jeszcze czas, że blog znów rozkwitnie...?

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko mobilizujesz mnie do pracy! Dziękuję Ci bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na te serduszka jest rewelacyjny, pięknie wyszło :)
    Teraz to chyba tak jest na wszystkich blogach, że raz więcej raz mniej odwiedzających.

    OdpowiedzUsuń
  6. Janeczko nie patrz na statystyki, one są istotne dla polityków, ekonomistów i innych zawodów, nas hobbystów - artystów nie powinny one zupełnie obchodzic.
    Ozdoby komunijne cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Janeczko ile wspaniałości udało Ci się zrobić. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł z serduszkami, no i kwiatki do tego wyszły świetnie.

    Zręczne masz ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No Janeczko ! Napracowałaś się , ale wystrój Kościoła piękny i niebanalny !

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super te ozdoby,wspaniały pomysł

    OdpowiedzUsuń
  11. Od zawsze podziwiam Twoje prace, piszę krótko, bo czas mnie zawsze goni. Nie wyobrażam sobie poniedziałku bez Janeczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe zamówienie, u Ciebie zresztą zawsze ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog jest fotorelacją Twoich prac. Ja wogóle nie zwracam uwagi na statystyki , bo blog jest ważny dla mnie i jest moim pamiętnikiem. Nie rezygnuj z niego , pisz posty kiedy chcesz i jak masz ochotę. Milego dnia .

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba jest przepiękna.
    Wystrój koscioła niesamowity, fantastyczny pomysł a o wykonaniu wspaniałym nie wspomnę, napracowałaś się ale efekt super.
    Janeczko, publikuj pracę np co 2 tygodnie, ja traktuję to jako mój pamietnik, statystykę robótek, to kawał Twojego życia,
    A Candy- jak najbardziej, uwielbiam.Może to nieładnie to mam się juz zapisać?pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Janeczko, natura ludzka jest przewrotna :) Jak nie mogłam prowadzić bloga to tęskniłam. Może potrzebujesz zatęsknić. Ja będę tęskniła jak nie będziesz pisała. Pokazujesz prace które mi zajęłyby moc czasu to mnie motywuje i zaglądać będę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł z tymi serduszkami , no i bardzo ładnie i starannie wykonany , co do bloga to nie patrz na ilość wejść traktuj go jak pamiętnik , ludzka pamięć bywa ulotna a tu możesz zawsze wrócić i przypomnieć sobie ile pięknego zrobiłaś , Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prace, podziwiam i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowita ta torba! Masz zdolne raczki. Cieplo pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. U Ciebie Janeczko jak zwykle same piękne tworki i jak dużo. Napracowałaś się zwłaszcza przy dekoracjach komunijnych :)
    Nie przejmuj się, z tego co widzę to tendencja spadkowa jest w całej blogosferze. Ale czy robimy to dla statystyk?

    OdpowiedzUsuń
  21. Janeczko kochana, karta bardzo spodobała się mojej Miki, ale może dlatego,ze mnie kocha po prostu, hehe. Już wróciłam i pokażę zdjęcia z komunii i z tego rejonu. Tam też było zimno, bo bez słońca a tam wieje porwisty wiatr, więc ludzie chodzili w kurtkach, szalikach, a czasem w czapce :-) w lutym chodzili z krótkim rękawem. Serduszka z kwiatami z ... czegoś są przecudne!! wszystko przepiękne zresztą :-)))) ucałowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo poważna oferta kredytowa

    E-mail: simondurochefort@gmail.com
    Whatsapp: +33 7 56 94 93 46

    cześć
    Jestem Simon, udzielam pożyczek każdej osobie, firmie i stowarzyszeniom bez wyróżnienia rasy i kontynentu, które pragną według następujących kryteriów:
    Wybór kwoty: od 5 000 do 20 000 000 EUR.
    Wybór okresu spłaty: od 1 do 20 lat. Zwrot jest 3 rodzajów: miesięczny, roczny lub pojedynczy.
    Roczna stopa oprocentowania: 3% kwoty pożyczki.

    E-mail: simondurochefort@gmail.com
    Whatsapp: +33 7 56 94 93 46

    Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Smutno byłoby bez Janeczki, ja z przyjemnością czytam Twoje wpisy i oglądam robione przez Ciebie cudeńka, ale nie wchodzę bezpośrednio, tylko przez czytnik, więc pewnie nie widać tego w statystykach, no i rzadko komentuję.nie znikaj Janeczko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze podziwiam Pani prace i pracowitość, są to ciekawe pomysły, które mogą zainspirować. Podziwiam też talent, bo tak wieloma różnymi technikami się Pani posługuje. Gratuluję:) Jeśli zrezygnuje Pani z prowadzenia bloga będzie wielka szkoda. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)