OBSERWATORZY

poniedziałek, 2 lipca 2018

Znowu biżuteryjnie

Mam dzisiaj do pokazania różną biżuterię.  Co prawda powstawała w tzw międzyczasie, ale tylko to dałam radę sfotografować. Chusta, nad którą praca zajmowała mi najwięcej czasu blokuje się i pokażę ją za tydzień.
Zacznę od naszyjnika frywolitkowego. Zatęskniłam już za supełkami, więc powstał bardzo szybko i mam nadzieję że kogoś ucieszy.
Komplecik wypleciony z kryształków i perełek dla dziewczynki. Naszyjnik i bransoletka oczywiście z dominującym różowym kolorem.
Bransoletka czteroelementowa  z siatki i wsypanymi do niej kryształkami.
Bransoletka wymyślona z powierzonych koralików i przekładek.
I druga z pozostałych koralików na drucie pamięciowym.
I jako ostatni beżowo-czarny komplet trójelementowy.
Lubię eksperymentować nie tylko w robótkach. Na niedzielę upiekłam sernik bez konkretnego przepisu z dodatkiem czarnych jagód.
I jeszcze z całego serca pragnę podziękować za wszystkie życzenia imieninowe. Szczególnie Basi.
Każdy przejaw pamięci i sympatii jest dla mnie bardzo cenny. Szkoda że nie mogę podziękować i uściskać Cię w realu.
Wielkie podziękowania także dla Eluni za przepiękną kartkę. Każda z nich to male dzieło sztuki. I Tobie chciałabym podziękować osobiście, ale ta odległość....
A wszystkim wiernym czytelnikom bloga dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Urszula97  dla mnie szydełko 2,3 którym robiłam komplecik z poprzedniego posta to jest jedno z grubszych jakie posiadam. Moje ulubione szydełko i nim robię większość prac z kordonka to 1 mm

U nas od kilku dni bardzo zimno i okropnie wieje. Deszczu wciąż za mało. Turystów na Kaszubach i nad morzem coraz więcej. Oj nie zazdroszczę im tej pogody, która jest jeszcze bardziej dokuczliwa  gdy przyjeżdżają z cieplejszych regionów Polski.
Mnie dzisiaj czeka mnóstwo obowiązków, no i dodatkowo zaprawy bo w zeszłym tygodniu przerobiłam czereśnie, agrest i czarną jagodę, a teraz dojrzewają porzeczki i znowu szczaw urósł. Musze tez zacząć tworzyć  jakieś tajne projekty przed naszym sierpniowym wyjazdem na Sląsk. Dla odwiedzanych przyjaciół prezenty są już obmyślone, ale muszę zrobić ich więcej, bo kto wie, może jeszcze uda się spotkać kogoś dotychczas znanego tylko z sieci. Lubię być przygotowana na takie niespodzianki. Ale na razie życzę wszystkim udanego uśmiechniętego tygodnia i do napisania.

18 komentarzy:

  1. Wszystkie prace śliczne jak zawsze z przyjemnością w poniedziałek odwiedzam Twój blog i jak zawszsze nadziwić się nie mogę jaka z Ciebie pracowita pszczółka Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta biżuteria jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są wspaniałe. Wszystko ciekawe i przyciągające wzrok. :) Pozdrawiam serdecznie i również życzę uśmiechniętego tygodnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko chodzę w biżuterii ale podziwiać lubię,cudowne są.Musisz naprawdę cienizną robić chustę.U mnie przetworowo będzie chyba dwa dni ,idziemy po ogórki,cukinię i resztę czarnej porzeczki ale jest zimno,chyba musimy czosnek wykopać bo cały zeschnięty,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe mnóstwo super rzeczy, każda jedna biżuteria pieknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry Janeczko :-) Komplecik dla dziewczynki z różowymi koralikami bardzo mnie urzekł, hehe ps jakimś cudem nie zajrzałam tydzień temu do Ciebie ale dziś z radością zobaczyłam prace:-) Pozdrawiam Cię serdecznie :-) Kartka od Eluni jest zachwycająca, na pewno do Niej zajrzę , może się czegoś nauczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle sliczne rzeczy. Bardzo optymistyczna ta kolorowa bizuteria!

    OdpowiedzUsuń
  8. Janeczko! Przepiękne Biżuterie - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko, jak będziesz na Śląsku, to może uda się spotkać :) Biżuteria cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne prace Janeczko.:) Blogowe koleżanki też przygotowały wspaniałe niespodzianki. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwe cudeńka tworzysz. Te frywolitki zawsze mnie zachwycały. Są takie delikatne i subtelne. Podziwiam za umiejętności i cierpliwość. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko, co tworzysz Janeczko, jest przepiękne. Też bym Cię chciała serdecznie uściskać.

    OdpowiedzUsuń
  13. No Janeczko tylko mogę Ci pozazdrościć wyrobów. Ja też biorę się za robotę, bo już kupiłam włóczkę z lnu https://alewloczka.pl/pl/c/Wloczki-z-lnu/17 tylko jeszcze nie do końca mam pomysł na jej wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam biżuterię cieszę się, że u Ciebie jest co podziwiać:) Przepiękna
    A sernik wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Janeczko wszystko jest piękne, ale najpiękniejszy to ten zielony naszyjnik, którym mnie obdarowałaś:)Bardzo serdecznie dziękuje, za wspaniały prezent:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że masz ogromny talent. Przepiękne biżuterie tworzysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać że się starałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać że pasja do rękodzieła i własnoręcznie stylizowanej i spersonalizowanej biżuterii wciąż funkcjonuje i to bardzo cieszy! Myślę że ciekawym rozwiązaniem byłoby wplecienie elementów srebra na gładką bransoletkę co wyglądałoby niezwykle szykowanie - sądzisz że byłoby to czasochłonne?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)