OBSERWATORZY

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Jeden komplet

Jak w tytule dzisiaj pokażę tylko jeden komplecik dziecięcy. Tylko to zdążyłam skończyć i sfotografować w minionym tygodniu. Komplet w rozmiarze 62. Wymiary według internetu bo niestety nie mam modela aby go przymierzyć i zaprezentować. Włóczka biała to Nubuk Kartopu a niebieska to Kocurek. Posługiwałam  się szydełkiem nr 2,3. Pomysł mój i tak to wygląda.
I pojedynczo. Najpierw sweterek. Guziczki do sweterka i spodenek wszyje według własnego gustu osoba zamawiająca.
Spodenki
Buciki jakby trampki
I na koniec czapka.
Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia imieninowe, przesłane różnymi drogami. Wiele to dla mnie znaczy i bardzo cieszy.
Z całego serca dziękuję Ani za pamięć i przepiękną ręcznie malowaną kartkę
Wielkie uściski dla Ciebie Angelo za wspaniały bukiet kwiatów. Moi domowi panowie są raczej praktyczni i czasami dostanę najwyżej jakąś roślinkę w doniczce. Ty chyba najlepiej wiesz co sprawia mi radość.
I jeszcze na koniec trochę moich kwiatów. Miejsca na nie mam bardzo mało, ale coś tam kwitnie. Ostatnio padają u nas deszcze a w sobotę nawet drobny grad, więc wszystko odżyło, chociaż grad i wiatr większość roślin położyło. Róże już nie maja płatków.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za życzenia, za odwiedziny na blogu i oczywiście za komentarze.
Urszula97  tak, szal z poprzedniego posta powstał dzięki skróconym rzędom. Robię obecnie następny tym samym sposobem.
bozenas  od lat do nawożenia moich roślinek używam różnych odmian Florowitu.
jolajka  fuksje są piękne, ale na szczęście mam tylko jedną, bo okropnie śmiecą i po żadnych innych kwiatach nie mam tyle sprzątania co po niej

Pracowity dzień mnie dzisiaj czeka, więc uciekam do obowiązków aby ze wszystkim zdążyć. Udanego tygodnia życzę i pozdrawiam serdecznie.

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjny komplecik Janeczko, buciki urocze.:) Piękne kwiaty i w domu i w ogrodzie. U mnie trochę wczoraj popadało, ale to jeszcze mało. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego na nadchodzące dni.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki komplecik,dzierganie na tak cieńkim szydełku to lada wezwanie,sama na 2,1 robiłam kiedyś bolerko do komunii,myslałam że nie skończę,
    U nas sporo deszczu i zimno a w niedziele był grad,szczęscie że drobny,

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie buciki Janeczko! że też do głowy mi nie przyszło, żeby takie zamówić dla mojego synka :) a teraz już zaczyna chodzić i jest trochę za późno...

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko! Przeuroczy Komplecik, Koszyczek z kwiatami jest Piękny, Kwiatki w ogródku są Prześliczne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful work and always fun to see what you make :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik rewelacyjny:) a kwiaty urocze:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplecik przeuroczy Janeczko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ten komplecik jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik zrobiłaś:))))dziękuję za odpowiedź,jakoś zawsze mijałam ten rodzaj nawozu,a u Ciebie takie piękne te kwiaty:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Congratulations, wonderful work, it's beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)