OBSERWATORZY

poniedziałek, 4 czerwca 2018

Biżuteryjnie

Tak jakoś się złożyło że dzisiaj właściwie sama biżuteria. Zacznę od szerokiej na 6 cm bransoletki wykonanej ściegiem peyote ze smokiem. Użyłam koralików  TOHO w różnych odcieniach szarości, czerni i srebra.  Miałam wielką ochotę ją zrobić ale gdy już była prawie gotowa okazało się że nie mam odpowiednich wykończeń. Na szczęście udało się je kupić i teraz wygląda tak.
Następna bransoletka to taki zwyklaczek. Gdy dostałam to zamówienie to miałam duże obawy czy podołam. Zrobiłam z tego co miałam w zapasach a klientka zadowolona wiec odetchnęłam.
Gdzieś w sieci widziałam naszyjnik z wykorzystaniem resztek malutkich koralików nawleczonych na przezroczysta nitkę i wykonaną szydełkiem. Po swojemu zrobiłam coś podobnego z czarnych i pochodnych czarnego. Tak powstał komplecik, który komuś sprawił wiele radości.
Naszyjnik
Bransoletka i kolczyki
Być może powstanie jeszcze coś podobnego bo resztek koralików u mnie dostatek.
I jeszcze biżuteria, która dzisiaj poleci do nowej właścicielki.
Najpierw kolejna, większa niż poprzednie spinka , pierścień do apaszki. Namęczyłam się przy niej trochę, bo okazało się, że przy większej ilości koralików (TOHO11) trudniej uformować i połączyć potrzebne koralikowe okręgi. Ale jest.
Komplecik z kryształkami swarovskiego - bransoletka i kolczyki
A na koniec kwiaty kwitnące ostatnio w moim domu. Nie mam czasu na fotografowanie ale obiecuję, tym którzy się pytają jak wyglądają  moje schody w tym roku, że nadrobię i tą zaległość.
Z głębi serca pragnę  podziękować za wszystkie życzenia z okazji rocznicy "Janeczkowa" i moich urodzin. W sam dzień urodzin listonosz przyniósł jeszcze kartki urodzinowe od
Oli
Beatki
Gosi
I Beatki
Naprawdę, jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie dowody sympatii i odwiedziny na blogu.

Akrimeks  szczaw w słoiczkach to właśnie na zupę szczawiową, żeby można było ją jeść cały rok.
bozenawdaniec. nigdy nie myślałam, ze moich prac wykonałam taki ogrom, ale jakby policzyć to rzeczywiście pewno są ich tysiące.

U mnie cieplutko od rana, a na moich schodach, gdzie prawie przez cały dzień jest cień jest wprost bajecznie. Już się cieszę na wolne chwile po zajęciach domowych, gdy będę mogła posiedzieć i coś podłubać. Tym razem chyba na drutach. Udanego tygodnia życzę i pozdrawiam serdecznie

Aha i jeszcze zaszalałam i postanowiłam obdarować drobiazgami 8 pierwszych osób komentujących pod poprzednim postem na 8 rocznice blogowania. Trzeba będzie trochę poczekać, bo wiecie że raczej zajęta jestem, ale jeżeli macie ochotę na prezencik, to poproszę o wiadomość że zainteresowane tym jesteście i o Wasze adresy na maila janeczka33@wp.pl

24 komentarze:

  1. Janeczko biżuteria jest przepiękna, bransoletka ze smokiem wyjątkowa, cóż za fantastyczny pomysł. Swoją ciężką pracą i wyjątkowymi pomysłami tworzysz niepowtarzalne rzeczy, które trafiają do mnóstwa osób. Pięknie kwitną kwiaty. Pozdrawiam serdecznie i też upalnie.
    Ps. Szkoda, że nie jestem w pierwszej ósemce pod poprzednim postem ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowności. Pierwsza, Janeczko, to dzisiaj dla mnie numer jeden, ale pozostałe też śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria! Bransoletka jest wspaniała, a pomysł naszyjnik naprawdę super i wygląda nieziemsko! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna biżuteria:) a komplet z "resztek" czarnych koralików zachwycający:)
    Z moich wyliczeń wynika, że jestem w szczęśliwiej ósemce:) bardzo się ciesze i już lecę napisać maila:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Janeczko, pisząc komentarz do poprzedniego postu nie liczyłam na nagrodę a teraz bardzo się cieszę, że byłam jako druga.
    Ja jak zawsze poniedziałek zaczynam od sprawdzenia co nowego i pięknego zrobiłaś. I tym razem się nie zawiodłam, piękną biżuterię pokazałaś. Bransoletka ze smokiem rewelacja.
    Twoje kwiaty cudne.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepsze z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria, tworzona przez osobę z ogromnym talentem.
    Bardzo się cieszę, że pod poprzednim postem byłam nr 7.
    Pozdrawiam.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna biżuteria, szkoda, że ja się nie podpisałam pod ostatnim postem, ale gratuluje 8 urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your beading don't think I have seen the peyote beading on your blog before. Also love your flowers and cards are fantastic butterflies are prefect summer cards

    OdpowiedzUsuń
  9. koraliki nawleczone na nitkę - rany jaka genialna biżuteria z tego wyszła! :) piękne :)
    a poza tym powiedzenie "kto rano wstaje..." nabiera dla mnie nowego znaczenia, bo komentowałam jako trzecia :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. No to poszalałaś Janeczko, aż 8 osób nagrodzić, szczęściary z nich :) Piękną biżuterie nam tu pokazałaś, każda jedna zachwyca, a kwiatuszki jak pięknie Ci kwitną. tych schodów to sama jestem ciekawa więc wyczekuję zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałosci,grudniowe kaktusy cudownie kwitna,kwiaty powalają,biżuteria zaś ta resztkowa najładniejsza,cieszę się że jestem w ósemce,chyba czwarta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne, piękne prace, pozdrawiam Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna biżuteria i kwiatuszki Janeczko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prace Janeczko. Pięknie kwitną Ci kwiaty, zaskoczyły mnie Twoje grudniki. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko śliczne, ale naszyjnik z tysiaca koralików najładniejszy -ciekawe jak by wyglądał w żywych letnich kolorach?. A i kwiaty cudowne! takich mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna biżuteria. Naszyjnik chyba najbardziej do mnie przemawia, ale naprawdę wszystko śliczne. Taki naszyjni kw zielonościach i szmaragdach z odrobinąsrebra lyb złota i miedzi też byłby śliczny...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace, podziwiam za cierpliwość:)a co do kwiatów to widać, że masz "szczęśliwą" rękę:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne biżutki :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Janeczko! Kilka lat temu regularnie zaglądałam do Ciebie i podziwiałam Twoje prace. Potem zawirowania życiowe sprawiły, że zupełnie musiałam porzucić świat robótek (włącznie z ich podziwianiem w sieci), ale kilka dni temu znów do Ciebie zajrzałam i przypomniałam sobie jak wielką przyjemność sprawiało mi czytanie Twojego bloga! Teraz nadrabiam zaległości w czytaniu Twoich postów i znów zamierzam się zadomowić :) Jesteś wspaniała w tym, co robisz! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego co najlepsze o okazji 8 rocznicy blogowania! Najbardziej podoba mi się ten ażurowy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)