OBSERWATORZY

poniedziałek, 21 maja 2018

Wciąż nie na bieżąco.

Naprawdę nie wiem kiedy w końcu wyjdę z zaległości. Cześć moich prac które dzisiaj pokażę zrobiłam jeszcze przed świętami wielkanocnymi. Zacznę od zamówienia od kuzynki na 60 urodziny jej cioci.
Na początek szydełkowa dama w turkusach i srebrze.
Do tego kartka z tortem. Pudełko w tych samych kolorach.
Kuzynka zamówiła też szkatułkę z różami z krepiny, ale to już dla kogoś innego.
Dziewczyna mojego starszego syna obchodziła swoje kolejne urodziny, więc żeby nie marzła zrobiłam jej zakolanówki, bo tak się to chyba nazywa.
I jeszcze na modelce. Nie umiałam wybrać najlepszego więc zdjęć kilka.
Mój chrześniak obchodził swoje 30 urodziny, więc zrobiłam odpowiednia kartkę dla inżyniera budowy okrętów, który pracuje w stoczni jachtowej. Trochę się nagłówkowałam, żeby było w odpowiednim klimacie ale chyba się udało .
Pod żaglówką znajduje się pudełeczko w którym znalazł się odpowiedni załącznik.
Na koniec kołnierzyk frywolitkowy z bransoletką i kolczykami.
I nietypowa jak na mnie biżuteria. Takie zwyklaczki.
W aparacie mam jeszcze sporo zdjęć, ale to będzie na następny raz, bo muszę je zgrać do laptopa. W przyszłym tygodniu post może być opóźniony, bo czeka mnie bardzo intensywny czas i mogę po prostu nie zdążyć z publikacją..
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Witam kolejną osobę obserwującą.
Wszystkim życzę udanego tygodnia. Pozdrawiam serdecznie.

24 komentarze:

  1. jacie Janeczko, jakie piękne rzeczy stworzyłaś.
    Zdolna bestyjka z Ciebie i taka pracowita. Cudeńka!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace przepiękne, dama podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj inny klimat,kartka ze statkiem rewelacja,dama bardzo dostojna a zakolanówki super,masz talent i fantazję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dama dla cioci i dama w kolanówkach moje faworytki:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie, duzo i oryginalnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, kartko-pudełka są świetne, ale zakolanówki skradły me serce :D cudowneee!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestes sama w publikowaniu zaległości, ja ciągle też je mam :) Modelka w zakolanówkach świetnie się prezentuje. Dama w niebieskościach jaka elegancka! Karteczki wychodzą Ci naprawdę rewelacyjnie :) Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudeńka, nie potrafiłabym wybrać jednej najładniejszej pracy. Pozdrawiam Janeczko!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za piękne prace, prawdziwe cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle przepiekne prace, zakolanówki boskie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczności, nawet nie wiem co wymienić pierwsze bo wszystko jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Janeczko przepiękny wysyp prac :) Dama wspaniała i te zakolanówki urocze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne pomysły, w sumie nie wiadomo co bardziej podziwiać.
    Najbardziej niewątpliwie Twoją pracowitość.

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejciu!!! Ale się napracowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Różnorodnie i zachwycająco! Przepiękne prace:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle dobrego Janeczko wyczarowałaś! Podziwiam i pozdrawiam bardzo serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. dama z parasolką wymiata
    C U D O W N A

    OdpowiedzUsuń
  18. wpadłam zajrzeć, piekne kolory u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle Janeczko piękne prace u Ciebie a dama jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  20. pracowity czas u ciebie,wszystko bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Janeczko! Wszystko jest bardzo Śliczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakolanówki rewelacyjne !!! A dama w turkusach prześliczna, cioci pewnie mowę odbierze, hehe Cudowności same jak zwykle, Janeczko :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)