OBSERWATORZY

poniedziałek, 14 maja 2018

Ślubne szydełko i papierki

Cieszę się z każdego zamówienia, ale gdy klient wraca z powtórnym  zamówieniem to radość jest podwójna. Tak właśnie jest z łabędziami ślubnymi. Poprzednio robiłam dla tej klientki coś innego a teraz wykonałam ślubne  łabędzie. To mój kolejny pierwszy raz i od początku do końca zastosowałam własne pomysły. Zobaczcie jak wyszło.
Następne prace to szydełkowe ubranka na butelki.
Na dwie butelki
Zdjęcie od klientki obu ubranek bo ja miałam tylko jedną butelkę hahaha....
To jeszcze ubranko pojedyncze.
I zdjęcie z całym prezentem od klientki
To teraz czas na kartki ślubne.
W kształcie książki
 I pudelka z parą młodą w altance 
To dzisiaj tyle. Nadal mam zaległości. W  następnym tygodniu będą różności i mam nadzieję że będę już na bieżąco.
Z serca dziękuję za  odwiedziny i komentarze.
KasiaN też bym miała wielka ochotę poznać Cię w realu. Mozę kiedyś się uda
Ula K.   3 maja odbyła się Komunia św Madzi a Twoje dzieło wszystkich zachwyciło.

Udanego tygodnia wszystkim życzę i do następnego napisania. Uściski.

28 komentarzy:

  1. Łabędzie są rewelacyjne:) Masz niesamowite pomysły i super, że potrafisz je tak idealnie realizować:)
    Ubranka na butelki też są bardzo fajne :)
    twoje kartki i box są śliczne:)
    jak zawsze post pełen cudnych prac :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie
    Butelka panna młoda i łabędzie cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. U Janeczki zawsze na bogato! Piękne prace, ciekawe pomysły, rewelacyjne wykonanie! Chętnie obejrzałabym Twoje dzieła w realu, ale odległość nie pozwala. Przesyłam serdeczne pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne są te Twoje łabędzie i ubranka na butelki też:-)
    Bardzo ładnie wyszły Ci te Papierowe pamiątki, są wyjątkowe!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowicie! Łąbędzie to ozdoba stołu? Na pewno wszyscy podziwiali.
    Kartki - jak zawsze pomysłowe!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Łabędzie są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. te ubranka na flaszki to klękajcie narody
    generalnie co ja się będę powtarzała , wchodzę na tego bloga nacieszyć oczy , sama wolę wiertarkę i wkrętarkę i mimo ze moja Mama też robiła podobne cuda to ja jestem w tej dziedzinie istny tuk :D
    dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Janeczko co tu pisać! Cudne rzeczy robisz, a łabędzie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczności, buteleczki pięknie przystrojone, karteczki ślicznie zrobione, ale te łabędzie.... to jest dopiero arcydzieło, Janeczko jak Ty to pięknie robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę :)
    Twój wianek miał wczoraj swoją premierę :) ochom i achom nie było końca, jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pracowicie u ciebie,wszystko takie śliczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ślicznie. ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Same nowości,wspaniałe łabędzie i para butelkowa,nr 1 to box z altana,

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chętnie tu zaglądam i oglądam te różne cuda i podziwiam kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak piekne prace, tak roznorodne mozna zobaczyc wlasnie na Twoim blogu..podziwiam wciaz i pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  17. Janeczko! Same Cudowności - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace Janeczko. Opanowałaś sporo technik.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Łabędzie fantastycznie się prezentują :-) Ubranka na butelki świetny pomysł. "Suknia ślubna" jest urocza. Pięknie u Ciebie jak zawsze, hehe. Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the cards and swans, they are all so very beautiful hugs from Carollyn!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycające prace!!!Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne 💗💗💗💗💗
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne.prace,jestesbardzozdolna,pozdrawiam.cieplo

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace Janeczko... nie wiem co jest ładniejsze
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jadziu ale cudeńka - tyle wspaniałości przepięknych i jeszcze raz przepięknych podziwiam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)