OBSERWATORZY

poniedziałek, 4 grudnia 2017

Znowu przerwa

Tym razem krótsza, ale jednak. Ostatnio pracuję jeszcze więcej niż normalnie a na pisanie posta czasu zabrakło, zresztą zdjęć też było mało.
Zacznę więc od zaległości czyli pieczenia i ozdabiania pierników. To pierwsza porcja. Druga czeka na lukrowanie.
Moje szydełkowe anioły wciąż maja powodzenie.
Dwa duże.
Jeden mały.
I dwie bombki z aniołkami w środku.
Z ozdób świątecznych jeszcze grzybki.
A teraz nieświątecznie. Znana większości moja szydełkowa czarownica.
Na szybko zrobiona kartka na ślub.
A na koniec komplecik biżuteryjny - sznur plus bransoletka dla dziewczyny mojego starszego syna. Cieszę się bardzo, że się spodobał. Może uda mi się pokazać te biżutki na ludziu, bo mam obiecane zdjęcie
To tyle zdjęć dzisiaj. Nie są to wszystkie wykonane przeze mnie wytworki, ale nie wszystko mogę  pokazać, a obrus z gwiazdek, który skończyłam czeka na obfocenie. Ciągle jest złe światło, bo nie ma dnia bez deszczu, a mój aparat dogorywa. Zdjęcia zaś z telefonu dziwnie mi się odwracają.
   .
Serdecznie witam kolejną osobę obserwującą. Wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze.
bozenawdaniec.   gwiazdki w obrusie składają się z dwóch rzędów. Pierwszy robiłam oddzielnie a w następnym łączyłam rogi gwiazdek. Ciężko się je łączyło szczególnie pod koniec bo obrus był coraz cięższy.

Teraz już uciekam do obowiązków a Wam wszystkim tu zaglądającym udanego tygodnia życzę.

28 komentarzy:

  1. U ciebie jak zawsze pięknie i różnorodnie.Na widok pierniczków aż ślinka leci ;-)Niezmiennie podobają mi się anioły i grzybki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierniczki ślicznie udekorowane,ja dopiero będę piekła.Prace zachwycające.Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką masz technikę zdobienia Janeczko, ze pierniczki są tak perfekcyjne?
    wszystkie Twoje prace są rewelacyjne- podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzem cukiernikiem też jesteś,bombka z aniołem to nowość-piekna ale czarownica i tak wymiata,

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle same rękodzielne piękności i smakowitości, które już podkreślają świąteczny klimat. Moc serdeczności Janeczko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zwykle pięknie. Udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow :)już pieczesz pierniczki?:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Same śliczności. Podziwiam tak pięknie polukrowane pierniki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierniczki są tak ładne,że szkoda jeść.Powieś je na choince Janeczko.Aniołki i czarownica zachwycają. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie Janeczko to już świątecznie na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponująca ilość prac.
    Pierniczki wyglądają obłędnie.
    Bardzo podoba mi się bombka z aniołkiem w środku. Pierwszy raz widzę tego typu pracę.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ileż wspaniałości i pierniczki i aniołki ach...tylko się zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadam po dłuższej przerwie. I co widzę? Podziwiam Twoją pracowitość, różnorodność Twoich talentów. Konkurować z Tobą chyba nikt się nie odważy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczko! U Ciebie jak Zawsze Prześliczne wszystko , Aniołki te duże urocze , Bombeczki Piękne, A pierniczki Cudowne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie znów cudowności potworzyłaś. A pierniczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace. Dziękuję za uroczą przesyłkę:) Czarownica jest boska:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje prace szydełkowe są niesamowite. Dopracowane w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  18. słodko i anielsko tutaj....
    dobrego tygodnia i satysfakcji z pracy w domowych warunkach. I tej finansowej, może nawet najważniejszej i tej radosnej: z tworzenia pięknych rzeczy... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. You always make so many beautiful items, especially love the cookies🌲💟🌲😄

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniołki, bombki, grzybki świetne. Ale te pierniczki... liczne i pewnie niezwykle smakowite. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie prace są śliczne, bardzo fajna bombka z aniołkiem i jakie apetyczne pierniczki, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uściski serdeczne, tak się cieszę,że Cię widzę,a raczej Twoje prace. Uch te pierniczki, cudo po prostu:-DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Janeczko, u Ciebie jak zwykle na bogato, smacznie, pachnąco :) i cuuuuudnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierniczki wyglądają smakowicie:) Piękne dekoracje świąteczne przygotowałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję że po mimo tylu prac i zajęć w domu, znalazłaś czas na odpowiedź, fajny sposób, na pewno lepszy, niz chiwanie tylu nitek. Z tygodniowego urobku najbardziej urzekł mnie srebrny aniołek w bombeczce. Zdjęcia odwrócone mozesz odwrócić od razu w telefonie -menu - obrót, lub później na komputerze, tez tak mam 😀
    Pozdrawiam i sloneczka życzę 😀

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak to by sobie za te pierniczki się wziąć? Święta na nosie, a one przecież jeszcze powylegiwać się muszą. Ty to, Pszczółko, za wszystkim nadążasz... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne prace i smakowite pierniczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)