OBSERWATORZY

poniedziałek, 18 grudnia 2017

Blisko, coraz bliżej...

No święta zbliżają się w bardzo szybkim tempie. W tym roku jakoś trudno mi ze wszystkim nadążyć.  Pracowity będzie ten ostatni tydzień. Nie będę narzekać, bo przecież większość tak ma. Pokażę szybciutko co powstało w minionym tygodniu i znikam.
Zacznę od Maryi z Dzieciątkiem, którą wykonałam na prezent. W tym roku to jedyna taka praca.
Zrobiłam też kolejne bombki ze Świętą Rodziną . W sumie było ich trzy sztuki.
Jedną pokazywałam w poprzednim poście, to teraz dwie pozostałe. Wszystkie podobne ale jednak różnią się miedzy sobą.
I jeszcze jedna zwyczajna bombka.
Zrobiłam tez na zamówienie  czerwoną serwetkę z elementów. Średnica 95cm, szydełko 1,1 , nici to kordonek bawełniany nowosolski. Kolor czerwony trochę przekłamany.
I dalej w temacie świątecznym zrobiłam dwie łapki kuchenne do garnków.
No i w końcu powstało trochę karteczek świątecznych. Mam nadzieję, ze dzisiaj będą zrobione  kolejne i polecą w świat żeby zdążyć na czas.
Ja już sporo życzeń od Was otrzymałam i z całego serca za nie dziękuję.
Basi, Kasi, Dasi i Oli
Agacie, Justynie, Gosi i Bożenie
Małgorzacie, Lidzi, Ani i Joli
Bardzo, bardzo jeszcze raz za nie dziękuję. Zawsze wielką radość mi sprawia myśl, ze moje prace są w Waszych świątecznych domach, bo to jakby część mnie tam była i na odwrót, bo przez Wasze kartki będziecie  spędzać święta w moim domu.
Na sam koniec zdjęcia mojej biżuterii, którą prezentuje dziewczyna mojego starszego syna.
Dziękuję nie tylko za życzenia świąteczne ale także za zwyczajne odwiedziny i ulubione komentarze.
Malgorzata z Poz. ten wielki obrus podczas świat  będzie leżał na ołtarzu w pewnym kościele na Śląsku
Joanna  nie zauważyłaś,że już zwolniłam tempo haha ??
Sylwia  baloniki bardzo się przydadzą i w przyszłym roku pewnie powstanie coś nowego, bo te malutkie baloniki umożliwią mi robienie mniejszych bombek, co dotychczas nie było możliwe gdy używałam balonów normalnego rozmiaru. Jeszcze raz dziękuję.

Miało być krótko a wyszło jak zwykle. Nie wiem kiedy teraz pojawię  się z nowym postem. Do pokazania będę miała co nieco, bo gdy zamówienia skończone, to w tzw międzyczasie robię prezenty dla najbliższych.
Do świąt jednak pewnie mnie już nie będzie, wiec życzę Wam najpierw udanego i pewnie pracowitego tygodnia, a potem radosnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia. Niech Malutka Miłość przyniesie Wam tylko to co dobre i piękne w życiu.
Do napisania. .

24 komentarze:

  1. Przepiękne prace!!!I dziewczyna syna jaka ładna :-) POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Janeczko, prace są wspaniałe, to kolejne dzieła sztuki.
    To miłe, że przyszła Synowa chce prezentować Twoją przepiękną biżuterię. Miłego tygodnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne :) Wesołych świąt Janeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych i pogodnych Świąt życzę Tobie Janeczko oraz wszystkim bliskim Twemu sercu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace,WESOŁYCH śWIĄT,

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace. Obrus na ołtarzu - piękna sprawa!
    Błogosławionych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne ozdoby, oj będzie radości wśród obdarowanych. Zdrowych, spokojnych, pełnych wiary i miłości Świąt Bożego Narodzenia a Nowy Rok niech przyniesie dla Ciebie i Twoich bliskich wszystko co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie zaprezentowała Twoją biżuterię:)))jestem pod wrażeniem:)))
    Maryjka od Ciebie pilnuje nas w domu:))też tak mam ,że kartki od Was są ze mną na wigilii i to tak jakbyście były ze mną:))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadziu same wspaniałości potworzyłaś :) Przecudna Maryja wspaniałe bombki i śliczne karteczki - podziwiam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak Janeczko to prawda, cząstka Ciebie jest w naszych domach i już zostanie na następne pokolenia. Spokojnych Świąt, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko, nasza Mróweczko, wciąż nas zaskakujesz ilością i jakością swoich prac. Podziwiam każdą z osobna i wszystkie w każdym poście. Twoja biżuteria pięknie się prezentuje na pięknej dziewczynie. Pozdrawiam w zabieganiu przedświątecznym:))

    OdpowiedzUsuń
  12. przysiadam, zyczenia swiąteczne już zostawiam. Podziwiam zdolości, pomysłowość zaskaującą, i pracowitość. Wszystkiego dobrego Janeczko, dla Was wszystkich, czyli tych bliskich Twojemu sercu. Do napisania :) A.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze wszystko śliczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczko! Wszystko jest prześliczne, Ale te uchwytki zauroczyły mnie, Matka boża też piękna , Karteczki Przeurocze - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Napatrzyłam się na te Twoje cuda Janeczko i nacieszyłam nimi oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko śliczniutkie . Naprawdę jesteś tytanem pracy :). Pozdrawiam i Wesołych Świąt .

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace:) Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Droga Janeczko, pięknie u Ciebie. Bardzo pracowicie, też. Masz rację, u wszystkich jest moc pracy. Może nie będzie Cię tutaj do Świąt, ale po świętach znajdziesz...
    Życzę Tobie i Twojej Rodzinie wspaniałych Świąt, rodzinnych, wesołych, zdrowych i bardzo bogatego Gwiazdora!

    OdpowiedzUsuń
  19. I karteczka, i inne Twoje prace będą mi towarzyszyły w ten świąteczny czas. Dziękuję za życzenia.
    Pozdrawiam serdecznie.
    P.S. Śliczna dziewczyna i śliczna biżuteria zawsze do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych ale spokojnych Świąt Bożego Narodzenia życzę. Janeczko mam nadzieję, ze odpoczniesz sobie, pomodlisz się spokojnie co ukoi spracowaną głowę i ręce. A przy okazji nacieszysz się rodzinką i pojesz pyszności :-))
    Aniołek od Ciebie już wisi na honorowym miejscu na choince :-)
    Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdrowych,radosnych i rodzinnych świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pokój na ziemi ludziom,
    a w niebie cisza gwiazd,
    grają anieli,
    świat się chlebem dzieli.
    Świat ma dziś świąteczny blask…
    Pięknych i radosnych
    Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrowych,szczęśliwych oraz radosnych Świąt Bożego Narodzenia życzę Tobie i całej Twojej rodzinie:))))Oby rękodzieło i blogowanie nigdy Ci się nie znudziło i abyś była zawsze razem z nami :)))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudne dekoracje zrobiłaś:) Czy mogłabyś mi zdradzić jak duża sjest ta bombka ze Świętą Rodziną?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)