OBSERWATORZY

poniedziałek, 13 listopada 2017

Po przerwie

Chyba taka przerwa zdarzyła mi się po raz pierwszy. Trochę się więc usprawiedliwię. Najpierw jednak podziękuję za troskę wyrażoną w komentarzach i mailach. Dziękuję moje kochane.Główny powód to ogrom pracy, ale takiej wciąż jednakowej jak np bombki i zdjęć na początku było za mało do pokazania. Zdjęcia zresztą zrobione bardzo szwankującym aparatem fotograficznym. W dodatku klawiatura w laptopie też nie całkiem w porządku bo mam kłopot z polskimi znakami i żadne znane sposoby nie pomagają. Być może skończy się tym ze laptop wyląduje w naprawie, bo na razie "kopiuj" "wklej". W dodatku w domu mam mały remont. Od wspaniałej osoby dostałam w prezencie zmywarkę i aby ją zacząć użytkować trzeba poprzestawiać szafki, zamontować mniejszy zlew i zmienić blaty. Moi panowie mogą coś działać tylko po pracy czyli wieczorami a dostać szybko fachowca od hydrauliki to prawdziwy horror. W pokoju gdzie mieszkała Brysia  tez malowanie i urządzanie na nowo, bo Brysia wzięła ze sobą meble które jej kupiliśmy. Teraz będzie tam pokój gościnny.
Czasu na wszystko brakuje. Energii mi wciąż mam dużo i  pewnie mogłabym się nią jeszcze podzielić, ale siły niestety już nie te i nie wszystko da się  zrobić w tempie jakbym chciała  i jak było chociażby kilka lat temu. Remont  rozciągnął się w czasie, ale pocieszam się, że gdy po nim sprzątnę to będę miała kuchnię przygotowaną już do świąt.  To tyle gadania a właściwie pisania. Czas  na pokazanie zdjęć tego co wykonałam podczas mojej nieobecności. Nie wszystko zdążyłam sfotografować, wiec na bieżąco będzie, mam nadzieję już za tydzień.
Na początek moje aniołki. Każdy oczywiście inny.
Bombki w trzech rozmiarach
Bombki w dwóch rozmiarach.
Białe małe serweteczki około 13 cm średnicy. Będą  służyć do  ozdobienia słoiczków. Wzór wymyśliłam sama.
Małe beżowe serweteczki tego samego rozmiaru. Wzór podejrzany na pinterteście ale przerobiony z ośmioelementowego na sześcioelementowy
Teraz dla kogoś bardzo sympatycznego karteczka i frywolitkowy naszyjnik na urodziny.
 I na koniec o wymiance para kulinarnej u hubki38. Dawno nie brałam udziału w wymiance. Kiedyś najfajniejsze wymianki były u maranciaków . Potem na blogach trochę się do nich zniechęciłam ale tym razem temat mnie skusił. Bardzo dziękuję organizatorce za pomysł i organizację.  Moją parą wymiankową  była Viola . Pochwalę  się teraz jakie cuda dostałam.
Najpierw wszystko razem
I niektóre prezenty pojedynczo.
Wspaniały przepiśnik.
Słoik z herbatkami.
Maliny w ślicznie ozdobionym słoiczku
Misternie wyhaftowany obrazek
Wspaniale pachnące mydełka.
I haftowana karteczka

Był jeszcze śliczny kubek, przydasie, kawki, czekolada i nalewka z aronii. Violu bardzo jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, ze też jesteś zadowolona z tej wymianki.
A ja wysłałam to
Viola chciała mojego anioła, więc żeby spełniał wymogi wymianki  to w łapki włożyłam mu kubek.
Miała być tez dynia.
Za 22222 komentarz, który zamieściła Viola dołożyłam naszyjnik frywolitkowy w jej ulubionym kolorze
Jeszcze karteczka w temacie kuchennym
W butelce był likier z nutelli a  w słoiczku czarne jagody
Uff ale tasiemiec z tego posta się zrobił, ale to właściwie po przerwie było do przewidzenia.
Bardzo dziękuję za odwiedziny na blogu i komentarze a jednocześnie żegnam kolejne dwie osoby obserwujące.
Na koniec jeszcze o dwóch sprawach.  Ciągle dostaję prośby o schematy moich prac.  Już wcześniej pisałam, że nie będę na takie maila  odpowiadała ale chciałam być grzeczna i raczej nie zostawiałam maili bez odpowiedzi. Teraz jednak naprawdę przepraszam ale brakuje mi na to czasu.
I druga sprawa, czyli świąteczne zamówienia. Już jest ich sporo i będę przyjmowała je tylko do początku grudnia. Realizuję je na bieżąco i z późniejszymi zamówieniami mogę po prostu nie zdążyć. Trzeba w dodatku brać pod uwagę pracę poczty. Już teraz połowa przesyłek ma opóźnienie więc aż strach pomyśleć co będzie przed świętami.
Pozdrawiam serdecznie życząc udanego tygodnia i do napisania mam nadzieje za tydzień. 

29 komentarzy:

  1. Ozdoby świąteczne są prześliczne:) Z szydełkiem sobie radzę, więc chyba na przyszły rok muszę przysiąść i sobie takie bombki na choinkę porobić:)
    Frywolitkowe naszyjniki są cudne:) Do tej techniki to chyba nie mam talentu, więc pozostaje mi jedynie podziwianie je u innych;)
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje anioły jak zwykle bez zarzutów, piękne są! Gratuluje udanej wymianki i życzę szybkiego uporządkowania spraw remontowych :) Dużo zdrówka i wytrzymałości, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Janeczko, byłam pewna, że praca Cię zawaliła:-) dobrze, że się wygrzebałaś, bo takiego Mistrza drugiego nie znajdzie. Wszystkie Twoje prace zachwycają...

    OdpowiedzUsuń
  4. No bardzo pracowicie. A jeszcze remont. Nie wiem jak Ty to ogarniasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace, a Twoje aniołki są zachwycające!
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczności,cudowne prace!!!!!Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię Janeczko za energię i pracowitość.
    Dziergawki jak zwykle piękne i perfekcyjnie wykonane.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale CI się rzeczy na raz zwaliło na głowę. Ale znając Ciebie Janeczko, ze wszystkim sobie świetnie poradzisz i zdązysz. Kolejne piękne prace powstały. A ja Cię podziwiam i za ilość rzeczy jaką wykonujesz, ale też za ich różnorodność. Że też masz jeszcze czas, chęci i zdolności wymyślać jeszcze sama wzory. Niesamowita z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie tak do Ciebie zajrzeć w poniedziałkowy poranek. Tyle energii podrzucasz. :) zamieściłaś słoik z serwetką na zdjęciu z wymianki, bo chciałem zerknąć jak się serwetka prezentuje na słoiku. Świetne wprost.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne ozdoby,tyle pracy,remont ale podołałaś,w sumie a mamy inne wyjście? kuchnia będzie cudowna no i odmalowany pokój zawsze cos do przodu,

    OdpowiedzUsuń
  11. Janinko:))jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za ten piękny prezent:))))jestem zachwycona naszyjnikiem:)))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Janinko prezenty od Ciebie są cudowne, Aniołem jestem nim zachwycona, świetny pomysł z kubeczkiem, dyńka już w obrocie psiak chodzi z nią na okrągło, likierek bardzo smakowity, a naszyjnik śliczny. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam gorąco :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Poniedziałek z Twoim postem od razu staje się lepszy :) Jak zawsze zapracowana, ale za to jakie efekty! Wymianka naprawdę rewelacyjna, już dawno nie brałam w żadnej udziału, a to super zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak miło znowu zobaczyć twoje wspaniałe prace,jak zawsze jestem zauroczona frywolitką,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. W ubiegły poniedziałek byłam zaniepokojona ... Jesteś!
    Remont, codzienne obowiązki i prace ręczne, jak Ty to robisz?? Przepiękne ozdoby, cudowne anioły, bombki jak kule śnieżne ... wszystko takie cudne! Powodzenia w remoncie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak myslalam ,że masz dużo pracy. Remont - wiadomo, to straszny rozgardiasz, ale na pewno będziesz bardzo zadowolona na koniec.
    Właściwie trudno wybrać co by się najbardziej z Twoich dział podobało. Jestem wierną admratorką bombek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne są Twoje prace!!!A wymianka cudowna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prace prześliczne, jak zawsze!!! Wspaniale się też obdarowałyście:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zapowiada się śliczna choineczka:) wymianka jestem pewna, że bardzo wiele radości sprawiła, prezenty wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wymianka, ale nie ma się co dziwić obie z Violą jesteście solidne i Wasze prace są zawsze dopracowane w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Janeczko jak zwykle piękne prace. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Janeczko! U Ciebie jak zawsze, Same wspaniałości, Pięknie się Tez wymieniłyście - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale się obdarowałyście- uwielbiam wymianki, ale niestety ja już nie nadążam, zatem cieszę się Waszą radością :) <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko w tym poście jest ładniutkie. Ciekawie wyszły serwetki, które mają mniej ramion. niż oryginał. Piękne naszyjniki. Remont- żeby było ładnie, najpierw jest brzydko. Tak kolej rzeczy. Ale na święta- wszystko będzie na błysk!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pracowita i zdolna z Ciebie babka. Kiedy Ty to wszystko robisz? Chyba po nocach jak inny śpią... Piękne aniołki i bombeczki, naszyjnik cudny. Gratuluję udanej wymianki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne prace.Super wymianka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaglądam co poniedziałek. Cieszę się, że się pokazałaś. Wszystko jak zwykle, piękne i perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tylko podziwiać!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)