OBSERWATORZY

poniedziałek, 23 października 2017

Nadal szydełkowe ozdoby świąteczne

W najbliższym czasie to właśnie ozdób świątecznych wykonywanych na szydełku będzie najwięcej. Lista zamówień wydłuża się i wszystko wskazuje na to, że aby zdążyć z wykonaniem wszystkich, to przyjmować  je będę tylko do początku grudnia. Dzisiaj na początek na zdjęciach grzybki a właściwie muchomorki w kolorach czerwonym i złotym.
Bombki tez oczywiście nadal robię.
Oprócz ozdób świątecznych z potrzeby chwili powstała kartka na rocznicę ślubu. 
Niestety mój aparat fotograficzny robi coraz gorsze zdjęcia, a tych przy sztucznym świetle nie ogarnia wcale. Najbardziej to widać gdy próbowałam sfotografować broszkę. Kamea z masy perłowej ubrana w czarne koraliki.
Zrobiłam też na zamówienie trzy niewielkie broszki szydełkowe.
I to tyle zdjęć dzisiaj.
Moich obserwatorów ostatnio ciągle ubywa. Żegnam więc i dziękuję, ze przez jakiś czas do mnie zaglądaliście. Wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Z serca wszystkim dziękuję za życzenia z okazji naszej rocznicy ślubu.Komentarz nr 22222 zamieściła  na moim blogu Viola. Violu Twój adres oczywiście mam. Jesteś moją parą w Wymiance parakulinarnej u hubki38, więc dorzucę coś dodatkowo do prezentu wymiankowego, który wyślę już niedługo .  
Czarna dama  bombki rzeczywiście usztywniam cukrem na baloniku
Sylwia balon zanim włożę do bombki wcześniej namoczonej w lukrze to kilka razy nadmuchuję aby trochę  się rozciągnął. Wtedy łatwiej dmuchać w bombce. Najlepiej się dmucha te które już wcześniej były wykorzystane do tego samego celu, bo baloników używam wielokrotnie.
Lucyna dobrze policzyłaś
regian  u nas taka rocznica za rok

Czas kończyć pisanie. Za oknem brzydko, jesiennie więc mgliście, mokro i wietrzne. Niech ten zaczynający się tydzień mimo wszystko będzie dla Was udany. Pozdrawiam serdecznie.

42 komentarze:

  1. Przepiękne są te muchomorki:) Bardzo podobają się mi też bombki szydełkowe, do których ja jakoś daru nie mam, ale podziwiam u innych:)
    Oj szkoda, że aparat taki kapryśny, ale broszka na żywo na pewno jest cudna:)
    Bardzo fajne są te kwiatuszki szydełkowe:)
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te grzybki:)))
    pozdrawiam Cię cieplutko:))
    a obserwatorzy przychodzą i odchodzą,no cóż ,takie życie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się mój ulubiony okres na Twoim blogu ;) Ozdoby choinkowe, które robisz Janeczko są po prostu cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle jesteś tytanem pracy i zachwycasz ilością " tygodniówki ". Dziś szczególnie zauroczyły mnie czerwone muchomorki. Dobrego tygodnia i pozdrawiam :)
    Ps. Chyba bloger szaleje, bo moich obserwatorów tez ubywa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Janeczko, cudowne muchomorki 😃 Zarówno czerwone, jak i te złote.
    Wszystko powstaje w niezłym tempie. Bombeczki tez. Życzę wielu "zamawiaczy" 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Janeczko,dziękuję z całego serca że piszesz i zamieszczasz tyle prac.Jesteś inspiracją dla nas i takim Słońcem w ten pochmurny dzień.Życzę dużo zdrowia i sił na nadchodzące dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzybki cudne!!! Twoje prace są zawsze śliczne!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czas BN,ozdoby świateczne są cudowne w Twoim wykonaniu,na sercu tak cieplutko ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muchomorki są CUDOWNE! Zresztą, jak wszystkie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Janeczko, jesteś mistrzynią szydełka :) Twoja inwencja twórcza po prostu nie zna granic :)Grzybki i bombeczki wprost przepiękne, a broszki jedyne w swoim rodzaju :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne prace; grzybki w kolorze czerwieni cudne !
    pozdrawiam Janeczko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej ale niespodzianka, bardzo się cieszę. A grzybeczki cudne :), bombki również, karteczka i broszka piękne. U mnie pogoda taka sama zimno mokro mgliście :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. buhaha a ja głupia myślałam że najpierw dmuchasz te balony a potem jakoś dziergasz bombkę :-) dlatego nie mogłam pojąć jak to robisz że one takie okrąglutkie :D przyznaję się że jestem głupol i możesz się ze mnie śmiać , głośno i radośnie ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozbrajają mnie te grzybki - cudne słodziaki, a na ich widok gęba się śmieje! Zauroczyły mnie też bombki - świetny worek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko jest przepiekne,elegancko zrobione,zawsze podziwiam Twoje robotki,chociaz nie zawsze komentuje.:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne rzeczy tworzysz, więc nie dziwię się że masz mnóstwo zamówień.
    Pozdrawiam Janeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam co tydzień na poniedziałek, żeby móc popatrzeć co znów Janeczko udało Ci się zrobić. A jest na czym znów oko zawiesić. Muchomorki są suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muchomorki są cudne :) Gratulacje dla Violi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Janeczko! Znowu pokazałaś nam Same Cudowności, Muchomorki są przeurocze, Bombeczki również są śliczne, Współczuje Ci Tyle tych balonów się nadmuchasz, Karteczka na rocznicę wspaniała - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej urzekły mnie broszki szydełkowe, zwłaszcza ta kolorowa. Pewnie dlatego, że to kwiatuszki :-) U nas też pochmurno i zimno, czas robienia ma drutach, szydełku itd. W sumie bardzo przyjemna pora roku, hehe. Uściski serdeczne :-) Grzybki śliczne !!

    OdpowiedzUsuń
  21. pażdziernikowe pozdrowienia zostawiam z uśmiechem... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla Violi. Bombki jak zawsze sliczne....

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczniusie te niciowe muchomorki, a bombeczki niezmiennie budzą mój zachwyt:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja podziwiam te grzybki, są przeurocze!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Janeczko, prezentujesz piękne prace. Fakt , monotonnie, trzeba trochę zacięcia. Ale pięknie. I to się liczy!
    Wspominasz, że coraz mniej komentujących.... Pewnie dlatego, że coraz więcej blogów znika. Sprawdzałam niektóre. I taka rzeczywistość pojawiła się. Ale my trwamy. Oby jak najdłużej. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Twoje ozdoby choinkowe! Są przepiękne :) Grzybki chyba lubię najbardziej bo piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie muchomorki pamiętam z choinki moich dziadków :) Tamte były szklane, ale wyglądały bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nareszcie, udało mi się wejść na twoją stronę bo do tej pory mnie wywalało w połowie wczytywania
    muchomorki czerwone to nr 1

    OdpowiedzUsuń
  29. Pewnie jesteś zapracowana Janeczko, ale mam nadzieję w dobrym nastroju :-) Czego Ci z całego serca życzę :-D

    OdpowiedzUsuń
  30. Te muchomorki są po prostu cudne. Pozdrawiam i czekam na kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję,że u Ciebie Janeczko wszystko w porządku,że jesteś zdrowa. Nie ma postu drugi tydzień...
    To myślę czy wszystko ok.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też zauważyłam Twoją nieobecność. Mam nadzieję, że to tylko kłopoty z internetem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko ok? Drugi tydzień bez wpisu.....

    OdpowiedzUsuń
  34. Też zagladam, czy jest nowy post... Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  35. widzę że jest nas więcej co się martwią
    też zaglądam za chwilę 3 poniedziałek , mam nadzieję że tym razem zobaczę wpis
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)