OBSERWATORZY

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Zaskakujące.

Zanim pokażę Wam moje ostatnie zaskakujące zamówienie, najpierw zaległości ale jeszcze niestety nie wszystkie.
Najpierw zblokowany już szal. Wysłany we wtorek Paczką24 jeszcze nie dotarł do adresatki. Ech ta poczta....  
Następna zaległość to wysłane przeze mnie prezenty z okazji mojej ostatniej rozdawajki.  Pierwszy prezent dotarł do Alinki . W rozmowie mailowej poprosiła mnie o  frywolitkową broszkę. Oto ona
A to dodatki  do broszki.
Drugi prezent pokażę za tydzień, bo jeszcze nie jest w rękach właścicielki, a nie chcę psuć niespodzianki.
To teraz o tym co powstało w minionym tygodniu, czyli moje nietypowe jak na tę porę roku zamówienie.  Zaczęło się normalnie. Miałam na podstawie zdjęcia zrobić buciki dla niespełna rocznych  dzieci. Oto one
A oto dalsza część zamówienia
Moje duże szydełkowe  bombki
 I małe. Nie wiem czemu na zdjęciu bardzo różnią się wielkością
A tu prawdziwa różnica miedzy nimi.
Duża bombka to nici Muza10 i szydełko 1,3, mała bombka kordonek Muza 20 i szydełko 0,85. Wzór identyczny. Jest to jednocześnie odpowiedź dlaczego kosztują tyle samo. 
Jeszcze szydełkowe dzwoneczki
Małe  szydełkowe aniołki
 I szydełkowe muchomorki
W zamówieniu oprócz ozdób bożonarodzeniowych znalazły się  szydełkowe wielkanocne baranki.
Zrobiłam też  szydełkowe śnieżynki, ale nie zdążyły doschnąć do czasu gdy rozbiłam zdjęcia. Dzisiaj wszystko poleci do właścicielki.

Z serca wszystkim dziękuję za życzenia imieninowe przysłane różnymi drogami. Kochane jesteście, że  pamiętałyście. 
Najbardziej dziękuję Danusi, która specjalnie dla mnie wykonała cudowna karteczkę. Sprawiła mi ona ogromna radość.   
Podobnie ucieszyła mnie karteczka od Ani z Częstochowy. Dziękuję kochana
A całkiem na zakończenie obiecane wcześniej całościowe zdjęcia moich schodów i oczywiście kwiatów na nich.
Na ostatnim zdjęciu widać, że moje datury nadrabiają stracony czas. Niestety u nas nadal  bardzo, bardzo chłodno, często pada i mocno wieje, tak że bardzo rzadko mogę robótkować na moich schodach. 

Wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny na blogu i cieszące duszę komentarze.
Iwona pomarańczowo kwitnący kwiatek to mało wymagająca  kliwia. Gdybyś miała ochotę to napisz na maila adres, bo mam 2 niepotrzebne sadzonki, których szkoda mi wyrzucić  a znajomi którzy chcieli już wcześniej je ode mnie dostali.

Tyle dzisiaj. Dobrego tygodnia Wam życzę i do obowiązków uciekam. Pozdrowionka   

25 komentarzy:

  1. Szal jest piękny. Zamówienie - rewelacja! Popieram, bo święta tuż tuż :) Chyba miło było robić bombki o tej porze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pracę. Piękne frywolitki. O bombkach nie wspominając, bo podziwiam je za każdym razem. A gdybyś miała za dużo kliwii to chętnie przygarnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. kusisz tą kawą na schodach... to tak zartobliwie, pamiętam o zaproszeniu. haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko, jestem pod wrażeniem, do Twoich przepięknych robótek brak słów i jeszcze te ukwiecone schody. Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny komplecik :) wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z okazji imienin - wszystkiego najlepszego Janeczko.Szal przepiękny,wzór bogaty i coś tam w nim błyszczy, najlepiej się prezentuje na tle szafirowej bluzki. Frywolitkowe i szydełkowe prace cudne. Wejście do domu masz godne,szerokie i kwiaty dobrze na nim wyglądają.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione ale od serca 100 lat, weszłaś w cudowne klimaty świateczne,paputki mnie powaliły,jest jakiś schemat czy rozpiska do nich czy tak równo z głowy robione.Kwiaty cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szal piękny, buciki przeurocze, co do frywolitki- chylę czoła. Serdeczności posyłam :)
    Ps. Różaniec od Ciebie podałam dalej Niezwykłej Osobie- z nadzieją, że się nie pogniewasz, Janeczko :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne rzeczy, szal super, komplet frywolitkowy zatyka dech w piersiach, bombeczki, baranki, buciki po prostu śliczności :) A Twoje schody Janeczko z tymi kwiatami wyglądają fantastycznie, ale cudnie masz... tyle kwiecia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Janeczko! Szal jest Piękny, Świąteczne dekoracje również są Urocze ,Grzybki najbardziej mi się podobają - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Janeczko cieszę się że karteczka doszła i sprawiła Ci choć trochę radości.Wszystko prześliczne ale szal......bajera:)Bardzo lubię też Twoje baranki i grzybki:)Trochę jak widać swięta Ci się przeplatają.Ale masz prześlicznie na dworze.tyle kwiatów:)Ja nie powiem też mam sporo ale po całym ogrodzie rozproszonych i takiego efektu nie ma ,Za rok musze pomyśleć aby skupićje w jednym miejscu tak jak jest Ciebie.Pozdrawiam serdecznie.Miłych dni wakacyjnych:)Niech lato nas jednakowo cieszy jak dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  12. same śliczności, a szal to już zachwycający po prostu! bardzo lubię takie ukwiecone wejścia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szal piękny, zresztą jak zwykle u Ciebie :) Wszystko śliczne i dopracowane. Gratuluję Janeczko

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczko kochana, przepiękne są Twoje prace! Podziwiam jakość i ilość jaką jesteś w stanie co tydzień wyprodukować. Frywolitkami nie mogę się nacieszyć, bo są już moje. Dziękuję za wspaniałą niespodziankę. Pozdrawiam, składam najserdeczniejsze życzenia Imieninowe, a wirtualne kwiaty zostawiłam u siebie na blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Szal jest niezwykle piękny, reszta również cieszy oczy i nie tylko, widać że we wszystko wkładasz całe swoje Serce. A kwiateczki zdobiące dom, są świadectwem całej Ciebie i tego co miłujesz. Moc serdeczności Janeczko ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. To, co znajduję tu, na blogu, jest pięknem samym w sobie! Prześliczne robótki! Widać wiele serca włożonego w te prace. Śliczny szal! Piękne karteczki,cudowne buciki i wszystko jest piękne. Podziwiam.Dołączam się do życzeń imieninowych.

    OdpowiedzUsuń
  17. I love you items and your adorable baby booties are super cute and love the lambs and plants always a treat to visit your sight!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny jest ten frywolitkowy komplet! U nas też zimno i pada i wieje, oszaleć można. Na szczęście pelargonie się tego nie boją, hehe te czerwone są przepiękne :-) Pozdrawiam Cię serdecznie, Janeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Robótki rewelacyjne! - ale u Ciebie nie może być inaczej :) Kwiaty i schody z nimi bardzo ładnie się prezentują. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne prace,ty co masz co podlewać..........

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwiódł mnie szal! Jest śliczny. Nada , z pewnością, eleganckiego wyrazu niejednej kreacji. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne, i szal i ozdoby. Cudne rzeczy potrafisz wykonać Może to faktycznie dobra pora na świąteczne dziergadelka. Pozdrawiam serdecznie ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne są te Twoje robótki i kwiatki masz cudne!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zobaczyłam szal to normalnie szczęka opadła;) Jest przecudny!!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)